دوشنبه 08 بهمن 1397 - 16:10:43

آموزش گام به گام آرایش صورت ملایم و دخترانه

اصول آرایش ملایم برای استفاده روزمره

کاربرد لوازم آرایش و گریم گریماس

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش ملایم و دخترانه


اصول یک آرایش ملایم و دخترانه این است که از لوازم آرایش با رنگ های روشن و شاد استفاده شود. به همین دلیل برخی افراد از این سبک آرایش برای ملاقات ها و کارهای روزمره ای که قرار است بیرون از منزل انجام دهند نیز استفاده می کنند. برای انجام یک آرایش ملایم کافیست لوازم آرایش پر زرق و برق یا تیره رنگ خود را کنار بگذارید و در ادامه مقاله آموزش گام به گام آرایش صورت ملایم و دخترانه با ما همراه باشید.


مرحله اول: زیر سازی آرایش


از آنجایی که آرایش روزانه قرار است برای چند ساعت روی پوست شما بماند، احتمال این که پوست شما به مرور زمان براق شود بسیار است. برای جلوگیری از برق افتادن پوست که معمولا از چربی زیاد پوست ناشی می شود، استفاده از یک پرایمر باکیفیت می تواند مفید واقع شود. پیشنهاد سایت رژلب به شما استفاده از پرایمر آنتی شاین گریماس است. این محصول برای کنترل چربی پوست بسیار مناسب است. برای زدن این پرایمر می توانید لایه نازکی از آنتی شاین را روی قسمت های چرب پوست قرار دهید.


مرحله دوم: پوشاندن نواقص


درست است که آرایش ملایم باید در سریع ترین زمان صورت گیرد یا به عبارت دیگر نباید خیلی روی آن مانور داد؛ اما نباید از پوشاندن نواحی آسیب دیده نیز غافل شد. برای این کار می توانید از انواع کانسیلر استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما کاموفلاژ گریماس است. این نوع فون با چربی کم و کنترل شده است که رنگ های مختلف آن جهت پوشاندن انواع گوناگون عیب ها تولید شده اند. پیش از این کاربرد کاموفلاژ را به صورت کامل در وب سایت رژلب شرح داده بودیم. یکی دیگر از محصولات مفید جهت پوشاندن نواقص، کارکشن است که به عنوان پوشش دهنده قوی عیوب پوست شناخته می شود. این محصول برای تمامی پوست ها مناسب بوده و به صورت خالص مورد استفاده قرار می گیرد.


مرحله سوم: پیاده سازی تکنیک های کانتورینگ


حال که عیوب صورت را به خوبی برطرف کردید، نوبت به زدن کرم پودر می رسد. یکی از کرم پودرهای مایع مناسب برای این کار، فوندیشن گریماس است که دارای پوشش سبکی بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند. علاوه بر این، کرم میکاپ گریماس نیز گزینه مناسبی محسوب می شود. این فوندیشن چرب برای پوست های خشک و نرمال مناسب بوده و دارای رنگ های متنوعی است. از انواع رنگ های روشن و تیره این محصولات می توانید در تکنیک کانتورینگ استفاده کنید.

 

تکنیک های آرایش دخترانه با لوازم آرایش و گریم برند گریماس


مرحله چهارم: زدن رژگونه


حال نوبت آن است که با رژگونه زدن به گونه ها، شادابی و نشاط را به چهره خود بازگردانید. اما به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از این لوازم آرایشی می تواند سبک آرایش شما را به نوع غلیظ تغییر دهد. برای آرایش ملایم دخترانه، بهترین رنگ صورتی است. البته می توان رنگ رژگونه را با توجه به رنگ پوست و رنگ دلخواه نیز انتخاب کرد اما بهتر است از نوع ملایم باشد.


مرحله پنجم: آرایش چشم


برای سایه زدن در متد آرایش ملایم، ابتدا با استفاده از سایه استخوانی پلک بالا را به خوبی پوشش دهید. سپس کمی سایه قهوه ای را با استفاده از براش روی نواحی خط مژه و انتهای پلک بزنید. پالت آیشدو رژ از برند گریماس یکی از بهترین سایه هایی است که می توانید برای این کار استفاده کنید. این پالت در انواع مختلف و با رنگ های متنوع ارائه می شود که نیاز هر نوع سلیقه ای را به خوبی پاسخ می دهد.
پس از زدن سایه چشم، نوبت به کشیدن خط چشم می رسد. بهتر است یک خط نازک ما بین پلک و مژه ها بکشید. در سبک آرایش ملایم بهتر است از مژه مصنوعی استفاده نشود یا در صورت لزوم، از نوع طبیعی یا نیمه به کار رود. بهتر است با استفاده از ماسکارا یا همان ریمل، حالت طبیعی و جذابی را به چشمان خود دهید.


مرحله ششم: طراحی ابرو


حالت ابرو تاثیر به سزایی در زیبایی صورت دارد و چنانچه طراحی آن طبق اصول پیش رود، جذابیت خاصی را برای ما رقم خواهد زد. اگر می خواهید ابروهای زیبا اما طبیعی داشته باشید، می توانید از آیبرو فیکسر برند گریماس استفاده کنید که چسبی لطیف و در عین حال قوی بوده که برای حالت دادن به انواع ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. برای طراحی ابرو به وسیله این محصول، می توانید از برس ریملی شکل استفاده کنید و آن را به حالت مرتب کردن ابروها، روی موها بکشید.

 

آموزش آرایش ملایم و دخترانه با برند بین المللی گریماس


مرحله هفتم: آرایش لب


برای آرایش لب به بهترین نحو ممکن که هم از زیبایی برخوردار بوده و هم ماندگاری بالایی داشته باشد، می بایست ابتدا از یک خط لب همرنگ با لب استفاده کرده و خطوط لب را با آن مشخص کنید. سپس با همان رنگ خط لب، کل نواحی لب های پایین و بالا را رنگ می دهیم. حال رژلب مورد نظر را روی لب ها می زنیم و یک دستمال را به آرامی روی آن قرار می دهیم. سپس دوباره همان رنگ رژلب را روی لب ها می زنیم. با استفاده از این روش، ماندگاری رژلب افزایش بیش از پیش خواهد داشت. اگر می خواهید لب های نیمه مات داشته باشید، لیپ استیک بهترین گزینه و در صورتی که لب های براق می خواهید، رژلب مایع گریماس بهترین گزینه انتخابی شما خواهد بود.


مرحله هشتم: فیکس کردن آرایش


تمام زحماتی که تا این مرحله کشیدید، بدون انجام مرحله آخر بی نتیجه خواهد ماند. برای افزایش ماندگاری آرایش در هر شرایط آب و هوایی و همچنین جلوگیری از برق افتادن پوست صورت، بهتر است آرایش خود را با استفاده از پودر فیکس ثابت کنید. فیکسینگ پادر گریماس یکی از بهترین انواع تثبیت کننده آرایش است که در چند نوع فشرده، رنگی و معمولی روانه بازار شده است. پودر فیکس رنگی این برند دارای رنگدانه های قوی بوده و برای انواع مناطق آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. پودر فیکس معمولی گریماس نیز بدون رنگدانه و مات است که ضد آب بوده و در تمامی مناطق با آب و هواهای مختلف کاربرد دارد. پودر فیکس فشرده رنگی نیز برای تثبیت فون ها چرب بسیار کاربرد دارد که همانند انواع دیگر در تمامی مناطق آب و هوایی قابل استفاده است.

 

مراحل آرایش شیک و دخترانه با برند لوازم آرایش گریماس


چگونه می توان محصولات گریماس را خریداری کرد؟

محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000
موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: