شنبه 24 فروردین 1398 - 15:32:30

معرفی لیپ استیک گریماس

رژلب گریماس

کاربرد تکنیکی لیپ استیک چیست؟

 

معرفی بهترین برند رژلب


کلمات رژلب و ماتیک، ریشه در زبان فرانسوی دارند و به فرآورده آرایشی گفته می شود که حاوی مواد رنگی، روغن مخصوص، موم و نرم کننده پوست بوده و در فرآیند رنگ دادن به لب ها کارایی دارد. امروزه انواع گوناگونی از رژلب تولید و عرضه شده اند که معروف ترین آن ها نوع چرخشی و جامد می باشد. برای بسیاری از خانم ها همواره این سوال وجود دارد که یک رژلب خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی لیپ استیک گریماس بپردازیم تا با ویژگی های یک رژلب ایده آل آشنا شوید.


رژلب گریماس


رژلب های گریماس با بافتی لطیف و نیمه مات در رنگبندی متنوع و دو شکل پالت و استیکی عرضه شده اند. لیپ استیک گریماس، یکی از معدود برندهای ایمن و عاری از سرب است که گزینه مطلوبی برای استفاده روزمره محسوب می شود.


روش استفاده از لیپ استیک گریماس


این ماده آرایشی را می توانید به وسیله قلم موی SL6 مورد استفاده قرار دهید.


کاربرد تکنیکی رژلب گریماس


به وسیله مداد گریماس یا آیشدو رژ، لب را طراحی کرده و روی آن از لیپ استیک یا ترکیب آن با کرم میکاپ استفاده کنید. در نهایت برای افزایش ماندگاری آن، با استفاده از فیکسینگ پادر، نسبت به تثبیت رژلب اقدام نمایید.

 

معرفی لیپ استیک گریماس

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: