یکشنبه 23 شهریور 1399 - 22:02:08

آموزش آنلاین آرایشی

 

معرفی بهترین دوره آموزش آنلاین آرایشگری

کلاس آموزش آنلاین آرایشی در کلیه لاین های زیبایی

 

آموزش آنلاین آرایشی

 

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

1. محبوبه مسلم زاده مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه کار با مواد

2. مهرانگیز ساعد رحیم مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه پاکسازی پوست

3. شیما ترابی مقدم مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه صافی و احیای مو

4. الهام غفاری مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه خودآرایی

5. آنا جهانی مدرس کلاس آموزش آنلاین شاخه کانتورینگ و استروبینگ

 

با رشد روزافزون تکنولوژی، تغییرات زیاد و البته مثبتی در شرایط زندگی و روزمرگی های افراد پدید آمده است. یکی از مزایایی که تکنولوژی به همراه داشته است، آموزش آنلاین می باشد. آموزش آنلاین در هر رشته و حوزه ای که باشد، به شما این امکان را می دهد که در هر مکان و با هر شرایطی که هستید، از دانش و علم روز برخوردار شوید و اطلاعات خود را افزایش دهید. آموزش آنلاین آرایشی برای خانم های آرایشگری که تمایل دارند دانش خود را بروزرسانی کنند اما زمان کافی برای رفت و آمد و قرار گرفتن در شرایط نامساعد آب و هوایی یا ترافیک را ندارند، بسیار مفید است. به همین دلیل در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم شما را با بهترین اساتیدی که کلاس آموزش آنلاین آرایشی برگزار می کنند، آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


1. محبوبه مسلم زاده مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه کار با مواد

 

 


رنگ و مش همیشه از آن دسته حرفه های پولساز بوده که افراد زیادی به دنبال یادگیری آن و کسب درآمد از این طریق هستند. اگر شما هم در فکر شرکت در کلاس های آموزشی رنگ و مش هستید اما به دلیل شرایط از حضور در کلاس های آموزشی خودداری می کنید، دوره های آموزش آنلاین برای شما بهترین گزینه محسوب می شود.
در دوره آموزش آنلاین رنگ مو و کار با مواد توسط سرکار خانم محبوبه مسلم زاده، آموزش تخصصی کلیه نکات رنگ مو برای خانم هایی که به تکنیک های کار با مواد علاقه مندند، ارائه می شود. از جمله سرفصل های این دوره آموزشی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
- مباحث و تکنیک های تخصصی برای ساخت ترکیبات حرفه ای در یک دست کردن موهای چند رنگ و موهای دکلره دار همراه با رشد ریشه.
- این مباحث توسط خانم محبوبه مسلم زاده طی 8 جلسه به شما عزیزان اموزش داده میشود.
- لازم به ذکر است در این جلسه به طور اختصاصی به  رفع اشکال و پرسش و پاسخ برای شما عزیزان پرداخته میشود.

جهت شرکت در کلاس آموزش آنلاین رنگ و مش و کار با مواد روی این لینک کلیک کنید.

 

2. مهرانگیز ساعد رحیم مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه پاکسازی پوست

 

 


مراقبت از پوست برای داشتن چهره ای همیشه جوان و شاداب بسیار حائز اهمیت است. مراقبت های پوستی خود شامل یک زیرمجموعه بسیار عظیمی است که از جمله آنها می توان به جوانسازی، پاکسازی، آبرسانی، تقویت کنندگی و ... اشاره کرد. برای اینکه بتوانید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید، نیاز به دانستن یک سری نکات کاربردی در مورد انواع ماسک صورت، طرز ترکیب انواع کوکتل ها، روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ برای جوانسازی، انواع روش های پاکسازی پوست مانند درمااف، انواع پیلینگ و ... دارید.
سرکار خانم مهرانگیز ساعد رحیم در تمامی لاین های پوست و زیبایی متخصص هستند و به صورت آنلاین آموزش های لازم را به شما ارائه می دهند. آموزش صفر تا صد برای علاقه مندان به این رشته با آموزش مدرس فنی وحرفه ای و بین المللی دارای مدرک از آکادمی فی اروپا و  pmu می باشد. این دوره همراه با ارائه مدرک به هنرجویان عزیز وپشتیبانی به صورت آنلاین است.
جهت شرکت در کلاس آموزش آنلاین پاکسازی مو از طریق کلیک روی این لینک اقدام نمایید.

 

3. شیما ترابی مقدم مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه صافی و احیای مو

 

 


صافی و احیاء مو همیشه از آن دسته لاین های آرایشی پرطرفدار بوده است و روزانه افراد بسیاری نسبت به یادگیری آن اقدام می کنند. موی همه ما بر اثر مصرف مداوم رنگ مو و مواد دکلره، پس از مدتی خشک شده و در معرض آسیب های فراوانی قرار می گیرد. در این زمان، استفاده از روش کراتین درمانی جهت تراپی موها و بازگرداندن کراتین به موها بسیار به کار می آید.
در این دوره آموزش آنلاین کراتین و احیاء مو، سرکار خانم شیما ترابی مقدم به آموزش انواع مباحث مربوطه می پردازند. روش این نوع آموزش به صورت آنلاین می باشد و مدت زمان آن نیز یک ساعته است. علاقه مندان به شرکت در این کلاس آموزشی می توانند از طریق این لینک در ارتباط باشند.


4. الهام غفاری مدرس کلاس آموزش آنلاین آرایشی شاخه خودآرایی

 

 


بسیاری از افراد گمان می کنند که حرفه آرایشگری و گریم صورت تفاوت چندانی به خودآرایی ندارد؛ در صورتی که کاملا برعکس است و شاخه خودآرایی نیاز به گذراندن دوره های مجزایی دارد. در کلاس آموزش آنلاین آرایشی در شاخه خودآرایی به بیان آرایش های متفاوت متناسب با هر نوع چهره و پوست، آموزش صحیح قرار دادن مژه مصنوعی روی چشم که اکثر افراد در این زمینه مشکل دارند، آموزش برطرف کردن ایرادات چهره یا کانتورینگ، پوشش صحیح و برطرف کردن انواع مشکلات پوستی و ... آموزش داده می شود.
مدرس کلاس آموزش آنلاین خودآرایی سرکار خانم الهام غفاری هستند. ایشان بیش از 10 سال سابقه کاری تخصصی در حوزه آرایش و گریم دارند و بسیار مجرب می باشند. این دوره در سطح متوسط قرار داشته و نیازی به گذراندن پیش نیاز ندارد. مدت زمان برگزاری کلاس آنلاین آرایشی به مدت 1 ساعت بوده و به صورت آنلاین می باشد.
اگر علاقه مند به شرکت در کلاس های آموزش آنلاین خودآرایی هستید، کافیست روی این لینک لمس کنید.


5. آنا جهانی مدرس کلاس آموزش آنلاین شاخه کانتورینگ و استروبینگ

 

 


کانتورینگ و استروبینگ، دو تکنیک مهم آرایش و گریم هستند که با کمک آنها می توان نواقص چهره را به خوبی برطرف کرد. در تکنیک کانتورینگ از ترکیب سایه های روشن و تیره در کنار هم استفاده می شود تا در برخی از اجزای صورت ایجاد عمق و در برخی دیگر ایجاد برجستگی کند. روش استروبینگ نیز به استفاده از رنگ روشن جهت بولد کردن اجزای زیبای صورت گفته می شود که در آن از هیچ رنگ تیره و برنزه ای استفاده نمی شود.
خانم آنا جهانی یکی از بهترین متخصصان و مدرسان آرایش و گریم در وب سایت صورتک هستند که دوره آموزش آنلاین آرایشی کانتورینگ و استروبینگ را طی یک ساعت برای علاقه مندان برگزار خواهند کرد. ایشان دارای 10 سال سابقه کاری مفید و مداوم در حوزه آرایشگری هستند و به بیانی شیوا و راحت آموزش انواع متدهای نوین آرایشی را خدمات شما ارائه می دهند. علاقه مندان به شرکت در کلاس آموزشی خانم آنا جهانی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این لینک مراجعه کنند.

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: