دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 16:16:32

ترفندهای آرایش صورت ایرانی

راهکارهای افزایش ماندگاری رژلب

ترفند برطرف کردن جای جوش در آرایش

 

ترفندهای آرایش صورت ایرانی


آرایش کردن، کار بسیار هیجان انگیزی است و نیاز به دانستن مهارت هایی دارد که در صورت عدم آشنایی با آن نه تنها کمکی به زیباتر نشان داده شدن چهره نخواهد کرد، بلکه جلوه آن را بد هم می کند. در این بخش از سری مقالات رژلب قصد داریم ترفندهای آرایش صورت ایرانی را به شما آموزش دهیم تا با رعایت آن ها، میکاپ خود را حرفه ای تر از قبل انجام دهید.


ترفند ریمل زدن حرفه ای


بسیاری از خانم حین زدن ریمل، مقداری از مواد آن را به پشت پلک نیز می زنند و با این کار سایه چشم خود را نیز خراب می کنند. برای برطرف کردن این مشکل، بهترین راهکار این است که یک کاغذ کوچک پشت پلک خود قرار داده و سپس نسبت به زدن ریمل اقدام کنید. اگر حین زدن ریمل، مژه هایتان به هم چسبیده شد و جلوه مصنوعی پیدا کرد، می توانید از لبه کارت ویزیت برای باز کردن مژه ها استفاده کنید.
ماسکارای گریماس دارای ساختار غنی و کرمی است که تک تک مژه ها را به خوبی پوشانده و از چسبیدن آن ها جلوگیری می کند. یکی از مزیت های این ریمل، نداشتن خرده مژه است که می توان آن را به راحتی برای گریم آقایان و مجریان نیز مورد استفاده قرار داد.


استفاده از کانسیلر


کانسیلر یکی از مهم ترین لوازم آرایشی است که باید در کیف خود داشته باشید و در بسیاری از مراحل میکاپ به کارتان می آید. مهمترین کاربرد کانسیلر در زیرساز آرایش چشم است. برای این کار بهتر است کانسیلر را به صورت ضربه ای و مثلثی شکل روی ناحیه پلک پایین بزنید. برای زیرساز پلک بالا نیز می توانید قسمت های میانی و گوشه داخلی آن را به صورت ضربه ای کانسیلر بزنید. اگر هنگام کشیدن خط چشم به مشکلی برخوردید، می توانید با استفاده از کانسیلر رد مشکی آن روی پوست را برطرف کنید. همچنین زدن کانسیلر کمک می کند که سایه پودری روی سایر قسمت های پوست نریزد و جلوه بدی ایجاد نکند. برای قسمت های انتهایی ابروها نیز بهتر است از کانسیلر روشن تر استفاده کنید تا حد فاصل میان چشم و ابروها بلندتر دیده شود.
کانسیلر گریماس که در دنیای حرفه ای با نام کارکشن شناخته می شود، یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. این محصول با پوشش دهی قوی قادر است عیوب چهره را به خوبی پوشانده و در هر منطقه آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ترفندهای زدن ریمل و کانسیلر


ترفند افزایش ماندگاری رژلب


اگر می خواهید رژلب تان از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد، هفته ای یک یا دو بار از اسکراب خانگی لب استفاده کنید. این کار باعث می شود پوسته های مرده لب از بین رفته و جلوه زیباتری داشته باشد. قبل از زدن رژلب نیز بهتر است از زیرساز لب استفاده کنید. برای این کار، ابتدا با استفاده از یک مداد آرایشی به رنگ طبیعی پوست، خطوطی را کمی خارج از خط لب اصلی ایجاد کنید. سپس، مداد لب به رنگ دلخواه را روی خطوط اصلی لب زده بزنید. بهتر است لب ها را نیز با استفاده از همین مداد به خوبی پر کنید تا رژلب بهتر روی لب ها بنشیند. در مرحله بعد رژلب همرنگ با خط لب اصلی را بزنید. سپس یک دستمال کاغذی تمیز روی لب ها قرار داده و با استفاده از براش آرایشی، کمی پودر فیکس روی آن بزنید. حال دستمال را از روی لب ها برداشته و دوباره رژلب بزنید.
اگر به دنبال یک پودر فیکس باکیفیت هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما فیکسینگ پادر گریماس است. این تثبیت کننده آرایش بدون رنگ بوده و از آن جایی که ضد آب و مات است، در هر منطقه آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. برای واترپروف و فیکس نهایی انواع فون و رژلب می توان از قلم موی پودر زنی یا پد سفید گریماس استفاده کرد.


ترفندهای آرایش چشم تمیز و زیبا


بسیاری از خانم ها با آرایش چشم خصوصا زدن سایه و کشیدن خط چشم مشکل دارند؛ اما با ترفندی که ما برای شما آماده کرده ایم، این مشکلات به خوبی برطرف خواهند شد. یک تکه چسب نواری جدا کرده و زیر پلک چشم بچسبانید. حال سایه ای به رنگ دلخواه را برداشته و پشت پلک را به آن آغشته کنید. برای دنباله دادن به سایه هم می توانید از ادامه چسب نواری که روی پلک ها قرار دارد، کمک بگیرید. در مرحله بعد، قسمت میانی پلک بالا را کمی سایه شاین بزنید. حال خط چشم را پشت پلک زده و به همین ترتیب، دنباله دهید. پس از این که چسب نواری را از روی پلک برداشتید، یک آرایش چشم گربه ای زیبا خواهید داشته که هیچ گاه هم از مد نمی افتد.
پالت آیشدو رژ گریماس از چنان تنوع رنگی بالایی برخوردار است که می تواند در انواع سبک های آرایشی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای رنگدانه های قوی HD با ماندگاری بالا است.

 

ترفندهای آرایش چشم با محصولات گریماس


ترفند پرپشت نشان دادن مژه ها


بدون شک داشتن چشم های درشت و مژه های پرپشت، آرزوی هر خانمی است. ما قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن مژه هایتان را پر پشت تر نشان دهید. برای این کار، بهترین پیشنهاد خط چشم نامرئی است. بدین معنی که به جای کشیدن خط چشم روی پلک بالایی، قسمت زیری پلک را خط چشم بکشید.


ترفند درشت نشان دادن چشم ها


برای درشت نشان دادن چشم ها، راهکارهای بسیاری وجود دارد. یکی از این ترفندها، کشیدن مداد چشم سفید در داخل پلک پایین چشم است. می توانید گوشه های داخلی پلک را نیز سایه روشن شاین بزنید. یکی از ترفندهای آرایشی که اغلب خانم ها از انجام آن سر باز می زنند، زدن ریمل به مژه های پلک پایین چشم است. این کار تاثیر به سزایی در درشت نشان دادن چشم ها خواهد داشت.
در فرمول ساخت میکاپ پنسل های گریماس از پودر فیکس استفاده شده است تا بدین صورت ماندگاری آن ها افزایش یابد. از میکاپ پنسل های مختلف گریماس می توان در طراحی ابرو، داخل پلک، زیرساز رژلب و ... استفاده کرد.


ترفندهای از بین بردن پف و تیرگی دور چشم


پف زیر چشم معمولا به علت مصرف بی رویه نمک به وجود می آید. غذاهای شور با جمع کردن مایعات در اطراف چشم موجب بروز پف در این ناحیه می شوند. بهتر است برای پوشاندن پف زیر چشم آرایش نکنید؛ چرا که صرفا موجب جلب توجه بیشتر به این ناحیه خواهید شد. بهترین کار برای از بین بردن این مشکل، استفاده از یک ماسک خنک کننده یا پد چشمی است. این محصولات را می توانید به مدت 10 دقیقه روی چشم ها قرار دهید.
حلقه های تیره دور چشم نیز می توانید دلایل متعددی داشته باشد که ژنتیک، کم خوابی و کم خونی از جمله آن ها هستند. برای پنهان کردن تیرگی دور چشم می توانید از یک کانسیلر مرغوب با رنگ روشن استفاده کنید تا نواقص صورت را بازتاب ندهد. کانسیلر باید به طور مستقیم روی پوست بنشیند. به همین دلیل بهتر است پیش از هر گونه آرایشی آن را به پوست بزنید.

 

ترفندهای درشت نشان دادن آرایش چشم


ترفندهای برطرف کردن جای جوش


استرس و رژیم غذایی اشتباه می تواند موجب بروز جوش های بزرگ شود. برای برطرف کردن این مشکل می توانید از روش درمان نقطه ای استفاده کنید. توصیه ما به شما است که از یک برس تمیز برای پخش کردن کانسیلر روی لکه ها و جوش ها استفاده نمایید. سپس آرایش پایه را انجام دهید. با این روش می توان تغییر رنگ و لکه های ناشی از جوش ها را به راحتی ترمیم کرد. اگر جای جوش ها به رنگ قرمز است، می توان از کانسیلر سبز کمک گرفت و بدین ترتیب از شر قرمزی ناشی از جوش های برجسته خلاص شوید. در تکنیک های حرفه ای آرایش نیز می توان از کاموفلاژ استفاده کرد.
کاموفلاژ میکاپ گریماس، فون قوی فشرده و 24 ساعته است که دارای چربی کنترل شده می باشد و برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول می توان برای پوشش هر نوع دو رنگی در پوست استفاده کرد. همچنین در زیرساز سایه و تکنیک های کانتورینگ نیز کاربرد دارد.

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: