شنبه 27 دی 1399 - 14:18:07

اکستنشن مو کرج

 

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

مرکز تخصصی اکستنشن مو

 

مرکز اکستنشن مو کرج گوهردشت

 

 

برای انجام اکستنشن مو خطی، ابتدا از جایی که قصد داریم موها را اضافه کنیم، تقسیم بندی را انجام می دهیم. تقسیم بندی مو باید در یک خط راست و افقی انجام شود. روش اکستنشن موی خطی به دو صورت است: در روش اول می توان بافت گوشتی آفریقایی یا بافت کف سر انجام داد. روش دوم هم استفاده از مهره است. برای بافت که روش نسبتا قدیمی تری محسوب می شود، یک سری معایب وجود دارد. به عنوان مثال امکان شل شدن بافت وجود دارد و اینکه مو کش می آید. امروزه روش های جدیدتری در اروپا انجام می شود که از جمله آن ها می توان به روش مهره اشاره کرد.


روش انجام اکستنشن مو خطی


در روش مهره از اکستنشن خطی یا لاینی، موها توسط مهره به هم گره زده می شود تا سطح کار آماده انجام اکستنشن شود. برای این کار ابتدا موها را به صورت شطرنجی جدا می کنیم. یعنی یک لایه نازکی از مو را در دست گرفته و لایه بعدی را رها کرده و مجددا لایه بعدی را در دست می گیریم. در واقع تقسیم بندی شطرنجی را به صورت لایه های یکی در میان انجام می دهیم. سپس مهره را از داخل موهایی که جدا کردیم، رد می کنیم.

پس از این که تمام اتصال ها را به وجود آوردیم، موی سردوخت آماده را به وسیله نخ و سوزن روی مهره ها می دوزیم. روش دوخت اکستنشن، دندان موشی است. بعد از هر اتصالی که انجام دادیم، یک گره کوچک می زنیم. دوخت اکستنشن مو را تا انتهای لاین انجام می دهیم. برای این که موهای نصب شده از استقامت بالایی برخوردار باشند، باید از نخ مخصوص دوخت اکستنشن استفاده کرد.

 

آموزش اکستنشن مو کرج


مزایا و معایب اکستنشن مو خطی


مزیت اکستنشن مو خطی یا لاینی نسبت به سایر روش های اکستنشن این است که باعث می شود موهای فوق العاده یکدستی داشته باشیم. همچنین، هیچ گونه برجستگی روی سطح سر مشاهده نخواهد شد. این روش اکستنشن مو برای افرادی مناسب است که قصد دارند موهای یکدست و پرپشتی داشته باشند. البته ماندگاری این روش اکستنشن مو به نسبت روش چسبی یا لیزری کمتر است. پس روش اکستنشن مو خطی برای افرادی مناسب است که می خواهند مدت زمان کمتری اکستنشن روی موهای آنان قرار گیرد.


ریموو اکستنشن مو خطی


ریموو اکستنشن مو خطی بسیار آسان است و آسیبی به موها وارد نمی کند. روش کار به این صورت است که ابتدا نخ دوخت اکستنشن را تا انتها بشکافید و سپس مهره را خارج کنید.

 

اکستنشن مو خطی


بهترین مرکز آموزش و خدمات اکستنشن مو در کرج


اگر به دنبال بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج هستید، رژلب به شما سرکار خانم مرجان بلالیان از سالن زیبایی مهرجان را پیشنهاد می کند. اکستنشن مو خطی در سالن مهرجان، توسط خانم مرجان بلالیان انجام می‎شود. ایشان دارای گواهینامه بین المللی در زمینه اکستنشن مو هستند. 

مرکز اکستنشن مو و سالن زیبایی مهرجان واقع در گوهردشت کرج، مورد تایید وب سایت رژلب بوده و شما علاقه مندان عزیز می توانید با خیال راحت به این مجموعه مراجعه نمایید.

 

 

برای کسب اطلاع از کلاس‎های آموزش اکستنشن یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط خانم بلالیان، می‎توانید با شماره های زیر تماس بگیرید

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خسته نباشید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: