سه شنبه 14 اسفند 1397 - 14:35:57

آشنایی با انواع برس ها و تجهیزات گریماس

انواع برس های آرایشی

کاربرد براش های آرایشی گریماس

 

انواع برس های آرایشی گریماس


یکی از بهترین راهکارها برای آن که آرایش به خوبی روی صورت بنشیند، استفاده از براش های آرایشی است. برخی لوازم آرایش به طور ثابت حاوی براش هستند که از جمله آن ها می توان به خط چشم و سایه اشاره کرد. اما برای برخی دیگر از لوازم آرایش و گریم باید به طور جداگانه براش را تهیه و مصرف کنید. بهتر است از برس آرایشی استفاده کنید که به طور اختصاصی برای همان محصول ساخته شده است. در این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم شما را با انواع براش ها و تجهیزات گریماس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


انواع برس های آرایشی

همه ما با برس های آرایشی آشنایی داریم. برای خرید برس های آرایشی ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که مو و برس آن از جنسی باشد که موجب بروز حساسیت در شما نشود. همچنین نباید از نوع زبر باشد که پوست شما را ناراحت کند. لازم است که برس ها به اندازه کافی خوش دست باشند تا بتوانید حین استفاده به راحتی در دستان خود بگیرید. جهت افزایش سلامت پوست خود، بهتر است هر دو هفته یک بار برس های آرایشی خود را با آب داغ و شوینده ملایم به خوبی بشویید. در ادامه قصد داریم شما را با انواع برس های آرایشی موجود در بازار آشنا کنیم.

برس فون

اولین و مهم ترین وظیفه برس فون، نرم و یک دست کردن کرم پودر یا فون آرایشی روی پوست است. البته نتیجه ای که از این کار کسب می کنید، کاملا به برسی که مورد استفاده قرار می دهید، بستگی دارد. یک برس فونداسیون خوب می تواند آرایش شما را طبیعی تر جلوه دهد و از بروز حالت ماسیدگی جلوگیری کند. برس فون چرب گریماس یکی از بهترین گزینه ها برای زدن فون آرایشی است که از الیاف کاملا طبیعی و ضد حساسیت ساخته شده است. این محصول را می توانید با کد IMO18 تهیه کنید.

برس کانسیلر

برس کانسیلر یکی از آن گزینه هایی است که باید در لیوان یا کیف انواع برس های روی میزتان قرار گیرد. همان طور که می دانید، آرایش چشم از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند نقش پر رنگی در هر چه زیباتر کردن چهره شما داشته باشد. از این رو استفاده از برس برای زدن کانسیلر حائز اهمیت است. با این برس، هرگز چیزی را روی پوست پخش نکنید و تنها به ضربه های آرام اکتفا کنید.

برس کانتورینگ

امروزه تکنیک کانتورینگ تنها محدود به آرایشگاه ها و سالن های تخصصی گریم نیست؛ بلکه تمام افراد می توانند حتی برای آرایش روزمره خود نیز از آن بهره مند شوند. اغلب برس های کانتورینگ را هم می توان برای محصولات خشک و هم مرطوب مورد استفاده قرار داد. پیشنهاد سایت رژلب به شما استفاده از برس FK5 گریماس است که خطوط کانتورینگ را به خوبی روی پوست صورت ایجاد می کند.

 

قلموی آرایشی از برند گریماس

 

برس رژگونه

اهمیت استفاده از رژگونه برای هیچ خانمی پوشیده نیست. رژگونه می تواند حالت خسته و بی حال چهره شما را از این رو به آن رو کند. بهتر است برای زدن رژگونه از برس زاویه دار استفاده کنید؛ این کار باعث می شود رژگونه را دقیق تر به گونه ها بزنید. علاوه بر این، راحت تر می توانید مقدار لازم از رژگونه را بردارید. استفاده از براش آرایشی گریماس، هر چه طبیعی تر بودن آرایش شما را تضمین می کند. برس های آرایشی سری P6 و PS6 از همین برند شما را در داشتن آرایشی شیک کمک می کند.

برس زاویه دار

برس های زاویه دار کوچک، گزینه بسیار مناسبی برای زدن هایلایت و شدو هستند. لبه باریک و زاویه دار این محصول می تواند خطوط کانتور را به دقت هر چه بیشتر پیاده سازی کند. علاوه بر این، در انواع سایه چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا موهای این برس کوتاه، پرپشت و سفت می باشد. برس های سری MS گریماس از جمله ابزارهای مناسب برای زدن هایلایت و شدو به حساب می آیند.

برس بادبزنی

برس بادبزنی نوع دیگری از انواع براش های آرایشی می باشد که برای بزرگ تر نشان دادن نواحی خاص صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول حاوی موهای باریک و کم پشتی است که برای برداشتن مقدار اندکی از محصول آرایشی و زدن به نواحی مانند گونه ها استفاده می شود. برس بادبزنی معمولا برای هایلایتر مورد استفاده قرار می گیرد. برس بادبزنی را می توانید با کد IMW6 تهیه و استفاده نمایید. فقط توجه داشته باشید که روش کار با این محصول بسیار آرام و محتاطانه بوده و نباید هرگز مقدار زیادی از رژگونه را با آن بردارید.

انواع برس های پخش کننده و محو کننده

برس های محو کننده و پخش کننده معمولا در تکنیک های سایه چشم و سایه ابرو مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع برس یکی از ضروریات انواع برس های آرایشی است. استفاده از این محصولات به شما کمک می کند آرایش طبیعی و جذابی داشته باشید. بهتر است برای داشتن سایه جذاب، آن را به خوبی محو کنید. برای زدن سایه چشم می توانید از براش های سری V و برای فید کردن سایه می توانید از PR1 و IMR14 استفاده کنید.

 

انواع برس و قلموی آرایشی گریماس

 

برس خط چشم

این برس چندکاره است و می‌توانید با یکبار هزینه کردن، برای قسمت‌های مختلف صورت از آن استفاده کنید. برخی از خط چشم‌ها به صورتی عرضه می‌شوند که در کاسه‌های کوچک درب دار هستند و خودشان سری مخصوص را به همراه ندارند. این خط چشم‌ از نوع خط چشم‌های ژلی محسوب می‌شوند. برای کشیدن این خط چشم‌ می توانید از برس خط چشم استفاده کنید. نحوه نگه داشتن این برس در دست به مانند مداد است تا تسلط بیشتری به شما بدهد. این برس برای خط چشم‌های نازک، پهن، حتی سایه‌های باریک زیر چشم و حتی خط لب هم مناسب است. برای کشیدن خط چشم می توانید از براش های سری MR برند گریماس استفاده کنید.

برس رژلب

برس رژلب دارای یک سر باریک و نوک تیز است که معمولا جهت مصرف رژلب های مایع و جامد مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به جای استفاده مستقیم از رژلب و محصولات آرایش لب، از برس استفاده کنید، به راحتی می توانید رنگ را روی همه قسمت های لب به خوبی پخش کنید. علاوه بر این می توانید خطوط اطراف لب را نیز صاف و یکدست کنید. با استفاده از برس رژلب می توانید رنگ های مختلف را به میزان مورد نظر با هم مخلوط کنید. برس آرایشی SL6 بهترین گزینه برای زدن لیپ استیک و گلوس است.

برس ابرو

ابروها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی دارند. ابروها چشم های شما را قاب می کنند و طراحی درست آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. می توانید با استفاده از برس های ابرو، نواحی خالی را به خوبی پر کرده تا پرپشت تر به نظر برسند. بهترین براش آرایشی برای طراحی ابرو، برس های زاویه دار هستند که ابروها را به شکل طبیعی و جذاب جلوه می دهند. برخی از این برس ها دارای سری دیگری نیز هستند که جهت شانه زدن ابرو مورد استفاده قرار می گیرند.

برس پودر

برای زدن انواع پودرهای آرایشی و پنکک ها، بهتر است از برس های پودری با موهای پرپشت و نرم استفاده کنید تا پودر به خوبی روی پوست بنشیند. حتی می توانید پس از اتمام کامل آرایش، برای زدن پودر فیکس از این محصول استفاده کنید. زمانی که می خواهید از برس پنکک استفاده کنید، بهتر است از حرکات بزرگ دست استفاده کنید؛ به دلیل آن که پهن بودن این برس می تواند منجر به پوشش دهی سریع شود. حتی در برخی نواحی نیز می توان از حرکات ضربه ای استفاده کرد. برس آرایشی P6 گریماس بهترین گزینه برای زدن انواع پودرها می باشد.

 

انواع براش های آرایش و گریم گریماس

 

نحوه خرید برس های آرایشی برند گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: