شنبه 27 دی 1399 - 14:14:35

بهترین مرکز کاشت ناخن در کرج

 

معرفی مرکز تخصصی کاشت ناخن گوهردشت

مرکز کاشت ناخن کرج

 

مرکز تخصصی کاشت ناخن در کرج

 


امروزه افرادی که قادر به مراقبت و بلند کردن ناخن هایشان نیستند، به راحتی می توانند از روش کاشت ناخن برای آراستگی ظاهر خود استفاده کنند. اگر شما هم قصد کاشت ناخن دارید، احتمالا با سوالاتی از قبیل انواع کاشت و طراحی ناخن و همچنین بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن مواجه خواهید بود. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه مطلبی که پیش رو دارید، بهترین مرکز کاشت ناخن در کرج را خدمت تان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.


روش های مختلف کاشت ناخن


تکنیک های بسیاری برای کاشت ناخن وجود دارد که در ادامه به پرطرفدارترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

کاشت ناخن ژله ای

این نوع کاشت بسیار طبیعی است؛ از این رو طرفداران بسیاری نیز دارد. کاشت ناخن ژله ای از مقاومت بالایی برخوردار بوده و برای زدن آن باید از تاپ کت و بیس کت استفاده کرد.

 

انجام مدل مختلف کاشت ناخن در مرکز فوق تخصصی مهرجان

 

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری، روشی ایمن است و جدیدتر از سایر روش ها می باشد. در این روش کاشت دیگر نیازی به استفاده از دستگاه UV نبوده و خطر ابتلا به سرطان بسیار کاهش می یابد. علاوه بر این، بوی نامطبوعی نیز نداشته و گزینه بهتری محسوب می شود.

کاشت ناخن هلویی

پودر هلویی که در این نوع کاشت مورد استفاده قرار می گیرد، خود دارای رنگ بوده و نیازی به لاک زدن نخواهد داشت. کاشت ناخن هلویی جلوه بسیار طبیعی دارد.

کاشت ناخن بیبی بومر

کاشت ناخن بیبی بومر یک نوع کاشت ناخن هایلایت است که از دو رنگ به صورت همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی استفاده می شود. برای این کار ابتدا یک لایه ژل بیس روی سطح ناخن زده و پس از خشک شدن به وسیله دستگاه UV، از پودر مخصوص بیبی بومر استفاده می شود. عمق رنگ سفید که در بیبی بومر استفاده می شود، باید از نوک به سمت ریشه محوتر شود.

 

کاشت ناخن جدید در مرکز تخصصی مهرجان کرج

 

کاشت ناخن فرنچ

یکی از پرطرفدارترین مدل های کاشت و طراحی ناخن از گذشته تاکنون، مدل فرنچ بوده است. روش کار به این صورت است که بستر ناخن تا خط لبخند بی رنگ بوده و پس از خط، با رنگ سفید طراحی می شود. امروزه برای جلوه زیباتر ناخن ها از رنگ های مختلف برای فرنچ استفاده می شود. همچنین، برای خارج شدن ناخن ها از حالت یکنواختی می توان آن را با انواع اکسسوری ها تزئین کرد.


اگر برای انواع مدل های کاشت و طراحی ناخن به دنبال یک مرکز فوق تخصصی ناخن در کرج هستید، پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی مهرجان به مدیرت خانم مرجان بلالیان می باشد. در این مرکز کلیه امور ناخن طبق جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می شود و شما جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی ایشان می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

آدرس اینستاگرام
Mehrejan.Beautysalon

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: