یکشنبه 18 فروردین 1398 - 13:17:35

موم چسب ابرو گریماس

آیبرو پلاستیک گریماس

موم چسب ابرو

 

معرفی موم چسب ابرو گریماس


ابروها نقش به سزایی در گیرایی چهره دارند و در شخصیت پردازی، عضو تاثیرگذاری محسوب می شوند. معمولا ابروها در گریم اشخاص جوان و سالخوردگان دچار تغییراتی می شود. برای این کار از تکنیک های محو کردن و اضافه کردن مو استفاده می شود. البته در محو کردن ابروها، مشکل دو چندان است؛ چرا که برای خواباندن موها ابرو یا پوشش دادن موهای خوابیده باید به نحوی عمل کرد که آن قسمت با بقیه پوست هماهنگی داشته باشد. در مقاله موم چسب ابرو گریماس قصد داریم شما را با محصولی فوق حرفه ای آشنا کنیم که در محو کردن ابروها تاثیر به سزایی دارند.


آیبرو پلاستیک گریماس


آیبرو پلاستیک یا موم چسب ابرو، محصولی کاملا گیاهی است که برای محو کردن ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. این موم با خاصیت چسبندگی که دارد، نیازی به چسب دیگری به عنوان زیرساز نخواهد داشت.


روش استفاده از موم چسب ابروی گریماس


انتهای ابرو را با استفاده از الکل سفید تمیز کنید. مقداری از موم را به وسیله اسپاچولا از سطح آن تراشیده و روی روی دست نرم کنید. موهای ابرو را بر خلاف جهت آن ها به موم آغشته کرده و به وسیله اسپاچولا، موهای ابرو را پخش کرده و به سطح پوست بچسبانید.
در مرحله بعد، پوست اطراف ابرو را با کلنزینگ کرم و گوش پاک کن پاک کنید و با پد لاتکس، کاموفلاژ را روی آیبروپلاستیک بزنید. سپس با استفاده از پد هیدرو، کیک میکاپ را روی کاموفلاژ ضربه ای کار کنید و با مقدار کمی پودر فیکس آن ها را تثبیت نمایید. ابتدا ابرو را با واتر میکاپ طراحی کرده و سپس به وسیله تند لاک ابرو را هاشور بزنید.
توصیه: آیبرو پلاستیک حتما با کلنزینگ کرم از روی پوست پاک شود.

 

موم چسب ابرو گریماس

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 18 فروردین 1398 - 18:29:39
این روش دیگه منسوخ شده کسی ندیدم استفاده کنه.اگرم استفاده کردن طبیعی نبوده
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: