یکشنبه 26 خرداد 1398 - 15:06:56

کرم روز و شب چه مارکی خوبه؟

تفاوت کرم روز با کرم شب

بهترین برند کرم روز و شب

 

بهترین مارک کرم روز و شب


پوست به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییراتی می شود که بخشی از آن به دلیل طبیعت انسان و بخشی دیگر به شرایط نامساعد زندگی مانند آب و هوا و استرس بر می گردد. صدمه های ناشی از نور آفتاب، لوازم آرایشی نامرغوب، سرما، زخم ها و ... نیز بخش قابل توجهی از آسیب ها را به خود اختصاص داده اند. با انجام مراقبت های پوستی و پیشگیری از آسیب ها می توان این آسیب ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد. یکی از این مراقبت ها، استفاده از کرم روز و شب است.


مصرف کرم روز و شب چه اهمیتی دارد؟


طی یک روز، عوامل محیطی بسیاری هستند که می توانند روی سلامت پوست تاثیرگذار باشند. مهم ترین این عوامل، نور آفتاب و آلودگی هوا می باشد. خشکی پوست نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در ایجاد چین و چروک می باشد. مصرف کرم های روز و شب می تواند پوست را از عوامل خارجی مصون نگه دارد. این کرم ها در ویژگی هایی با هم تفاوت دارند وبهتر است هر کدام را در موعد خاص خود مورد استفاده قرار داد.


تفاوت کرم روز با کرم شب


هر دوی کرم های روز و شب دارای خاصیت مرطوب کنندگی و محافظت هستند؛ اما کرم روز حاوی ضد آفتاب نیز هست که پوست را در برابر آفتاب در امان نگاه می دارد. در صورتی که کرم شب فاقد ضد آفتاب می باشد. کرم های شب معمولا از میزان غلظت بالاتری برخوردارند و حاوی مواد مغذی و ویتامین های ضروری برای پوست هستند.علاوه بر این، برخی از کرم های شب حاوی رتینول و عوامل لایه بردار هستند که در طول روز موجب حستس شدن پوست در مقابل آفتاب می شوند. به همین دلیل بهتر است کرم روز را به هنگام روز و کرم شب را به هنگام شب مورد مصرف قرار دهید.

 

کرم روز و شب گریماس


خصوصیات کرم روز


کرم روز خوب باید حاوی مرطوب کننده باشد و با خشکی پوست مقابله کند. علاوه بر این، باید حاوی ضد آفتاب نیز باشد تا اشعه فرابنفش نور خورشید را مهار کند. یکی از ویژگی های مهم کرم روز این است که باید سبک باشد تا اجازه تنفس به پوست را بدهد. وجود ویتامین C در کرم روز نیز می تواند تاثیر جوان کنندگی روی پوست را داشته باشد. البته کرم های روز اگر چه حاوی اس پی اف هستند؛ اما نمی توان آن ها را جایگزین کرم ضد آفتاب کرد. بنابراین باید کرم روز را به صورت مکمل در کنار ضد آفتاب استفاده کرد.
ضد آفتاب را بهتر است روی کرم مرطوب کننده و کرم روز بزنید. البته کرم های ضد آفتاب شیمیایی بهتر است روی پوست بدون کرم زده شوند تا تاثیر بیشتری داشته باشند. افرادی که دارای پوست چرب و حساس هستند، بهتر است از کرم روز خیلی ملایم و فاقد روغن استفاده کنند. البته این موضوع در مورد استفاده از کرم های ضد آفتاب نیز صادق است.

 

آندر میکاپ بیس یا کرم روز گریماس


خصوصیات کرم شب


کرم های شب را بهتر است از سن 30 سالگی به بعد مورد استفاده قرار دهید. کرم شب به گونه ای طراحی شده است که در حین خواب، مواد مغذی و ویتامین های مختلف را به پوست رسانده و تاثیر جوان کنندگی دارد. علاوه بر این، از آن جایی که میزان جذب دارو در شب بیشتر از روز است، مصرف این کرم می تواند تاثیر زیادی در سلامتی داشته باشد. کرم های شب این خاصیت را دارند که با آسیب ناشی از عوامل مضر محیطی مانند آلودگی، اشعه های فرابنفش، رادیکال های آزاد و ... مقابله کرده و آن ها را درمان کند.
کرم های شب حاوی عوامل مرطوب کننده و جوان کننده هستند و همچنین فاقد ضد آفتاب می باشند. این کرم ها از کرم های روز سنگین تر بوده و برای افراد دارای پوست چرب و جوش دار اصلا مناسب نیستند. به عبارتی، افراد دارای پوست چرب بهتر است از کرم های حاوی اسید میوه به تجویز پزشک استفاده کنند. همچنین، استفاده از کرم های لایه بردار نظیر ترتینویین نیز می تواند مفید واقع شود. نباید مصرف ضد آفتاب مناسب روزانه را در صورت استفاده از ترکیبات لایه دار در طول شب فراموش کرد.

 

کرم شب گریماس


بهترین سن مصرف کرم روز و شب


اگر فردی واقعا بخواهد از پوست خود محافظت کند، بهترین سن استفاده از 25 سالگی به بعد است. اما از سن 27 تا 30 سالگی مصرف کرم روز و شب تاثیر بیشتری خواهد داشت. بعد از یائسگی نیز حتما باید از کرم روز و شب استفاده کرد. در حال حاضر، کرم های روز به بازار آمده است که هم حاوی مرطوب کننده بوده و هم حاوی ضد آفتاب. اما خوب است بدانید که این کرم ها تاثیر کرم های جداگانه را نخواهند داشت. کرم پودر و پنکک های حاوی SPF نیز به هیچ وجه تاثیر استفاده جداگانه از ضد آفتاب را نخواهد داشت و بهتر است این کرم ها را به صورت جداگانه مورد نصرف قرار دهید.


بهترین مارک کرم روز و شب


اگر به دنبال یکی از بهترین برندهای کرم روز هستید، پیشنهاد وب سایت رژلب به شما، آندر میکاپ بیس از برند گریماس است. کرم روز گریماس یک نوع کرم لطیف غنی شده با املاح مغذی، محافظ، آبرسان و بدون عوامل بیماری زا و پاتوژن است. این کرم را می توانید روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. این محصول برای پوست های خشک، حساس و نرمال بسیار مناسب بوده و برای تغذیه پوست های دچار کمبود آب، چربی و ویتامین نیز مفید واقع می شود.

کرم شب گریماس نیز با نام اسکین کرم معروف است. کرم مغذی فوق وظیفه مراقبت از پوست در شب، جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک را به عهده دارد. برای بهره برداری از خواص این کرم، ابتدا پوست صورت و گردن را به وسیله کلنزینگ میلک تمیز کرده و سپس با کلنزینگ لوشن چربی پوست را کنترل می کنیم. پس از شستشو با آب، در مرحله آخر از اسکین کرم استفاده می کنیم. کاربرد اسکین کرم گریماس در مراقبت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، سموم و آلودگی هوا است. همچنین، پوست های کم انرژی و کدر را نیز روشن می کند. این کرم ارزشمند را هر شب روی پوست صورت و گردن ماساژ داده تا پوست برای میکاپ روز بعد، شاداب و آماده شود.

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 26 خرداد 1398 - 15:54:55
قیمت هر کدوم چنده ؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: