چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 16:03:19

انتخاب بهترین کرم پودر

انواع کرم پودر

روش های افزایش ماندگاری آرایش صورت

 

انتخاب بهترین کرم پودر


یکی از پرطذفدارترین محصولات آرایشی، کرم پودر است که نحوه انتخاب و مصرف صحیح آن حائز اهمیت می باشد. یک کرم پودر خوب می تواند نواقص پوست شما را برطرف کند؛ برعکس، اگر در انتخاب آن دقت لازم به عمل نیاید، نه تنها عیوب را برطرف نمی کند بلکه موجب پیر تر نشان دادن آن نیز می شود. در این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم شما را در انتخاب بهترین کرم پودر یاری دهیم. با ما همراه باشید.


تشخیص نوع پوست


اولین گام مهم در انتخاب کرم پودر، شناخت نوع پوست است. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان نوع پوست خود را تشخیص داد؟ به طور کلی، چهار نوع پوست وجود دارد: چرب، خشک، نرمال و مختلط. این دسته بندی بر اساس میزان ترشح سبوم یا همان چربی پوست است. اگر پوست صورت شما سفت و مات است، از نوع خشک می باشد و باید مرتبا آن را مرطوب کنید. اگر صورت تان برق می زند و زمانی که دست خود را روی آن می کشید چرب است، پوست شما از نوع چرب می باشد و باید از محصولات فاقد چربی استفاده کنید. اگر روی گونه هایتان خشک است و گاهی دچار پوسته پوسته شدن می شود و باقی نواحی چرب تر از سایر نقاط است، پوست شما از نوع مختلط می باشد.


تشخیص رنگ پوست


تشخیص رنگ پوست به خصوص برای افرادی که دارای پوست روشن هستند، بسیار حائز اهمیت است. اکثر برندها، سه رنگ کرم پودر عاجی، زرد و صورتی را در خط تولید خود دارند. برای تشخیص ته رنگ پوست خود می توانید مچ دست تان را زیر نور سفید مشاهده کنید. اگر رگ های دست شما آبی یا بنفش بود، پوست شما سرد و ته رنگ آن صورتی است. برای این رنگ پوست ها باید از کرم پودرهایی با تناژ صورتی استفاده کرد. اگر رگ هایتان سبز است، پوست گرمی دارید و کرم پودرهای دارای تناژ زرد برای شما بهترین گزینه هستند. اگر سفید پوست هستید و ته رنگ مشخصی ندارید، بهتر است به سراغ رنگ عاجی بروید.


چه کرم پودری مناسب است؟


کرم پودری مناسب است که همرنگ با پایه اصلی صورت یا نهایتا یک درجه روشن تر باشد. یک کرم پودر خوب باید از چنان قدرت پوشانندگی برخوردار باشد که تمامی جای جوش و لک های قهوه ای را بپوشاند. در عین حال که قدرت پوشانندگی بالایی دارد، باید بسیار سبک بوده و احساس خستگی به پوست ندهد. یک کرم پودر خوب باید صورت شما را شاداب و روشن کرده و به سرعت آثار خستگی یا بی خوابی را از آن محو کند.


نحوه تست کرم پودر


در زمان خرید و تست کرم پودر، مقداری از آن را روی خط فک پایین بمالید. اگر پس از تست کرم پودر، خط آرایشی بین گردن و صورت شما به وجود نیامد، رنگ آن مناسب پوست شما می باشد. همچنین می توانید در زمان تست، 3 رنگ کرم پودر نزدیک به رنگ پوست خود را انتخاب کرده و روی خط فک بمالید. سپس مقابل نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی قابل مشاهده است یا خیر؟ اگر خطی به جا نمانده باشد، رنگ درستی را انتخاب کرده اید.

 

انواع کرم پودر گریماس


انواع کرم پودرها


کرم پودرها را بر اساس نوع پوشش به چند دسته تقسیم می کنند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد.

فوندیشن مایع

یکی از رایج ترین کرم پودرها، فون مایع است که به دلیل سهولت در استفاده، بسیار پرطرفدار می باشد. این نوع کرم پودر معمولا برای پوست های نرمال و خشک مناسب بوده و پوشش طبیعی به آن می دهد. افراد دارای پوست چرب بهتر است از فون بدون چربی یا Oil Free استفاده کنند.

مرطوب کننده رنگی

مرطوب کننده های رنگی علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی، مقداری دانه های رنگی نیز در خود دارد که به پوست رنگ بخشیده و برای پوست های جوان و صاف گزینه عالی محسوب می شود.

کرم پودر فشرده یا پنکک

این نوع کرم پودر را می توان به دو صورت خشک و چرب در بازار یافت. معمولا به شکل پودر فشرده بوده و به کمک اسفنج می توان آن را مورد استفاده قرار داد.
کامپکت پادر یا پنکک گریماس گزینه پیشنهادی ما به شما برای تهیه این محصول است. پودر فیکس فشرده رنگی گریماس برای تثبیت فون های چرب بسیار مناسب بوده و در تمام نقاط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. پنکک فوق را می توانید با استفاده از پد مخملی صورتی گریماس به صورت ضربه ای یا به وسیله قلم موی گروه P مصرف کنید. از این محصول برای ایجاد هایلایت شدو در گریم خشک نیز استفاده می شود.

کرم میکاپ

این کرم ها بسیار چرب و مرطوب بوده و برای پوست های خشک مناسب می باشد. از آن جایی که بافت این کرم تقریبا سنگین است، باید مطمئن شوید که به خوبی جذب پوست شده است یا خیر.

پن استیک

این کرم دارای بافت سنگین بوده و برای پوشش عیوب پوست و همچنین سرخی زخم، لک و جوش بسیار مناسب می باشد. مقداری از کرم پن استیک را روی پوست قرار داده و با استفاده از اسفنج تمیز محو می کنیم.

کرم پودرهای فاقد چربی

این نوع کرم پودرها برای افرادی که به دلیل پوست چرب و آکنه قادر به مصرف کرم پورد نیستند، مناسب می باشد. البته این که در تولید کرم پودر از هیچ روغنی استفاده نشود، یک ادعای نادرست است. معمولا در ساخت کرم پودرها از انواع مختلف چربی استفاده می کنند که رایج ترین آن ها اسید چرب است. اسید چرب موجب مسدود کردن منافذ باز پوست و بروز آکنه می شود. در کرم پودرهای فاقد چربی، اسید چرب از فرمولاسیون آن حذف شده و استر جایگزین آن می شود.

 

 

فوندیشن گریماس

 

بهترین کرم پودر برای مصرف روزانه


برای مصرف روزانه بهتر است به سراغ کرم پودرهای سبک و دارای SPF بروید تا طی روز از پوستتان در برابر آفتاب محافظت شود. بهترین انتخاب برای استفاده روزانه، بی بی کرم ها هستند. این کرم ها دارای مرطوب کننده، ضد آفتاب، پرایمر، ترکیبات ضد پیری و آنتی اکسیدان می باشند. بی بی کرم با داشتن اندکی رنگدانه، عیوب صورت را برطرف می کند. اگر جای جوش یا لک روی صورت خود دارید، می توانید به سراغ سی سی کرم ها بروید. سی سی کرم ها تمام فاکتورهای بی بی کرم ها را دارند؛ با این تفاوت که میزان رنگدانه در آن ها بیشتر بوده و گزینه بهتری برای کاور کردن پوست به حساب می آیند.
بهتر است چند رنگ و مارک مختلف کرم پودر در دسترس داشته باشید و برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن گاهی مجبور می شوید روی یک پالت چند رنگ را با هم ترکیب کنید تا به نتیجه مورد نظر برسید. برای این کار باید به دنیای رنگ شناخت کافی داشته باشید و بدانید تون و لوم هر رنگی چیست و هر رنگی با چه رنگی خنثی میشود یا تاثیر و عمقش افزایش می یابد. برای زدن کرم پود از مرکز صورت شروع کنید و به اطراف بروید. دقت داشته باشید که زیر ساز را یکدست و یکنواخت در کل صورت از چانه تا نزدیک گوش پخش کنید. حتما مقداری از کرم پودر را به گردن بزنید تا رنگش با صورت تفاوت فاحشی نداشته باشد. با براش آرایشی یا پد به خوبی در تمام نقاط مورد نیاز بزنید تا هرگونه خطی از بین برود. می توانید به جای کرم پودر معمولی از پن استیکی کانتورینگ یا فون های مختلف گریم استفاده کنید.
فون مایع لیکوئیدی گریماس با پوشش سبک برای مصرف روزانه بسیار مناسب بوده و دارای خاصیت محافظت در برابر آفتاب می باشد. به وسیله پد لاتکس یا قلموی IMO18 می توان این محصول را روی صورت زد. این فون برای استفاده روزانه و همچنین گریم داماد بسیار مناسب است. همچنین به عنوان زیرساز سایه مناسب برای پلک های مسن و چروک نیز بوده و با تمام فون های چرب گریماس ترکیب می شود. در نهایت می توان فوندیشن را به وسیله کامپکت پادر یا فیکسینگ پادر، فیکس کرد.
اگر به دنبال فون چرب مناسب برای پوست های خشک، نرمال و حساس هستید، کاور کرم گریماس گزینه مناسبی است. این فون برای همه نوع آب و هوایی مناسب است و می توان آن را به وسیله پد لاتکس روی صورت پیاده سازی کرد. کاور کرم برای استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و برای ترکیب با کاموفلاژ و همچین زیرساز سایه گزینه خوبی محسوب می شود. در نهایت می توانید این محصول را به وسیله پودر فیکس ثابت کنید.


چگونه می توان کرم پودر را به مدت طولانی تر روی پوست نگه داشت؟


یکی از سوالاتی که برای اکثر کاربران پیش می آید، این است که چگونه کرم پودر را روی پوست بزنیم تا ماندگاری بیشتری داشته باشد؟ در جواب این سوال باید شما را با سه محصول آرایشی آشنا کنیم: پرایمر، پودر فیکس و اسپری فیکس.

پرایمر

می توانید با در نظر گرفتن نوع پوست خود، پرایمر مورد را نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر دارای پوست خشکی هستید و تمایل دارید پوست شما پس از آرایش حالت شفاف داشته باشد، نباید از پرایمر مات استفاده کنید. پرایمر معمولا قبل از زدن کرم پودر کاربرد دارد و از برق افتادگی پوست جلوگیری می کند. همچنین، افزایش ماندگاری آرایش را نیز در پی دارد.
آنتی شاین گریماس مناسب کنترل چربی پوست و ضد رفله است که نتیجه مطلوبی از آرایش صورت بر جای می گذارد. لایه نازکی از این پرایمر را روی قسمت های چرب پوست بریزید و سریعا پخش کنید. روی آنتی شاین می توانید از فون چرب استفاده نمایید. همچنین می توان در پلک های چروک به عنوان زیرساز از آنتی شاین استفاده کرد. این محصول از بروز رفله جلوگیری کرده و در گریم داماد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که آنتی شاین نیازی به ماساژ ندارد و پس از آن فون چرب استفاده می شود.

پودر فیکس

این محصول بافتی شبیه به پودر بچه دارد و پس از مصرف کرم پودر و کانسیلر کاربرد داد. طریقه مصرف این محصول بدین صورت است که با یک براش بزرگ، مقداری از آن را برداشته و در نواحی که برق می افتد، می زنیم.
پودر فیکس گریماس یک تثبیت کننده بسیار قوی و بدون رنگدانه است که در تمام نقاط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. فیکسینگ پادر ضد آب و مات است که نتیجه خوبی از آرایش را بر جای می گذارد. برای تثبیت کردن نهایی انواع فون و رژلب بهتر است از قلم موی پودر زنی یا پد سفید گریماس استفاده شود. برای کنترل رفله در فون های چرب و کنترل تعریق در پوست های چرب می توان از این محصول استفاده کرد.علاوه بر این، می توان از فیکسینگ پادر در تکنیک استخری و بادوام نیز از آن بهره برد. پودر فیکس گریماس پس از 10 دقیقه کاملا محو شده و هیچ پیگمنتی به پوست یا لب اضافه نمی کند.

فیکساتور یا اسپری فیکس

اثر فیکساتور درست به مانند پودر فیکس است و موجب افزایش ماندگاری آرایش می شود. با این تفاوت که می توان آن را در پایان آرایش کلی به کار برد نه تنها پس از پایان زدن کرم پودر. همچنین روش استفاده از آن به صورت اسپری بوده و کاربرد راحت تری به نسبت پودر فیکس دارد.

 

انواع پودر فیکس گریماس

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: