دوشنبه 26 فروردین 1398 - 14:07:17

معرفی آیبرو پلاستیک گریماس

آموزش گریم ابرو 

آیبرو پلاستیک گریماس

 

معرفی آیبروپلاستیک گریماس


محو کردن ابروها یکی از تکنیک هایی است که همواره در گریم عروس و همچنین گریم سینمایی مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی شخص از فرم ابروهای مناسبی برای گریم مورد نظر برخوردار نیست و باید با استفاده از این تکنیک، آن را تغییر داد. تکنیک محو کردن ابرو نیاز به لوازم مخصوص گریم نیز دارد که در ادامه این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.


موم چسب ابرو گریماس


آیبرو پلاستیک، موم گیاهی مناسب برای محو کردن ابروها می باشد. این موم با خاصیت چسبندگی که در خود دارد، نیازی به چسب دیگر به عنوان زیرساز ندارد.


روش استفاده از آیبرو پلاستیک گریماس


انتهای ابرو را با الکل سفید تمیز کنید. مقداری از موم را به وسیله اسپاچولا از سطح آن تراشیده و جدا کنید. سپس روی دست آن را نرم کرده و موهای ابرو را بر خلاف جهت آن ها به موم آغشته کنید و به وسیله اسپاچولا موها ابرو را پخش کرده و سپس به سطح پوست بچسبانید. پوست اطراف ابرو را با کلنزینگ کرم از همین برند و همچنین گوش پاک کن، پاک کنید. سپس با پد لاتکس کاموفلاژ را روی آیبرو پلاستیک زده و با پد هیدرو، کیک میکاپ را روی کاموفلاژ ضربه ای کار کنید و با مقدار کمی پودر فیکس آن ها را تثبیت نمایید. ابتدا ابرو را با واتر میکاپ طراحی کرده و سپس به وسیله تندلاک ابرو را هاشور بزنید.

توصیه: برای پاک کردن این محصول از روی پوست باید از کلنزینگ کرم استفاده کرد.

 

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: