جمعه 25 مهر 1399 - 14:55:14

ترفند آرایشی – حجیم تر نشان دادن لب ها

 

آموزش حجیم سازی لب ها با آرایش

آموزش مرحله به مرحله حجیم تر نشان دادن لب ها

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

 

 

برخی افراد به طور طبیعی از لب های نازک و باریک برخوردارند و تمایل دارند لب های خود را حجیم تر کنند. روش های زیادی برای حجیم تر نشان دادن لب ها وجود دارد که برخی از آنها از طریق عمل جراحی یا تزریق بوده که با درد و خونریزی همراه هستند. خوشبختانه می توان با استفاده از ترفندهای آرایشی، لب ها را حجیم تر نشان داد. در ادامه این آیتم از وب سایت رژلب قصد داریم آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.


مرحله اول حجیم تر نشان دادن لب ها: اسکراب لب


در مرحله اول از حجیم سازی لب ها باید از لایه بردار استفاده کنیم. استفاده از لایه بردار به شما کمک می کند تا لایه مرده پوست را از بین ببرید. با این کار لب ها درخشان تر شده و پس از مدتی پوسته پوسته نمی شود. همچنین، آرایش لب ها جلوه زیباتری خواهد داشت و همیشه جوان و شاداب به نظر می رسند. برای لایه برداری لب ها می توان از محصولات موجود در بازار استفاده کرد. اگر به این محصولات دسترسی نداشتید، ساده ترین راعکار استفاده از ترکیب شکر و عسل برای لایه برداری لب است. مقداری شکر را به عسل اضافه کنید و با انگشت روی لب ها بمالید. حدود 5 دقیقه به ماساژ لب ها مشغول شوید تا پوسته های مرده لب به خوبی از بین برود. سپس با یک دستمال کاغذی باقی مانده اسکراب لب را پاک کنید.

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 


مرحله دوم حجیم تر نشان دادن لب ها: استفاده از خط لب به رنگ نچرال


پس از لایه برداری لب ها، نوبت به استفاده از خط لب به رنگ طبیعی می رسد. این خط لب باید به رنگ طبیعی لب های شما باشد و آن را دور تا دور خطوط لب می کشیم. اگر هر تغییری می خواهید روی فرم لب ها ایجاد کنید، باید در این مرحله انجام دهید. به عنوان مثال می توانید کمی خط لب را خارج از خط لب اصلی بکشید تا لب ها بزرگ تر جلوه کند.

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 


برای این کار باید از قسمت وسط لب پایین شروع به کشیدن خط لب کنیم. یک خط دقیقا زیر خط لب اصلی ایجاد کرده و آرام آرام به سمت گوشه های لب پیش می رویم. می توانید کانتور لب انجام شده را در شرایط مختلفی مانند لبخند زدن، نیمرخ و ... مقابل آیینه چک کنید تا ببینید کار به صورت متقارن انجام شده یا خیر. در مرحله بعد، یک خط صاف دقیقا روی وسط لب پایین ایجاد می کنیم.

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 


کانتور لب بالا را باید از گوشه ها آغاز کنیم و آرام آرام به سمت نقطه وسط لب ها برسیم. پس از این که کانتور لب بالا و پایین را انجام دادیم، نوبت به پر کردن داخل خطوط لب می رسد. با همان مداد لب به رنگ طبیعی، داخل لب ها را پر می کنیم. لب پایین را سعی کنید بیش از حد پر نکنید؛ چون قصد داریم خط میانی آن مشخص تر باشد.

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 


مرحله سوم حجیم تر نشان دادن لب ها: استفاده از رژلب مات


در این مرحله باید از دو نوع رژلب مات و براق استفاده کنیم. ما از رژلب های برند هدا بیوتی استفاده کردیم. اما شما می توانید هر برندی که تمایل داشتید را مورد استفاده قرار دهید. ابتدا با استفاده از رژلب مات کل نواحی لب را می کشیم. از این که رژلب روی بخش هایی از لب که کانتور کرده بودید را بپوشاند، هراس نداشته باشید.

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 


پس از این که رژلب را روی تمام نواحی لب زدید، نوبت به کانتورینگ لب ها می رسد. از یک کانسیلر تیره تر از رنگ پوست استفاده کرده و آن را با استفاده از براش خارج از خط لب پایینی دقیقا در ناحیه وسط می کشیم. سپس از یک کانسیلر روشن برای هایلایت کردن خارج از خط لب بالایی استفاده می کنیم.

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 


پس از این که کانتور کردن لب ها به اتمام رسید، از یک گلاس یا رژلب شاین مایع برای حجیم تر نشان دادن لب ها استفاده می کنیم. ما از گلاس برند نارس استفاده کردیم تا یک شاین ملایم و فوق العاده طبیعی را روی لب ها به وجود می آورد. رژلب براق را روی تمام نواحی لب ها می کشیم. قسمت گوشه های لب را فراموش نکنید و حسابی به رژلب براق آغشته نمایید.

 


در مرحله آخر حجیم تر نشان دادن لب ها از برق لب حجم دهنده لب برند توفیسد استفاده کردیم. این محصول را باید دقیقا روی قسمت مرکزی لب های بالا و پایین بزنید و پس از چند دقیقه شاهد افزایش حجم لب ها باشید.

 

آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها با آرایش

 


آموزش حجیم تر نشان دادن لب ها به اتمام رسید. امیدواریم که این آیتم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. اگر شما هم دارای لب های باریک و نازک هستید، پیشنهاد می کنیم تمامی این مراحل را مو به مو انجام دهید و نتیجه آن را برای ما کامنت کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال، زیر همین پست کامنت بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند.

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

خسته نباشید
khoob bood
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: