جمعه 07 شهریور 1399 - 13:04:12

آموزش رنگ مو جدید

 

 

مش جلوی سر ترند جدید رنگ و مش

آموزش انواع رنگ و مش جدید

 

آموزش جدیدترین متدهای رنگ مو

 

فهرست مطالبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

 

مشاوره برای افرادی که اولین بار از رنگ مو استفاده می کنند

چه رنگ مویی مناسب شما است؟

آموزش مش جلوی سر یا فیس فریم و مانی پیسز

آموزش بیبی بومر مو

آموزش استروبینگ یا سایه روشن مو

 

 

رنگ مو یکی از لاین های آرایشی پرطرفدار است که مرتبا بروز رسانی می شود. در وب سایت رژلب، مطالب زیادی را تحت عنوان جدیدترین متدهای رنگ و مش منتشر کرده ایم. در این مطلب نیز قصد داریم آخرین تکنیک های رنگ و مش را به شما آموزش دهیم. پس اگر به این حوزه علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.


مشاوره برای افرادی که اولین بار از رنگ مو استفاده می کنند


اگر تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید، اگر چهره بیبی فیس دارید، اگر موهای نچرالی دارید و می خواهید فقط یک تغییر بسیار ظریف روی آن ایجاد کنید، بهتر است این مشاوره رنگ مو را تا آخر بخوانید. روزانه افراد بسیاری این سوال را از ما می پرسند که موهای طبیعی خود را چگونه رنگ کنیم تا علاوه بر تغییر و تحول زیبا، آسیبی نیز به آن وارد نشود؟
آن دسته از دوستان عزیزی که رنگ موهایشان نچرال یا طبیعی است و تاکنون نسبت به گذاشتن رنگ مو اقدام نکرده اند، پیشنهاد ما به شما آمبره یا بالیاژ با تراکم متوسط است. برای این سبک رنگ و مش بهتر است بالیاژ یا آمبره از فاصله اندکی نسبت به ریشه موها انجام شود. هر چقدر فاصله لایت ها از ریشه مو بیشتر باشد، تغییر ایجاد شده نامحسوس تر و ملایم تر خواهد بود.
برای شروع رنگ و مش، هیچ گاه از بلوندهای خیلی روشن کارتان را آغاز نکنید. تکنیک تمام دکلره انتخاب مناسبی برای شما که اولین بار موهایتان را رنگ می کنید، نخواهد بود. اگر تصمیم دارید یک دفعه تغییر زیادی کنید و از موهای نچرال به بلوند تغییر شکل دهید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک رنگ روشن با فاصله دو سانتی از ریشه موها است. این ریشه تیره باعث می شود که شما بسیار زیاد تغییر کنید و هم اینکه سن تان خیلی بیشتر نشان داده نشود.
باید به این نکته توجه داشته باشید که تکنیک تمام دکلره از کف سر، امسال ترند نیست و رنگ ریشه تیره همراه با موهای تمام دکلره یک کنتراست بسیار زیبایی را خلق می کند. اما سوالی که ممکن است به وجود بیاید این است که چه رنگ مویی مناسب من است؟ اگر شما هم همواره با این سوال مواجه بوده اید، پس مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

مشاوره رنگ مو


چه رنگ مویی مناسب شما است؟


انتخاب رنگ مو به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر عروس خانم هستید، بهترین گزینه برای شما انتخاب رنگ موی نسکافه ای یا بژ با تناژ گرم است. اگر طرفدار رنگ موهای با تناژ سرد هستید، به شما توصیه می کنیم بیبی لایت دودی را در ناحیه جلوی سر استفاده کنید. به این ترتیب، موهای شما در شینیون یا استایل روز مراسم عروسی جلوه زیباتری خواهد داشت. هر چقدر کار شما در قسمت جلوی سر به صورت بیبی لایت های ظریف تر باشد، چهره شما بسیار طبیعی تر و دخترانه به نظر خواهد رسید.
اگر عروس نیستید و اولین بار می خواهید موهایتان را رنگ یا مش کنید، توصیه می کنیم بالیاژ را امتحان کنید. اما اگر خیلی اهل براشینگ نیستید و فقط روزانه آن را شانه می زنید، سعی کنید سمت بالیاژ نروید. اگر شاغل هستید و به دلیل کارتان نیاز دارید حجاب را رعایت کنید، می توانید چند لایت روی قسمت جلوی سرتان پیاده سازی کنید. برای افراد شاغل، بالیاژ یا آمبره انتخاب های خوبی نمی توانند باشند. چون در این روش ها قسمت بالای مو تیره است و از زیر روسری یا مقنعه نمی تواند خیلی متفاوت به نظر برسد.
برای افرادی که اولین بار موهایشان را رنگ می کنند، بهتر است از انواع تناژهای دخترانه مانند رنگ موی بژ، انواع دودی های تیره، انواع نسکافه ای ها و انواع تناژهای خاکی است. مزیت استفاده از این رنگ موها این است که شما می توانید هر گاه تمایل داشتید رنگ مویتان را چند درجه روشن تر کنید و یا تراکم آن را افزایش دهید.

 


آموزش مش جلوی سر یا فیس فریم و مانی پیسز


تکنیک مش جلوی سر یا فیس فریم و مانی پیسز یکی از بروزترین متدهای رنگ و مش است. این تکنیک بسیار راحت است و در عین حال تغییر زیادی در چهره ایجاد می کند. برای شروع ابتدا باید از قسمت مربع جلوی سر تقسیم بندی را انجام دهید. قطر هایلایت جلوی سر به سلیقه مشتری بستگی دارد و می تواند ظریف یا قطور باشد.
به اندازه مش جلوی سر، پودر دکلره را با اکسیدان ترکیب می کنیم. سپس فویل را زیر لایه موها فیکس کرده و موادگذاری را انجام می دهیم. برای این که موادگذاری را راحت تر انجام دهیم، می توانیم از یک پدل استفاده کنیم. پدل را زیر فویل قرار می دهیم و موها را با استفاده از قلمو رنگ می کنیم.
پس از این که براش را روی تمام زوایای مو زدیم تا همه تارهای مو آغشته به مواد شوند، دو سر فویل را می بندیم و در قسمت بالای آن قفل ایجاد می کنیم تا مواد دچار نشتی نشود. پس از 20 دقیقه موها را چک می کنیم و اگر نیاز به شارژ مواد بود انجام می دهیم. سپس فویل را خارج کرده و موها را شستشو می دهیم. در مرحله بعد می توان موها را رنگساژ و از رنگ های متناسب با پوست و رنگ چشم استفاده کرد.

 

آموزش مش جلوی سر

 


آموزش بیبی بومر مو


تکنیک بیبی بومر نیز یکی دیگر از جدیدترین متدهای رنگ و مش است که با نام روت شادو نیز معروف است. برای این تکنیک لازم است که یک دکلره کامل داشته باشیم. جهت داشتن یک دکلره کامل و روشن می توان از پودر دکلره سفید رنگ استفاده کرد. پس از این که موها به وسیله پودر دکلره سفید به پایه 7 رسید، از پودر دکلره آبی رنگ برای به پایه رسیدن موها تا رنگ مورد نظر استفاده نمایید.
پس از این که موها را با استفاده از دکلره به پایه مورد نظر رساندیم، موها را در سرشور می شوییم و کامل خشک می کنیم. برای آبرسانی بیشتر موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها می توان از ماسک آبرسان استفاده کرد. ماسک آبرسان باید حدود 20 دقیقه روی موها بماند و سپس آبکشی نمایید. آب اضافی موها را به وسیله حوله بگیرید اما آن را سشوار نکشید تا آماده رنگ گذاری و انجام تکنیک بیبی بومر شود. توجه داشته باشید که در این تکنیک نیاز است موها کمی مرطوب باشد و سپس موادگذاری را انجام دهید.
در تکنیک بیبی بومر باید ریشه موها تیره تر و ساقه موها روشن تر باشد. برای پیاده سازی تکنیک بیبی بومر شما نیاز به سوییت مش خواهید داشت. از دیگر ابزار ضروری برای انجام این متد، می توان به یک قلم متوسط اشاره کرد که با استفاده از تکنیک فید کردن به راحتی انجام می شود.

 

آموزش بیبی بومر مو


ابتدا موها را دسته بندی می کنیم. سپس از رنگ تیره برای قسمت ریشه موها استفاده می کنیم  تمام قسمت ریشه را به اندازه 4 سانت رنگ می کنیم. پس از این که با قلم مخصوص رنگ و مش ریشه موها را به رنگ تیره در آوردیم، با استفاده از براش متوسط که از براش مخصوص رژگونه هم می توانید استفاده کنید، برای فید کردن استفاده می کنیم. با استفاده از این وسیله مقداری از رنگ تیره را رو به سمت پایین روی موها می کشیم تا فید ما به خوبی انجام شود.
بلافاصله سوییت مش را روی موها قرار می دهیم. لایه دیگر مو را از لابلای کلیپس باز کرده و مجددا اقدام به موادگذاری ریشه موها با رنگ تیره می کنیم. دوباره از قلم مخصوص رژگونه برای فید رنگ مو رو به سمت پایین استفاده می کنیم. این کار را برای همه لایه های مو انجام می دهیم.
پس از مدت مکث لازم برای رنگ پذیری موها، توجه داشته باشید که موهای مشتری را باید به صورت دولا یا خم شده در سرشور شستشو دهید. اگر سر مشتری را به صورت خوابیده در سرشور بشویید، احتمال اینکه ساقه موها آغشته به مواد شود و روی آن یک رفله ای ایجاد شود بسیار زیاد است. پس حتما هنگام شستشو به این نکته توجه داشته باشید.
پس از شستشوی مواد از رنگ مو و انجام براشینگ متوجه خواهید شد که موها در قسمت ریشه تیره تر و در قسمت ساقه ها روشن تر هستند و یک تضاد بسیار زیبایی خلق خواهد شد.


آموزش استروبینگ یا سایه روشن مو


برای تقسیم بندی این مدل رنگ مو، ابتدا باید قسمت تاج سر را جدا کرده و با کلیپس فیکس کنیم. توجه داشته باشید که هر چه لایه های جدا شده نازک تر باشد، نتیجه کار زیباتر خواهد بود. تکنیک استروبینگ بسیار شبیه به متدهای کانتورینگ است. یعنی هر قسمتی از مو که قصد داریم برجسته تر به نظر برسد را باید از رنگ های روشن به کار ببریم.
تکنیک استروبینگ به صورتی است که ریشه موها از دور بلوند تیره و ساقه موها بلوند روشن به نظر می رسند. ریشه موها را کمی پوش می دهیم. این متد را بهتر است با سوییت مش انجام دهیم. توصیه می کنیم فید مو را به خوبی انجام دهید تا قسمت بالای موها خط نیفتد و نامرتب به نظر برسد.
به همین ترتیب، تمام لایه های تاج سر را موادگذاری می کنیم. از تکنیک های پوشینگ استفاده کرده و لایه نازکی از مو را موادگذاری می کنیم. سپس موها را داخل سوییت مش قرار می دهیم و لا می زنیم. این کار را تا انتها انجام داده و پس از مدت مکث لازم، آبکشی می کنیم. در مرحله بعد موها را با رنگ دلخواه رنگساژ می کنیم.

 

آموزش استروبینگ یا سایه روشن مو

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: