پنجشنبه 17 مهر 1399 - 21:22:22

آموزش شینیون اروپایی

 

 

آموزش مرحله به مرحله شینیون اروپایی + عکس

مراحل شینیون اروپایی ساده و شیک

 

آموزش شینیون اروپایی

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

 

 

در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم آموزش یک مدل شینیون بسیار ساده و سریع و همچنین کاربردی را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. این مدل شینیون ساده و سریع نیاز به موهای متوسط تا بلند دارد. همچنین نیازی نیست موها را خیلی صاف کنید و حتی اگر موها کمی فر داشته باشد، شینیون شما جلوه زیباتر و طبیعی تری خواهد داشت. پس اگر شما هم از طرفداران شینیون ساده و طبیعی هستید، پیشنهاد می کنیم آموزش شینیون اروپایی را از دست ندهید.


مرحله جداسازی موها در شینیون اروپایی


برای جداسازی موها در این سبک شینیون، ابتدا باید قیمت گوش تا گوش را جدا کنیم. شما می توانید بنا به سلیقه خود از فرق وسط یا فرق کج استفاده نمایید. پس از این که فرق خود را تعیین کردید، با استفاده از شانه دم باریک قسمت گوش تا گوش را جدا کنید. در مرحله بعد باید قسمت صدفی سر را جدا کنیم. مقداری وکس یا کرم مو کف دست خود قرار داده و این قسمت از مو را به آن آغشته می کنیم. سپس موهای بخش صدفی سر را با استفاده از یک کش سر باریک می بندیم.
توجه داشته باشید که بستن موها را کش سر را باید به صورت خیلی شل انجام دهید. یعنی کش سر نباید دقیقا روی مرکز سر شما قرار بگیرد و باید با فاصله چند اینچی باشد. موها باید جلوه کاملا شل داشته باشند.

 

آموزش شینیون اروپایی

 


آموزش مرحله به مرحله شینیون اروپایی


پس از این که موهای قسمت صدفی سر را به صورت شل با یک کش سر بستیم، موها را از قسمت قبل از کش به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم و دنباله موهایی که با کش بسته بودیم را از لابلای آن رد می کنیم. به این ترتیب، موهای این قسمت کمی پیچ دار و جذاب به نظر می رسند. سپس کش سر را کمی رو به سمت بالا می کشیم تا موها سفت تر شوند. در مرحله بعد موهای پیچ خورده را کمی رو به سمت بیرون می کشیم تا ظاهر تمیزتری پیدا کنند.
در مرحله بعد دوباره دست ها را آغشته به مقداری وکس یا کرم مو می کنیم و دنباله موهای پست سر را که آزاد بود و با کش نبسته بودیم، حسابی با دست ماساژ می دهیم تا آغشته به مواد شود. این کار باعث می شود موها حالت منسجم تر و همچنین درخشان تری پیدا کنند. دوباره یک دم اسبی در قسمت دنباله موها ایجاد می کنیم و کل قسمت های مو حتی قسمت صدفی را نیز با کش مو می بندیم. این نوع بستن نیز باید به صورت شل انجام شود.
دوباره قسمت موهایی که قبل از کش سر قرار دارند، را به دو قسمت مساوی تقسیم و دم اسبی را از وسط آن رد می کنیم. به این صورت خواهید دید که یک زنجیره زیبایی روی موها خلق می شود که دو قسمت بالا و پایین آن به صورت پیچ خورده کنار هم قرار گرفته اند. کش مو را کمی رو به سمت بالا می کشیم تا مدل موی ما حالت سفت تری پیدا کند.

 


آموزش شینیون اروپایی پایین سر


حال نوبت به کار کردن روی قسمت دم اسبی پایین سر می رسد. ابتدا از مقداری اسپری شاین روی این قسمت استفاده می کنیم. استفاده از اسپری شاین نه تنها رنگ زیبا و خیره کننده ای روی موها ایجاد می کند، بلکه کنترل بیشتری نیز روی انجام شینیون به ما می دهد. سپس با استفاده از شانه دم باریک، چند بار شانه را در جهت مخالف روی موها می کشیم تا کمی حجم پیدا کند. توجه داشته باشید که این حرکت درست شبیه به پوش دادن است؛ اما ما قصد نداریم روی موها پوش ایجاد کنیم.
موها را تا می کنیم و مانند یک توپ کوچک پر قسمت پایین سر با سنجاق فیکس می کنیم. در واقع ما با این کار یک بوکل برای شینیون اروپایی خود ایجاد کردیم. چند سنجاق در اطراف بوکل خود می زنیم تا موها حسابی فیکس شوند. برای فیکس نهایی بوکل پایین سر خود، یک سنجاق گرفته و آن را مانند سوزن دوخت چند بار در موها فرو می کنیم. دوباره کمی اسپری شاین دار روی شینیون پایین سر خود می زنیم.

 


مدل جلوی سر شینیون اروپایی


پس از این که کار روی شینیون پایین سر به اتمام رسید، نوبت به مدل جلوی سر می رسد. شما می توانید موهای جلوی سر را به صورت ساده و یکدست روی پشت موها فیکس کنید. اما اگر چند لایه از موها را از لابلای موهای جلوی سر خارج کنید، جلوه زیباتر و نچرال تری خواهد داشت. برای این کار موهای جلوی سر را به آرامی در دست بگیرید و در زاویه 90 درجه قرار دهید. سپس موها را در دست شل کرده و چند بار دست های خود را تکان دهید. به این ترتیب خواهید دید که چند خرده مو از قسمت جلوی سر بیرون می ریزد. این کار باعث می شود مدل جلوی سر شما جلوه بسیار زیبا و طبیعی داشته باشد.
انگشتان خود را آغشته به وکس می کنیم و باقی مانده موها را کمی ماساژ می دهیم. موها را چند بار پیچ می دهیم. پس از این که موها را پیچ دادیم، کمی پیچ موها را شل تر می کنیم تا موها حجیم تر به نظر برسند. سپس این قسمت از موهای جلوی سر را روی شینیون پایین سر آورده و با سنجاق فیکس می کنیم. دنباله موهای این بخش را می توانید در داخل بوکل خود فرو ببرید. حتی می توانید در صورت تمایل این اضافات مو را داخل بوکل فرو نبرده و آن را با استفاده از بابلیس فر کرده و روی شینیون خود قرار دهید.
آن سمت موهای جلوی سر را نیز به همین ترتیب شینیون کرده و دنباله آن را روی بوکل پشت سر فیکس می کنیم. خرده موهایی که در جلوی سر باقی مانده بودند را نیز کمی وکس می زنیم و دنباله آن را با انگشتان خود کمی حالت می دهیم. استفاده از وکس به شما کمک می کند تا وز این نواحی از مو را به خوبی بگیرید و موهایی براق و سالم داشته باشید.

 

آموزش شینیون اروپایی


مرحله فیکس کردن شینیون اروپایی


برای فیکس کردن شینیون اروپایی خود از اسپری تثبیت کننده استفاده می کنیم. روش کار به این ترتیب است که یک براش بزرگ را آغشته به اسپری فیکس کننده کرده و به آرامی روی موهای شینیون شده می زنیم. اگر اسپری فیکس کننده یا حالت دهنده مو را به طور مستقیم روی جلوی موها بریزید، باعث می شود موها بسیار چسبناک و براق به نظر برسند و اصلا زیبا و طبیعی نخواهد بود. استفاده از براش بزرگ آغشته به اسپری فیکس به شما کمک می کند تا قسمت جلوی موها را بدون این که جلوه مصنوعی داشته باشند، تثبیت نمایید. برای قسمت های پشت مو نیز می توانید تنها از چند پاف اسپری استفاده کنید.

آموزش شینیون اروپایی ما در همین جا به اتمام می رسد. در ادامه قصد داریم نکات مهمی از شینیون مو را خدمت شما ارائه دهیم.

 

آموزش شینیون اروپایی


نکات شینیون اروپایی مو


- شینیون اروپایی به شینیون هایی گفته می شود که الزاما روش های خطی در آن استفاده نمی شود و حالت ساده و شل دارند. این نوع شینیون معمولا مرتب و باقاعده نیست.
- شامپوهای خشک برای تمیز کردن و حجم دادن به مو گزینه بسیار خوبی هستند. این محصول را می توان به صورت پودر و اسپری تهیه کرد. اگر شامپو خشک در دسترس ندارید، می توانید از پودر بچه نیز استفاده کنید. مقداری از پودر بچه را روی ریشه موها بزنید و سپس به خوبی شانه کنید. حتی زمانی که پوست سرتان چرب شده و زمان کافی برای شستشوی آن ندارید، می توانید کمی پودر بچه روی پوست سر ریخته و به خوبی ماساژ دهید. خواهید دید که پوست سر برای مدت زمانی تمیز به نظر می رسد.
- همان طور که به آن اشاره کردیم، در مدل شینیون اروپایی می توانید موها را براشینگ نکنید و بگذارید موها به همان حالت طبیعی خود یا حتی فر باشند. اگر قصد دارید موهایتان را بابلیس بکشید، می توانید از این دستورالعمل استفاده نمایید. برای فر کردن مو به اتو یا بابلیس، شانه، کلیپس، اسپری محافظ مو و تافت نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که پیش از مصرف اتو مو یا بابلیس حتما از محافظ مو استفاده کنید تا موهایتان شکننده و وز نشود. یک دسته مو را جدا کنید. برای اینکه موهای حالت دار با موهای صافی که هنوز حالت دار نشده اند ترکیب نشود، می تونید موهای صاف را با کلیپس جدا کرده و هر بار دسته ای از موها را از آن جدا و بابلیس کنید. توجه داشته باشید که اگر دسته های بزرگی از مو را بردارید، مو فر نشده و تنها به صورت حالت دار در پشت سر نمایان می شود. در انتهای کار، موهای فر شده را با اسپری فیکس کنید تا حالت خود را تا پایان روز حفظ کنند.


آموزش فر کردن مو با اتو مو


اگر میخواهید فرهای تمیز و یکدستی داشته باشید پس نه موها را صاف کنید نه زیادی شانه کنید. شاخه مو را به دور دستگاه بچرخانید و کمی از اسپری حالت دهنده روی آن بزنید. موها را به سمت جلوی سر بیارید و شاخه شاخه فر کنید. سپس پس از خنک شدن قسمت فر شده آن را با دم شانه یا سنجاق به شاخه های بیشتری تبدیل کنید. آخرین قسمت فر شده باید از جلوی سر دور باشد. هر قسمتی که فر کردیم را توسط یک سنجاق کنار میگذاریم، پس از اینکه موها خنک شدن سنجاق ها را باز میکنیم سپس اسپری فیکس روی موها میزنیم که فرها حالت انعطاف پذیری خودشان را حفظ کنند. برای داشتن فرهای زیباتر‌ بهتر است از اتوی‌ مو‌ به جای بابیلیس استفاده کنید. مو‌ را دور دستگاه بپیچید تا فر شود. برای فر کردن موهای کوتاه تر از دستگاه کوچکتر استفاده کنید یا از قسمت کوچکتر دستگاه برای این قسمت ها استفاده کنید. سپس پس از خنک شدن از شانه دندانه بزرگی استفاده کنید و آنها را یواش شانه کنید، سپس کمی کرم حالت دهنده به دستانتان بزنید و کم کم به شاخه های فر‌شده بزنید.


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

خیلی خوبه
عالی خسته نباشید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: