چهارشنبه 20 آذر 1398 - 14:24:34

گریم و آرایش سال 2020 با رنگ آبی کلاسیک

 

استفاده از رنگ سال 2020 آبی کلاسیک در آرایش و گریم

آرایش به رنگ سال 2020 با گریماس

 

گریم و آرایش سال 2020 با رنگ آبی کلاسیک

 


شرکت پنتون برای بیستمین بار رنگ سال را انتخاب کرد.پس از گذشت یک سال از انتخاب رنگ مرجان زنده به عنوان رنگ سال 2019 ، شرکت پنتون رنگ سال 2020 – 1399 را آبی کلاسیک معرفی کرد. همزمان با شرکت پنتون، کمپانی گریماس رنگ سال را با محصولات خود برای آرایش سال به شما معرفی می کند. این رنگ مابین آبی کاربنی و سرمه ای می باشد .


آبی کلاسیک، رنگی بسیار زیباست که آرامش خاصی به روح و جسم انسان می دهد و در واقع این رنگ القا کننده ی حس اعتماد، صداقت، آرامش، تعهد و انعطاف پذیری می باشد. رنگ آبی کلاسیک ما را تشویق می ‌کند که به فراتر از آشکار نگاه کنیم و تفکر خود را گسترش دهیم. رنگ سال 2020 مارا به چالش عمیق فکر کردن به چشم ‌اندارها و باز کردن جریان ارتباطات دعوت می ‌کند.


این رنگ پادزهر استرس‌های زندگی روزمره در سال 2020 است. آبی کلاسیک رنگ جزو رنگ های سرد طبقه بندی می شود، به دلیل خاصیت فیزیکی رنگ ها ،رنگ های سرد باعث کم شدن اشتها و هیجان می شوند. یکی دیگر از خصوصیات رنگ های سرد این است که وقتی به تنهایی و طولانی مدت استفاده شوند باعث افسردگی خواهند شد، شما می توانید این رنگ ها  را در کنار رنگ های گرم استفاده کنید تا هارمونی زیبا و دلنشینی به وجود بیاورید. یکی از جذاب ترین رنگ ها در کنار رنگ آبی، رنگ نارنجی است که مکمل رنگ آبی شناخته می شود. البته شما می توانید این رنگ را در کنار سفید، طوسی، مشکی و ... نیز استفاده نمایید.

 

گریم و آرایش سال 2020 با محصولات گریماس

 

 


آبی رنگ مورد علاقه بسیاری از مردم است؛ رنگی که برای توصیف دریا و آسمان به کار می رود. این رنگ زیبا و فریبنده، نماد آرزوهای ماست، آرزوهایی برای ساختن آینده ای مطمئن و قابل اعتماد در جهان. طیف های رنگ آبی بسیار وسیع هستند: آبی تیره، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی، آبی لاجوردی و ....این رنگ ها به عنوان طیف های مختلف رنگ آبی شناخته می شوند. سنگ هایی که می توانید در طبیعت به رنگ آبی پیدا کنید عبارتند از فیروزه، الماس، تورمالین، توپاز، سنگ یمانی، آمازونیت، آپاتیت، فلوریت، همی مورفیت، سنگ یشم، سنگ ماه یا حجر القمر و زرگون .


یک آبی بدون مرز و زیبا، نمادی از گستردگی آسمان پهناور و خوش رنگ غروب است و شاید این رنگ ما را تشویق می‌کند تا افق دیدمان را بازتر کنیم، عمیق‌تر فکر کنیم، سطح فکریمان را بالاتر ببریم و جریانی از روابط خوب و موثر را در زندگی خود ایجاد کنیم. آرایش‌ های چشم با تم آبی کلاسیک از طرفداران بی شمار و پر و پا قرصی دارد که کاملا شیفته ی زیبایی و جذابیت این رنگ هستند. چه بسا که این رنگ  در سال جدید 2020 به عنوان رنگ سال معرفی شده است و به عنوان رنگ مد سال تلقی می شود.


با گریماس می توانید به رنگ سال آرایش کنید و زیباتر شوید. جهت خریداری محصولات گریماس یا شرکت در کلاس های آموزشی این مجموعه می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: