شنبه 03 دی 1401 - 07:36:54

بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

 

مرکز کاشت ناخن پاسداران

بدون شک زیبایی ناخن در همه حال برای خانم ها مهم تلقی شده و بیشتر خانم ها خواهان این هستیم. که در همه حال زیبا و با اعتماد به نفس به نظر بیاییم ولی آیا برای این داشتن این حس خوب می توان تنها به یک لاک ساده اکتفا کرد؟ باید گفت خیر با استفاده از یک لاک ساده نمی توان همیشه و در همه حال ناخن های زیبا و بدون عیب داشت. بنابراین توصیه ما این است که با کمک یک ناخن کار حرفه ای ناخن های خود را دیزاین نموده و اعتماد به نفس خود را چندین برابر نمایید. ما در این مقاله در تلاش هستیم تا شما را با بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید به راحتی با بهترین های این محله بیشتر آشنا شوید. این روزها هر فردی تصور می کند که می تواند یکی از بهترین ها باشد، ولی ما این ابهام را از بین می بریم و به شما ثابت می کنیم که چه کسانی لایق نام بهترین هستند.

فهرست مطالب:

کاشت ناخن چیست؟
انواع کاشت ناخن در مرکز کاشت ناخن پاسداران
معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران
نکات مهمی که قبل از انجام کاشت ناخن باید بدانید
سوالات متداول در بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

 

بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

 

کاشت ناخن چیست؟

برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است. شما میتوانید در مرکز کاشت ناخن پاسداران انواع ناخن ها را با طراحی های منحصر به فرد انتخاب و روی ناخن خود کار کنید.

جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند. در ادامه به انواع روش های کاشت ناخن که در بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران نیز انجام می شود می پردازیم.

 

بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

 

انواع کاشت ناخن در مرکز کاشت ناخن پاسداران

کاشت ناخن با فرمر
فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود. سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است.

 

کاشت ناخن ژله ای
کاشت ژله ای بر عکس کاشت پودری نیاز به مواد مایع ندارد. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. با مراجعه به مرکز کاشت ناخن پاسداران از این مزایا بهره مند شوید.

 

کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری نیز از رایج ترین روش های کاشت ناخن در مرکز کاشت ناخن پاسداران است. که با استفاده از پودر مخصوص که رنگ ها و انواع مختلفی را دارد و ترکیب آن با مواد مایع مخصوص که اصطلاحا به آن لیکوئید گفته می شود. مواد آماده شده و با استفاده از قلم مویی روی تیپ یا فرمر گذاشته می شود. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است.

 

کاشت ناخن با تیپ
این روش از کاشت ناخن از رایج ترین و معروف ترین روش های کاشت است که همانطور که از اسم آن پیداست، با استفاده از تیپ های پلاستیکی (معمولا یا به رنگ های سفید هستند یا بی رنگ) که به ناخن طبیعی خودتان چسبیده می شود و با مواد گذاری و در آخر سوهان کشی، کاشت انجام می شود.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

 

معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

تا اینجای این مقاله به مباحثی در مورد کاشت ناخن پرداختیم. حال بیشتر در مورد بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران صحلت خواهیم کرد. این سالن از مدرن ترین و بروز ترین سالن های پاسداران می باشد که توانسته با انجام کارهای زیبا دل مشتریان خود را به دست آورد. پیشنهاد ما به شما مراجعه به مرکز کاشت ناخن پاسداران می باشد. شما با یک بار مراجعه به مشتریان همیشگی این سالن خواهید شد.مدیریت این مجموعه با خانم ندا موسوی است. 

همیشه وقت برای جبران هست !!! فک میکنید ناخن و یا پوستتون مثل قبل نمیشه؟ یا موهاتون اون طراوت و زیبایی قبلو نداره ؟ اگر  تا بحال به فکر ناخن و پوست و موی خود نبودید و احساس می کنید کا دیگه هیچکدوم مثل سابق نمیشن دیگه نگران نباشید چرا ک سالن زیبایی نداموسوی اینجاست تا شمابتونید به کمک تیم مجرب ما تمامی این اسیب ها به پوست و موی خودتون رو جبران کنید

 

 

نکات مهمی که قبل از انجام کاشت ناخن باید بدانید

نکات ایمنی مهمی که بعد از گریم ناخن باید آن را رعایت کرد بدین شرح است:

مراقب آلرژی باشید
هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد تنها ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت مختلف باشد که در این‌ صورت استفاده از آن مواردی که کمتر حساسیت‌ زاست ارجحیت دارند.

 

از بروز مشکلات بیشتر پیشگیری کنید
اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها  درمان صورت می‌گیرد. اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم‌ها برداشته شوند. در مورد جدا شدن ناخن به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود. در بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران دیگر لازم به نگران بودن در مورد مشکلات نخواهید بود. زیرا در اینجا برای شما بهترین هارو به ارمغان میاوریم.

 

عوامل ترک خوردن مواد کاشت ناخن
اگر کاشت ژله ای باشد معمولا در مکان خشک ترک می‌خورد. اگر کاشت پودری باشد یا کمتر از حد مواد گذاشته‌اید و با کار‌های روزمره خانه آسیب‌پذیر شده یا زیاد سوهان‌کشی کرده‌اید و مواد نازک شده یا مواد پودرتان مرغوب نیست احتمال خشک شدن و خراب شدن آن زیاد است.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

 

سوالات متداول در بهترین مرکز کاشت ناخن پاسداران

هزینه ترمیم کاشت ناخن چقدر است؟
هزینه ترمیم کاشت ناخن حدودا 30% از کاشت اولیه کمتر خواهد بود. بالاخره برای هر زیبایی و داشتن ناخن های زیبا و عامه پسند هزینه لازم است. هرچه قدر هزینه کاشت ناخن اولیه بیشتر باشد ترمیم کاشت بیشتر خواهد بود.

 

ترمیم کاشت ناخن چند ماه دوام میاورد؟
ترمیم کاشت ناخن با کاشت ناخن هیچ فرقی ندارد . یعنی مدت زمانی که کاشت ناخن اولیه برای ترمیم احتیاج دارد یعنی ( سه الی 4 هفته ) ترمیم کاشت ناخن هم به همان اندازه به ترمیم مجدد احتیاج خواهد داشت یعنی شما باید بعد از ترمیم اولیه مجددا سه الی چهار هفته بعد باید برای ترمیم دو و سوم الی آخر به مرکز کاشت ناخن پاسداران مراجعه نمایید.

 

ترمیم کاشت ناخن چقدر زمان میبرد؟
مدت زمان ترمیم کاشت ناخن در مرکز کاشت ناخن پاسداران که توسط ناخن کار های حرفه ای انجام میشود و مدت زمان زیادی از وقت شما را نخواهد گرفت. هر چه قدر ناخن های سالم تری داشته باشید و نکات مراقبت از ناخن کاشت شده را رعایت کرده باشید مدت زمان ترمیم کوتاه خواهد بود .شما باید حدود یک ساعت از وقت تان را در اختیار ناخن کاران سالن قرار دهید.

 

چرا باید کاشت ناخن ترمیم شود؟
ناخن های هر فردی هر روز در حال رشد است و پرتز یا کاشت ناخن مصنوعی که با هر روشی روی ناخن قرار میگیرد به مرور زمان و رشد روزانه از ناحیه انتهایی ناخن یا ریشه ناخن، این مواد که چسبیده به صدف ناخن هستد را به جلو میاورد و سفیدی صدف رشد کرده ناخن از انتهای ناخن مشخص میشود .به همین خاطر باید ناخن کاشته شده باید ترمیم شود.

 

سالن زیبایی خانم ندا موسوی از بهترین سالن های پاسداران با تجربه بالا در تمامی لاین های آرایشی. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: