چهارشنبه 01 اسفند 1397 - 17:53:52

تکنیک هایی برای آرایش صورت لاغر

مراحل آرایش صورت لاغر

تکنیک های آرایشی در گریم صورت افراد لاغر

 

تکنیک های آرایش صورت لاغر


سبک آرایش برای هر فرم صورت متفاوت است و باید مطابق با اصول خاص خودش انجام شود. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از آرایش صورت خود کسب کنید، بهتر است ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و مطابق با آن آرایش تان را انجام دهید. در این مقاله از وب سایت رژلب، آموزش آرایش صورت لاغر و کشیده را به شما ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.


بهترین مدل آرایش مناسب برای صورت لاغر


بهترین مدل آرایش برای صورت لاغر و کشیده مدلی است که فرم صورت کشیده را به فرم های صورت گرد و بیضی نزدیک کند. در واقع شما می توانید با به کارگیری نکات آرایشی و رنگ آمیزی درست، فرم صورت کشیده و لاغر خود را به حالت نرمال نزدیک کنید.


طرز آرایش ابرو در افراد دارای صورت لاغر


ابروهای نازک، صورت را بیش از اندازه لاغر و کشیده نشان می دهند. از آن جایی که مدل ابرو و آرایش ابرو یکی از مهم ترین قسمت های آرایش محسوب می شوند، باید توجه ویژه ای به آن نشان دهید. بهترین مدل ابرو برای افراد دارای صورت لاغر و کشیده، ابروهای پهن و صاف هستند. علاوه بر این، بهتر است ابروها را کمی رو به سمت بالا طراحی کنید تا کشیدگی صورت کمتر نمایان شود.


نکات آرایش چشم مختص صورت لاغر


توجه داشته باشید که اگر داخل چشم تان را سرمه یا مداد بکشید، چشم ها ریزتر و ترکیب صورت لاغرتر نشان داده خواهند شد. استفاده از سایه چشم روشن و براق می تواند کمک زیادی به پر تر نشان دادن صورت شما کند. در صورت تمایل می توانید از خط چشم به همراه ریمل استفاده کنید تا چشم ها درشت تر و صورت پر تر نشان داده شوند. بهتر است خط چشم خود را نازک و کوتاه بکشید تا چشم ها گردتر و صورت پر نشان داده شود. خط چشم بلند و کشیده می توانید صورت شما را کشیده تر نشان دهد.

 

آموزش آرایش چشم برای صورت لاغر


مژه مصنوعی یکی از بهترین راه ها برای درشت نشان داد چشم ها و در نهایت صورت است. می توانید پس از زدن سایه چشم، مژه مصنوعی را نصب کرده و جهت پنهان کردن خط مژه آن، از خط چشم نازک استفاده کنید. سعی کنید از چسب مژه مرغوب استفاده نمایید تا موجب بروز حساسیت و آبریزش در چشم های شما نشود.


طرز آرایش پوست در افراد دارای صورت لاغر


از آن جایی که آرایش به خوبی روی پوست خشک نمی نشیند و پوست را چروک و در نهایت چهره را لاغر تر نشان می دهد، بهتر است پیش از آرایش از مرطوب کننده استفاده کنید. معمولا یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با بالاتر رفتن سن با آن مواج هستند، سیاه شدن دور چشم و روی گونه ها است که موجب لاغرتر نشان دادن چهره می شود. برای رفع این مشکل می توانید پس از اتمام آرایش کمی کرم پودر روشن یا هایلایتر را روی استخوان زیرین ابروها، روی گونه ها و زیر استخوان چشم بزنید.
قابل ذکر است که انواع فون ها و پنکک های تیره می تواند سن شما را بیشتر و صورت شما را لاغرتر نشان دهند؛ پس بهتر است از کرم پودر مناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. حتی می توانید کرم پودر یا پنکک آرایشی خود را تا یک درجه روشن تر از پوست تان نیز انتخاب کرده و در قسمت های گفته شده هایلایتر بزنید.


نحوه آرایش گونه در افراد با صورت لاغر


اگر دارای صورت لاغری هستید، بهتر است از رژگونه تیره استفاده نکنید و آن را اوریب روی صورت نزنید. رژگونه های براق برای پر تر نشان دادن گونه ها و صورت می تواند انتخاب مناسب تری باشد. جهت آرایش گونه در افراد با صورت لاغر می توانید رژگونه را به صورت افقی از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه بزنید. علاوه بر این می توانید با زدن کمی رژگونه مات و تیره در ناحیه چانه، صورت خود را پر تر و کوتاه تر نشان دهید. توجه داشته باشید که رژگونه مورد استفاده در قسمت گونه و چانه باید از یک تناژ رنگی با یک یا دو درجه اختلاف باشد.


نکات آرایش لب مختص صورت لاغر


حجیم کردن لب ها با کمک خط لب و برق لب می تواند صورت شما را درشت تر و جذاب تر نشان دهد. برای این کار ابتدا یک خط لب کمی تیره تر از رنگ رژلب خود را بردارید و دور لب بکشید. سپس رژلب را بزنید و مرز بین آن ها را به خوبی فید کنید. در نهایت نیز می توانید کمی برق لب روی لب ها بزنید تا حجیم تر به نظر برسند.

 

آرایش لب صورت لاغر


بهترین برند لوازم آرایشی برای گریم صورت لاغر


برند بین المللی لوازم آرایش و گریم گریماس، با عرضه تنوع گسترده ای از محصولات آرایشی، گزینه مناسبی برای انواع آرایش به خصوص آرایش صورت لاغر محسوب می شود. تمام آن چیزی که برای انجام یک آرایش حرفه ای بدان نیاز خواهید داشت مانند انواع فون ها، آنتی شاین، پودر فیکس، آیشدو رژ، میکاپ پنسل، انواع براش آرایشی، لیپ استیک، خط چشم و ماسکارا، رژگونه و ... را می توانید از این برند هلندی تهیه کرده و بهترین نتیجه را از آرایش صورت لاغر کسب نمایید. علاوه بر این، محصولات آرایشی گریماس همگی از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه می شوند که هیچ آسیبی به پوست شما وارد نخواهند کرد.


نحوه سفارش و خرید لوازم آرایش و گریم گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

 

نحوه خرید لوازم آرایش و گریم گریماس


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: