چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 15:28:43

دوره آموزش گریم و میکاپ

دوره آموزش گریم و میکاپ

 

 

 

 برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

دوره آموزش گریم و میکاپ

 دوره آموزش گریم و میکاپ با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان آموزش گریم و میکاپ ، هنرجویان جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند. همچنین هنرجویان با پرداخت هزینه جداگانه قادر به دریافت مدرک GRS انگلیس می باشند. در این مقاله از سایت رژلب در مورد تفاوت های گریم و میکاپ و انواع سبک های میکاپ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تفاوت گریم و میکاپ در چیست؟
در دوره آموزش گریم و میکاپ چه چیزی یاد میگیریم؟
انواع سبک‌های میکاپ که در دوره‌ آموزش گریم و میکاپ تدریس می‌شود
با شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ به یک میکاپ آرتیست تبدیل شوید!
سوالات متداول در مورد آموزش گریم و میکاپ

 

 

آموزش گریم و میکاپ

 

تفاوت گریم و میکاپ در چیست؟

 وقتی فردی بر روی صورت شما میکاپ یا ارایش انجام می‌دهد با رنگهایی تند و لعاب و مدل سروکار دارد. به چهره و صورتتان در واقع رنگ می‌افزاید تا زیباتر شوید. اما گریم اینطور نیست و بر روی فرم و زوایا کارمی‌کند. و از تکنیک سایه روشن بهره می‌گیرد.

درواقع آرایشگر با استفاده از رنگ ها به تغییراتی در صورت می‌پردازد، مثلاً استفاده از سایه چشم، مژه مصنوعی، رژگونه و رژ لب پررنگ و حجم دهنده در آرایش رایج است. اما هنگام گریم بیشتر با استفاده از سایه روشن ها، برجسته سازی و غیره آرایشگر سعی در اصلاح و بهتر کردن چهره دارد. دیگر آرایشگر کاری با مد ندارد. بلکه قسمت هایی را برجسته یا فرورفته می‌کند و این کار را با تیره یا روشن و براق نمودن قسمتهای خاص از صورت انجام می‌دهد. بدین صورت دیگر لازم نیست از لوازم آرایش غلیظ و پررنگ استفاده ‌کرد تا چهره تغییر کند. شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ تفاوت های بیشتری در این مورد را بیاموزید.

گریم اغراق ‌آمیز نیست و حالت طبیعی چهره را حفظ‌می‌کند. بنابراین در بیشتر جاها و مراسمها می‌توانید آن را بکار ببرید.

 

 

در دوره آموزش گریم و میکاپ چه چیزی یاد میگیریم؟

در دوره آموزش گریم و میکاپ، ابتدا فرم های مختلف صورت و انواع رنگ پوست توضیح داده می شود، سپس، نکات کلی برای میکاپ و گریم با توجه به فرم صورت و رنگ پوست های مختلف آموزش داده می شود. این موارد شامل تمیز کردن صورت و پاک کردن چربی از روی پوست، استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به پوست کانتور کردن، محو کردن ایرادات صورت و … می باشد.

با توجه به تغییر سریع مد روز و معرفی مواد آرایشی و مدل های مختلف آرایش، به روز بودن و مطلع بودن از مد روز، یکی از ویژگی های مهم هر میکاپ آرتیست بوده که برای این کار، هنرجو باید ژورنال های جدید و صفحات اینستاگرامی سلبریتی ها را دنبال کند. در مرحله آخر دوره آموزش گریم و میکاپ، هنرجو نحوه صحیح انجام میکاپ و ترتیب انجام دادن میکاپ و گریم را بصورت عملی تمرین می کند. برای یادگیری بهتر، هنرجو انواع میکاپ ها و گریم را بر روی پوست های مختلف انجام می دهد تا اثر و نتیجه کار را از نزدیک تجربه نماید.

 

دوره آموزش گریم و میکاپ

 

انواع سبک‌های میکاپ که در دوره‌ آموزش گریم و میکاپ تدریس می‌شود

سبک در میکاپ به معنای متد، تکنیک و روش اجرای میکاپ است. استفاده از توناژ مختلف رنگ‌ها، نوع ایجاد توازن در چهره و ترکیب ‌بندی و هارمونی ویژه رنگ‌ها در صورت باعث به وجود آمدن انواع سبک‌ها در میکاپ می‌شود. اصول اجرای این سبک‌ها را می‌توانید در دوره‌ آموزش گریم و میکاپ بیاموزید. در ادامه با برخی از این سبک‌ها آشنا می‌شویم.

 میکاپ لایت یا اروپایی:
استفاده نامحسوس از رنگ‌ها و مواد آرایشی، مهم‌ترین ویژگی سبک میکاپ اروپایی است. در این سبک، تمرکز بر روی افزایش زیبایی پوست و ایجاد هارمونی و هماهنگی در چهره بدون ایجاد برجستگی است.


 میکاپ شرقی:
در سبک شرقی که در دوره آموزش گریم و میکاپ آموزش داده می شود. از رنگ‌های شاد و زنده مانند رنگ‌های: قرمز، قهوه‌ای، بنفش، زرشکی و سرخابی برای لب و چشم‌ها استفاده می‌شود.


 میکاپ کلاسیک:
میکاپ کلاسیک حاصل ایجاد تضاد بین انواع رنگ‌ها در دو ناحیه چشم و لب‌ها است. اگر آرایش چشم، غلیظ باشد، آرایش لب، ملایم و برعکس. در این سبک از رژ گونه به ‌طور نامحسوس استفاده می‌شود.


 میکاپ هالیوودی:
میکاپ هالیوودی به معنای متعادل ساختن چهره با تضاد میکاپ چشم و لب و استفاده از رنگ‌های تیره در چشم و رنگ‌های روشن و براق برای لب است. برای پوست نیز از رنگ‌های پایه نزدیک به رنگ پوست استفاده می‌شود. با شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ می توانید این نوع میکاپ را آموزش ببینید.

 

 میکاپ عربی:
رنگ‌های گرم، تیره و غلیظ در این سبک از میکاپ کاربرد زیادی دارند. آرایش چرب، سنگین و شلوغ از ویژگی‌های میکاپ عربی است و چهره را بسیار تغییر می‌دهد.

 

 میکاپ لبنانی:
نوعی میکاپ عربی است که در آن از فون‌های سنگین آرایشی با توانایی پوشانندگی زیاد استفاده می‌شود. رنگ سایه چشم‌ها نیز در این میکاپ به رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی،تیره و قهوه‌ای است. مدل سایه گربه‌ای، خط چشم ضخیم و تیره و مژه مصنوعی از دیگر ویژگی‌های این سبک است.

 

 میکاپ هندی: 
میکاپ هندی نیز مانند میکاپ عربی نوعی آرایش سنگین با ویژگی برجسته‌سازی و تغییر زیاد است؛ با این تفاوت که در آن از رنگ‌های قرمز و زرشکی بیشتر استفاده می‌شود. آرایش لب و چشم نیز دارای رنگ‌های گرم است.

 

در دوره آموزش گریم و میکاپ انواع این سبک های میکاپ را میتوانید آموزش ببینید.

 

 

دوره آموزش گریم

 

با شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ به یک میکاپ آرتیست تبدیل شوید

میکاپ آرتیست، یک آرایشگر حرفه‌ای و مسلط به کار میکاپ صورت است‌. این افراد به‌خوبی می‌توانند از انواع لوازم میکاپ برای ایجاد جلوه مورد نظر و شایسته برای هر صورت استفاده کنند. میکاپ آرتیست‌ها با انواع پوست‌ها، نواحی صورت و متدهای میکاپ آشنایی کامل دارند و به دلیل تخصص بالایی که دارند، درآمد بسیار مناسبی هم خواهند داشت.
از توانایی‌های یک میکاپ آرتیست که باید پس از شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ آن ها را یاد بگیرید،‌ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

• آشنایی با قرینه‌سازی در چهره
• آشنایی با تاثیر هارمونی رنگ‌ها

• شناخت دقیق رنگ‌ها و استفاده از آن‌ها برای میکاپ
• آشنایی با سازگاری مواد و لوازم میکاپ با انواع پوست
• آشنایی با انواع سبک‌ها برای ایجاد زیبایی بیشتر در چهره

 

 

آموزش گریم و میکاپ

 

سوالات متداول در مورد آموزش گریم و میکاپ

 بعد از اتمام دوره آموزش گریم و میکاپ، چه توانایی هایی کسب می کنید؟
پس از اتمام دوره میکاپ و گریم شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای تمام تکنیک های به روز گریم را برای انواع فرم های مختلف چهره انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش میکاپ و گریم، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

 

 آیا می‌توان پس از دریافت مدرک به بازار کار وارد شد؟
سرفصل‌هایی که شما در دوره‌های آموزش پشت سر می‌گذارید، به‌گونه‌ای هستند که می‌توانید پس از به پایان رساندن آن‌ها، به‌صورت مستقیم و بلافاصله به بازار کار وارد شوید. توجه داشته باشید که برای شرکت در این دوره‌ها و دریافت مدرک فنی حرفه‌ای، به هیچ مدرک تحصیلی دیگری نیاز نیست. تمام این شرایط برای رشد و موفقیت شما در نظر گرفته شده تا بتوانید به درآمد بالا در ماه برسید.

 

 لوازم و تجهیزات لازم بعد از دوره آموزش گریم و میکاپ
ابزار و وسایل دوره میکاپ و گریم شامل فون، کرم مرطوب کننده، رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه، مداد ابرو، پیش بند و هد بند اصلاح، دستکش نخی، رژ، ژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر، پالت های کانتور، پالت های سایه، قلمو و… می باشد. همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت، روغن آراگان، خاویار، اسکراپ، پنبه و… می باشد.

 

 

 

 

 برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: