چهارشنبه 05 آذر 1399 - 13:35:55

دهانشویه می تواند به کاهش انتقال ویروس کرونا کمک کند

 

 

تاثیر دهانشویه در کاهش انتقال ویروس کرونا

 

 

 

Unilever از تحقیقات جدیدی رونمایی کرده است که نشان می دهد دهانشویه حاوی فناوری CPC می تواند باعث کاهش بار ویروسی SARS CoV-2، ویروس عامل Covid-19 شود. 

 این مطالعه که توسط آزمایشگاه های میکروباک به نمایندگی از Unilever انجام شد، نشان داد که شستشو با دهانشویه حاوی CPC Technology به مدت 30 ثانیه در کاهش انتقال ویروس کرونا تا 99.9 درصد موثر است.

دکتر آنجلا راسموسن، دانشمند دستیار تحقیقات در مرکز عفونت دانشکده بهداشت عمومی کلمبیا میلمن در ایالات متحده می گوید: "در حالی که قبلا تحقیقاتی در مورد اثرات دهانشویه ها علیه ویروس ها منتشر شده بود، این اولین مطالعه در آزمایشگاه است که نشان می دهد دهان شویه های حاوی CPC می توانند در برابر ویروس Covid-19 موثر باشند. "

 از آنجا که ویروس عامل Covid-19 در درجه اول از طریق قطرات بزاق یا ترشحات بینی و دهان گسترش می یابد، کاهش ویروس در دهان می تواند انتقال کرونا را تا حد زیادی کاهش دهد. در حالی که دنیا منتظر تأیید و تجویز واکسن است، استفاده منظم از دهانشویه می تواند به اقدامات موجود برای جلوگیری از شیوع بیماری مانند شستن دست، تهویه مناسب، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک اضافه شود.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: