یکشنبه 25 فروردین 1398 - 13:21:01

معرفی میکاپ پنسل گریماس

مداد آرایش گریماس

بهترین برند مداد چشم و مداد طراحی ابرو

 

کاربرد میکاپ پنسل گریماس


مدادهای آرایشی از آن دسته لوازم میکاپ هستند که علاوه بر کارایی راحت، کاربردهای فراوانی نیز دارند. فقط کافیست چند نوع مداد چشم، مداد لب، ابرو، کانتور و ... را همراه خود داشته باشید تا در مواقع ضروری، آرایش خود را در کسری از ثانیه انجام دهید. البته، امروزه یافتن مداد آرایشی که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و موجب بروز حساسیت نشود، چندان آسان نیست. در ادامه قصد معرفی برند آرایشی را به شما داریم که مدادهای آن طبق استانداردهای جهانی و از بهترین کیفیت تولید شده اند.


میکاپ پنسل گریماس


در فرمول مدادهای گریماس از پودر فیکس استفاده شده تا قدرت و ماندگاری آن افزایش یابد. این مدادها دارای تنوع بالایی هستند که به تنهایی برای طراحی ابرو، خط لب، زیرساز رژلب و داخل چشم مورد استفاده قرار می گیرند.


کاربردهای مداد آرایشی گریماس


برای طراحی سایه روی کاموفلاژ از میکاپ پنسل گریماس استفاده می شود. همچنین، در طراحی ابرو، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مدادها دارد و در گذشت زمان بر اثر تعریق، پخش نمی شود.
مداد 004 به دلیل داشتن ته رنگ طوسی – آبی، چشم ها را به طور طبیعی درشت تر نشان می دهد.

 

میکاپ پنسل گریماس

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: