چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 16:34:10

مراحل آرایش صورت مخصوص خانم های مسن

خانم های مسن چگونه آرایش کنند؟

نکات آرایشی برای افراد سالخورده

 

مراحل آرایش صورت مخصوص خانم های مسن


فرقی نمی کند که چند سال سن دارید؛ چه 19 ساله باشید و چه 90 ساله، باید همواره به زیبایی چهره خود دقت بسیاری به خرج دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم مراحل آرایش صورت مخصوص خانم های مسن را به شما ارائه دهیم تا حتی در اوج پختگی خود نیز زیبا و درخشان باشید.


مرحله اول آرایش افراد مسن: استفاده از کانسیلر


زمانی که قصد دارید خطوط مشخص پوست را پر کنید یا سیاهی و چین و چروک های دور پلک را پوشش دهید، بهتر است کانسیلرهای ضد پیری تهیه کنید. کانسیلر را به شکل مثلثی در زیر چشم ها، اطراف دهان و روی گونه بزنید. ابتدا با استفاده از انگشت اشاره نقاط به وجود آمده را به خوبی فید کنید و سپس از اسفنج های بیوتی بلندر یا اسفنج های اشکی برای ضربه زدن روی آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هرگز نباید کرم را روی پوست بمالید و تنها به ضربه زدن روی آن اکتفا کنید.


مرحله دوم آرایش افراد مسن: کرم پودر


درست به مانند کانسیلر، کرم پودر نیز باید متناسب با پوست انتخاب شود تا از خاصیت لیفت کننده و ضد چروک برخوردار باشد. از آن جایی که با افزایش سن، از میزان درخشندگی پوست کاسته می شود، باید فکری به حال جوان تر نشان دادن آن کنید. بدین صورت که کمی درخشندگی و روشنی به پوست خود دهید. البته لازم نیست برای جوان تر شدن از کرم پودر رنگ روشن تر از پوست استفاده کنید؛ تنها کافیست چند قطره هایلایتر به کرم پودرتان اضافه کنید تا درخشندگی و شادابی پوست خود را چند برابر نمایید.

 

آرایش صورت افراد سالخورده


مرحله سوم آرایش افراد مسن: آرایش چشم


توجه داشته باشید که سایه های اسموکی و تیره باعث پیرتر نشان داده شدن پوست شما می شوند. به جای آن می توانید از انواع سایه های روشن و درخشان استفاده کنید تا چشم ها شاداب تر، بزرگ تر و جوان تر به نظر برسند. البته بهتر می شود اگر اصلا از سایه استفاده نکنید و تنها به زدن خط چشم و ریمل اکتفا نمایید؛ اما اگر تمایل به این کار داشتید، بهتر است از نوع روشن سایه به کار ببرید.
برای کشیدن خط چشم نیز تنها آن را روی پلک بالا زده و هرگز در پلک پایین استفاده نکنید. کشیدن خط چشم در پلک پایین علاوه بر این که چشم ها را ریزتر نشان می دهند، بلکه خطوط اطراف چشم را بیشتر نمایان می کند. می توانید خط پلک پایین را یک خط چشم سفید یا سایه سفید بزنید تا چشم ها بزرگتر به نظر برسند.
هر چه مژه هایتان پر پشت تر و ضخیم تر باشند، شادابی پوست صورت تان بیشتر خواهد شد. با این حساب، پیشنهاد ما به شما این است که روی خرید یک ریمل خوب و باکیفیت سرمایه گذاری کنید تا مژه هایتان همیشه جلوه خوبی داشته باشند. همچنین، در صورت تمایل می توانید قبل از زدن ریمل، با استفاده از فر مژه، مژه های خود را فر کنید و دو لایه ریمل بزنید.


مرحله چهارم آرایش افراد مسن: طراحی ابرو


همان طور که می دانید، ابروها تاثیر به سزایی در زیباتر نشان دادن چهره خواهند داشت. برای طراحی ابروهای خود می توانید از یک مداد ابرو یا سایه ابرو همرنگ با رنگ ابروهای خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که ابروهای ضخیم و پرپشت، چهره شما را جوان تر نشان می دهند. بنابراین هنگام طراحی ابرو سعی کنید آن را کمی ضخیم تر از معمول بکشید.


مرحله پنجم آرایش افراد مسن: زدن رژگونه


برای پوست افراد سالخورده، بهتر است از یک رژگونه به رنگ صورتی استفاده نمایید. هر چه کمتر از رژگونه برای پوست های سالخورده استفاده کنید، بهتر است. از این رو، تنها مقدار کمی از رژگونه را روی برآمدگی گونه ها بزنید.

 

مراحل آرایش افراد سالخورده


مرحله ششم آرایش افراد مسن: زدن رژلب


توجه داشته باشد که رژلب به رنگ خیلی تیره یا خیلی روشن به هیچ وجه برای افراد سالخورده مناسب نبوده و نباید استفاده شوند. بهتر است حد وسط را نگه دارید و از رنگ های ملایم استفاده نمایید. صورتی، هلویی، مرجانی، نارنجی و ... گزینه های مناسبی هستند که می توان با توجه به رنگ پوست نسبت به انتخاب آن ها اقدام کرد.


استفاده از مرطوب کننده را فراموش نکنید


در واقع همه افراد نیاز به کرم مرطوب کننده دارند؛ اما افرادی که پا به سن گذاشته اند، بیشتر از سایر افراد به آن نیاز خواهند داشت. مرطوب نگه داشتن پوست به معنی بیشترین حجم سلول های آن و کم ترین حالت چین و چروک که مجموعا شادابی و طراوت پوست را به همراه دارند. سعی کنید هر روز شب و صبح از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. همچنین بهتر است قبل از انجام آرایش صورت، یک لایه کرم مرطوب کننده روی پوست بزنید و پس از 15 دقیقه شروع به انجام میکاپ کنید.


استفاده از لوازم آرایش مایع در آرایش افراد مسن


از آن جایی که با افزایش سن و پدیدار شدن چین و چروک ها، پوست خشک تر شده و حالت الاستیک خود را از دست می دهد، باید کاری کرد که انعطاف پوست افزایش یابد. یکی از بهترین راهکارها برای برطرف کردن این حالت، استفاده از لوازم آرایش مایع است تا این حالت خشکی و غیر انعطاف پذیر کاهش یابد. می توانید کرم پودر، رژگونه و سایر لوازم آرایش خود را از نوع مایع انتخاب کنید تا کاملا روی پوست بنشیند و آن را صاف کند.

 

استفاده از برند گریماس در آرایش افراد مسن

 

معرفی یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش در دنیا


اگر به دنبال یک برند لوازم آرایشی مرغوب برای آرایش صورت افراد مسن هستید، پیشنهاد رژلب به شما استفاده از محصولات بین المللی گریماس است. برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.


 

www.grimas.ir

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: