شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 15:59:45

همه چیز درباره آرایش متالیک

آرایش متالیک چیست؟

آموزش آرایش چشم براق

 

آموزش آرایش صورت متالیک


خوشبختانه این روزها سبک های مختلفی از آرایش صورت باب شده اند و برخلاف گذشته، تنها یک سبک آرایش روی بورس نیست. یکی از سبک های آرایشی که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، آرایش متالیک می باشد که در مطلب همه چیز درباره آرایش متالیک به بررسی آن خواهیم پرداخت. با وب سایت رژلب همراه باشید.


آرایش متالیک چیست؟


متالیک یک مدل آرایش براق است که برای خانم هایی که تمایل دارند جوان تر و رمانتیک تر به نظر برسند، بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این، دختر خانم هایی که می خواهند شاداب تر به نظر برسند نیز می توانند از این سبک آرایش استفاده کنند. توجه داشته باشید که آرایش متالیک روی چشم تمرکز دارد و باید از رنگ های شاین و شاداب برای آن استفاده کرد. همچنین، برای رنگ پوست نیز باید از کرم پودر روشن استفاده کرد. در ادامه به آموزش مرحله ای آرایش متالیک خواهیم پرداخت.


آموزش آرایش صورت متالیک


همانند سایر سبک های آرایشی، ابتدا پوست خود را به خوبی بشویید و با تونر تمیز کنید تا عاری از هر گونه آلودگی و باقی مانده آرایش قبلی شود. در مرحله بعد نیاز به زیرسازی پوست دارید تا آرایش از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد. برای زیرسازی در قدم اول، از یک مرطوب کننده عالی استفاده کنید تا رطوبت از بین رفته پوست بازگردد.

استفاده از مرطوب کننده

بهتر است محصولات آبرسان را با استفاده از نوک انگشتان به صورت دایره ای رو به بالا بزنید. این کار موجب جذب بهتر محصولات می شود. علاوه بر این، حالتی شبیه به ماساژ نیز ایجاد می کند. پس از انجام آبرسانی پوست، به مدت 15 تا 30 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب شود و سپس شروع به زدن کرم پودر کنید. چنانچه بلافاصله پس از زدن مرطوب کننده، کرم پودر بزنید، آرایش شما به صورت رگه رگه خواهد شد.
اگر به دنبال یک آبرسان خوب برای قبل از آرایش هستید، پیشنهاد سایت رژلب به شما آندر میکاپ بیس گریماس است. این محصول یک کرم لطیف غنی شده با املاح مغذی، محافظ، آبرسان است که هیچ گونه عوامل بیماری زا و پاتوژن در خود ندارد. آندر میکاپ بیس گریماس را روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. این کرم قابل استفاده بر هر نوع پوستی است و برای تغذیه پوست های دچار کمبود آب، چربی و ویتامین نیز بسیار مفید واقع می شود. هنگامی که این کرم را روی صورت زدید، 10 دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس نسبت به سایر مراحل اقدام نمایید.

 

زیرساز آرایش صورت با محصولات گریماس

 

استفاده از پرایمر

شاید شما هم با این موضوع مواجه شده اید که آرایش صورت در ساعات اولیه بسیار زیبا و بدون نقص است اما پس از گذشت چند ساعت بد و ماسیده به نظر می رسد. دلیل پدید آمدن این حالت، عدم استفاده از پرایمر است. زدن پرایمر به شما کمک می کند تا پوست شما برای آرایش آماده شود و از ماسیده شدن آن جلوگیری می کند.
آنتی شاین گریماس مناسب کنترل چربی پوست و ضد رفله است که نتیجه مطلوبی از آرایش صورت بر جای می گذارد. لایه نازکی از این پرایمر را روی قسمت های چرب پوست بریزید و سریعا پخش کنید. روی آنتی شاین می توانید از فون چرب استفاده نمایید. همچنین می توان در پلک های چروک به عنوان زیرساز از آنتی شاین استفاده کرد. این محصول از بروز رفله جلوگیری کرده و در گریم داماد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که آنتی شاین نیازی به ماساژ ندارد و پس از آن فون چرب استفاده می شود.

استفاده از کانسیلر یا کاموفلاژ

حالا وقت آن است که با استفاده از کانسیلر رنگی و تصحیح کننده رنگ مشکلاتی پوستی را کاور کنیم. روش این کار بسیار ساده است برای پوشانده گودی و سیاهی دور چشم از رنگ نارنجی یا هلویی برای پوشاندن قرمزی جوش و لک از کانسیلر سبز و برای پوشاندن لک ها ی زرد از کانسیلر بنفش استفاده میکنیم. برای پوشش دهی بهتر مشکلات پوستی می تواینم از کامفولاژ استفاده کنیم و مشکلات پوستی عمده را با استفاده از رنگ های موجود در پالت کامفولاژ محو کنید.
به خاطر داشته باشید که برخی از کانسیلر ها دارای رنگدانه های نارنجی هستند و نیازی به افزودن رنگ نارنجی زیر آن نیست.
کارکشن یا تصحیح کننده گریماس، پوشش دهنده قوی عیوب پوست است کدر در هر نوع آب و هوا و هر نوع پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول برای پوشش دهی انواع تاتو، ماه گرفتگی و هر گونه دو رنگی نیز استفاده می شود. در نهایت کارکشن را به وسیله کامپکت پادر یا پودر فیکس، تثبیت نمایید.

 

زیرسازی آرایش صورت متالیک با کانسیلر


کاموفلاژ گریماس نیز گزینه مناسب دیگری برای پوشاندن عیوب چهره است. این فون 24 ساعته با چربی کم کنترل شده و برای انواع پوستو همچنین مناطق آب و هوایی مناسب می باشد. از کاموفلاژ گریماس می توان در پوشش خالکوبی، تاتو، ماه گرفتگی و ... استفاده کرد. همچنین برای آرایش های ضد آب نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از فوندیشن رنگ روشن

برای زدن کرم پود از مرکز صورت شروع کنید و به اطراف بروید. دقت داشته باشید که زیر ساز را یکدست و یکنواخت در کل صورت از چانه تا نزدیک گوش پخش کنید. حتما مقداری از کرم پودر را به گردن بزنید تا رنگش با صورت تفاوت فاحشی نداشته باشد. با براش آرایشی یا پد به خوبی در تمام نقاط مورد نیاز بزنید تا هرگونه خطی از بین برود. می توانید به جای کرم پودر معمولی از پن استیکی کانتورینگ یا فون های مختلف گریم استفاده کنید.
فون مایع لیکوئیدی گریماس با پوشش سبک برای مصرف روزانه بسیار مناسب بوده و دارای خاصیت محافظت در برابر آفتاب می باشد. به وسیله پد لاتکس یا قلموی IMO18 می توان این محصول را روی صورت زد. این فون برای استفاده روزانه و همچنین گریم داماد بسیار مناسب است. همچنین به عنوان زیرساز سایه مناسب برای پلک های مسن و چروک نیز بوده و با تمام فون های چرب گریماس ترکیب می شود. در نهایت می توان فوندیشن را به وسیله کامپکت پادر یا فیکسینگ پادر، فیکس کرد.
اگر به دنبال فون چرب مناسب برای پوست های خشک، نرمال و حساس هستید، کاور کرم گریماس گزینه مناسبی است. این فون برای همه نوع آب و هوایی مناسب است و می توان آن را به وسیله پد لاتکس روی صورت پیاده سازی کرد. کاور کرم برای استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و برای ترکیب با کاموفلاژ و همچین زیرساز سایه گزینه خوبی محسوب می شود. در نهایت می توانید این محصول را به وسیله پودر فیکس ثابت کنید.

 

فون مناسب برای آرایش متالیک صورت

 

انجام کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت جزو جدایی ناپذیر آرایش حرفه ای این سالهاست. به خاطر داشته باشید که استفاده از یک محصول خوب و پخش یکنواخت آن به قرینه سازی و متعادل کردن چهره کمک میکند. هرگونه اشکال ساختاری در صورت را میتوانید با کانتور کردن از بین برده یا حداقل کم کنید.
برای کانتورینگ صورت، کرم میکاپ گریماس به کارتان خواهد آمد. این فون چرب برای انواع پوست های خشک و نرمال مناسب بوده و در مناطق سردسیر و معتدل نیز کاربرد دارد. به وسیله پد لاتکس یا قلم موی گروه های M و MS می توان این کرم میکاپ را روی نواحی مورد نظر زد. در چهره پردازی برای ایجاد کنتراست و ساخت تیرگی و روشنی استفاده از کرم میکاپ بسیار کاربردی است. در نهایت می توان کرم میکاپ را به وسیله کامپکت پادر یا فیکسینگ پادر، تثبیت کرد.

استفاده از پودر فیکس یا انواع فیکساتور

دقت کنید که استفاده از پودر فیکس به عنوان روشن کننده و ابزار کانتور نیازمند زمان است و باید بین 5 تا 10 دقیقه برای جذب پودر روی نقاط مد نظر صبر کنید. اما میتوانید برای فیکس کردن آرایش به راحتی با یک براش پهن و نرم مقدار مناسبی از پودر فیکساتور را به سرتاسر صورت بزنید.
پودر فیکس گریماس یک تثبیت کننده بسیار قوی و بدون رنگدانه است که در تمام نقاط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. فیکسینگ پادر ضد آب و مات است که نتیجه خوبی از آرایش را بر جای می گذارد. برای تثبیت کردن نهایی انواع فون و رژلب بهتر است از قلم موی پودر زنی یا پد سفید گریماس استفاده شود. برای کنترل رفله در فون های چرب و کنترل تعریق در پوست های چرب می توان از این محصول استفاده کرد.علاوه بر این، می توان از فیکسینگ پادر در تکنیک استخری و بادوام نیز از آن بهره برد. پودر فیکس گریماس پس از 10 دقیقه کاملا محو شده و هیچ پیگمنتی به پوست یا لب اضافه نمی کند.

 

تثبیت آرایش متالیک با محصولات گریماس


آموزش آرایش چشم متالیک


یک براش آرایشی تمیز بردارید و آن را به سایه آیس موکا یا هر رنگ دیگری با تناژ قهوه ای روشن آغشته کنید. سپس پلک بالایی خود را با آن رنگ کنید. سعی کنید سایه چشم را با زیرساز آرایشی به خوبی ترکیب کنید تا از میزان غلظت آن کاسته شده و در سرتاسر پلک یک طیف رنگی پیوسته ایجاد شود. با همان براش آرایشی، یک سایه تیره تر برداشته و روی سایه قبل بزنید. بهتر است گوشه خارجی چشم شما از غلظت بیشتری برخوردار باشد. حال می توانید از یک رنگ رمانتیک و جذاب استفاده کنید و آن را در پلک پایینی خود بزنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه چشم براق به رنگ ارغوانی است. سپس سایه بنفش را روی آن می کشیم تا اثر رمانتیک آن چند برابر شود.
یک خط چشم مشکی بردارید و متناسب با حالت چشم خود، خط صاف و یکدستی را بکشید. می توانید خط مژه های داخلی را نیز خط چشم مشکی بکشید تا پر تر به نظر برسند. حال نوبت به زدن ریمل می رسد. همچنین می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید تا درخشش چشم ها افزایش یابد.
اگر به دنبال یک پالت سایه چشم حرفه ای هستید، پیشنهاد ما به شما برند هلندی گریماس است. پالت سایه چشم براق گریماس که با نام پرل آیشدو رژ شناخته می شود، از رنگدانه های مخصوص اطراف چشم تولید شده و آلرژی زا نیست. این سایه چشم را می توانید با استفاده از قلم موی گروه V و PR1 به روی چشم بزنید. کاربرد این لوازم آرایشی در انواع سبک میکاپ چشم، لایت و اسموکی کاربرد دارد. برای داشتن سایه مخملی و براق روی زیرساز کاموفلاژ و کرم میکاپ یا پرل واترمیکاپ، این سایه ها را با قلم مو به شکل ضربه ای روی زیرساز استفاده کنید.


آرایش لب و گونه به سبک متالیک


پس از آرایش مهم ترین عضو از میکاپ متالیک، نوبت به زدن رژلب می رسد. برای این کار می توانید از رژ صورتی براق که دارای تناژ بنفش است استفاده کنید. از آن جایی که این رنگ روشن تر از رنگ به کار رفته در آرایش چشم متالیک است، آن را خنثی نمی کند. در مورد گونه ها نیز به شما پیشنهاد می کنیم که رژگونه نزنید. اما اگر تمایل دارید معصومانه تر به نظر برسید، می توانید از رژگونه صورتی روشن استفاده کنید. سعی کنید تا جای ممکن آن را رقیق کنید.

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: