سه شنبه 12 مهر 1401 - 10:51:37

هاشور ابرو نیاوران؛ راز داشتن ابروهای زیبا و بی نقص

میکروپیگمنتیشن ابرو نیاواران

هاشور ابرو شمال تهران

راز داشتن ابروهایی زیبا و بی نقص

 

فهرست مطالبی که در این مقاله گفته شده:

چرا هاشور ابرو نیاوران

 رعایت مسائل بهداشتی در تاتو

تکنیک های جدید تاتو

تنوع در تکنیک های انجام خدمات میکروپیگمنتیشن

 

 

هاشور ابرو نیاوران با زیبا سازی ابرو، به پرپشت و قرینه شدن آن ها کمک شایانی نموده و در نهایت چهره را زیبا و چشمان تان را جذاب تر می نمایاند. امروزه تاتوی ابرو در مراکز معتبر خدمات تاتو، به روش سال های قبل و با سوزن ها و دستگاه های قدیمی گذشته صورت نمی پذیرد، بلکه هاشور ابرو و تکنیک های جدید دیگری با نام های متفاوت جای روش سنتی تاتوی ابرو را گرفته است.

هاشور ابرو نوعی تاتو به حساب می آید. امروزه هاشور ابرو در بین بانوان بسیار محبوب و پرطرفدار است. مرکز تاتو نیاوران، به شما پیشنهاد می کند که اگر از فرم ابروهایتان ناراضی هستید و هر روز مجبورید ساعت ها وقت بگذارید و با مداد یا لوازم آرایشی به ابروهایتان فرم دهید و یا قسمت های خالی آن را پر کنید، مقاله ی پیش رویتان را مطالعه نموده و با روش هایی که با انجام آن ها در مجموعه ی خدمات تاتو نیاوران می توانید به داشتن ابروهایی بی نقص دست پیدا کنید، پی ببرید.

چرا مرکز هاشور ابرو نیاوران را انتخاب کنیم؟

راه و روش ترسیم خطوط بر روی صورت در هاشور ابرو نیاوران از لحاظ فرم، مواد مصرفی، ماندگاری، تکنیک و زیبایی، با تاتوهای قدیمی انجام شده در دیگر مراکز بسیار متفاوت است. چنانچه شما نیز کاندیدای انجام این کار بر روی ابروها یتان هستید دانستن مطالب ذیل، در انتخاب شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

1. هاشور کردن ابرو در واقع ترسیم یک سری خطوط نازک و مو مانند توسط دستگاه های مخصوص بر است که بر اساس نوع دستگاه و شیوه ی اجرای تکنیک ترسیم این خطوط، به دو نوع دائمی و نیمه دائمی تقسیم بندی می گردد. اصل مهم در انجام این کار در مرکز میکروپیگمنتیشن نیاوران، تمیز انجام شدن کار و ترسیم خطوط، هماهنگ با جهت رویش و خواب موهای ابرو است. درست کشیدن خط ها و نتیجه ی کلی کار که شکل گیری ابروانی زیبا و طبیعی است تخصص ما در میکروشیدینگ نیاوران است.

 

هاشور ابرو

 

  2. هاشور یا میکروپیگمنتیشن، فیبروز و یا میکروشیدینگ، همگی تکنیک ها و روش های متفاوت انجام تاتوی طبیعی و ترسیم خط های شبیه به مو در داخل ابرو هستند. انجام هر یک از این روش ها قطعا به مهارت و تجربه ی زیاد تاتو کار نیازمند است چرا که خطوط باید ظریف و با میزان ورود رنگ کافی کشیده شوند و دقت و مهارت در این کار، حرف اول را می زند.

مجموعه ی حرفه ای فیبروز نیاوران با دارا بودن کادر با تجربه و کارآزموده، به مشتریان عزیز خود در جهت انجام بی عیب و نقص انواع هاشور و خدمات تاتو، اطمینان خاطر می دهد.

  3.داشتن ابروهای پرپشت با قطر مناسب، در درشتی و گیرا به نظر رسیدن چشم ها، تاثیر بسیاری دارد. پس چنانچه از فرم یا خالی بودن ابروهای خود ناراضی هستید یا چشمان ریزی دارید، گزینه ی میکروپیگمنتیشن برای شما مناسب است. لازم به ذکر است که بر خلاف نظر بسیاری از افراد که تصور دردناکی از انجام تاتو و هاشور بر روی صورت دارند، میکروشیدینگ نیاوران با استفاده از پماد و مواد بی حسی موضعی، اندک درد و سوزش حاصل از تاتو را نیز از بین برده، تجربه ایی آسان از تاتو بر جا می گذارد.

  4.توجه داشته باشید که صرفا ترسیم مو در قسمت ابرو با کمک دستگاه های تاتو، نتیجه ی دلخواه را در پی نخواهد داشت. متخصصین هاشور ابرو نیاوران برای انجام هاشور ابرو، ابتدا طراحی اولیه ابرو را متناسب با اندازه ی چشم ها، ابعاد صورت، رنگ پوست، شکل و سایز بینی و دیگر مختصات چهره، به طور دقیق و با خط کش های محاسباتی مخصوص ، انجام داده و پس از آن عمل تاتو را با در نظر گرفتن سلیقه ی مشتری آغاز می نمایند.

 

طراحی ابرو در مرکز هاشور ابرو نیاوران

 

آسودگی خیال از رعایت کامل اصول بهداشتی در مرکز هاشور و میکرونیدلینگ نیاوران

همه ی ما می دانیم که به دلیل حساسیت کار تاتو که با پوست سر و کار دارد، اهمیت رعایت کامل نکات بهداشتی در مرکز تاتو، امری انکار نشدنی است. مفتخریم که پایبندی کامل به نکات بهداشتی، همواره باعث رضایت مشتریان مجموعه ی هاشور ابرو نیاوران شده است.

  • محیط ایزوله و استریل سالن
  • کیفیت و ایمنی بالای رنگ و جوهرها و مواد مصرفی
  • استفاده از سوزن های یکبار مصرف در انجام خدمات
  •  دستگاه های استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت
  • استفاده از دستکش و ماسک استریل و رعایت فاصله ی لازم بین پیگمنتر و مشتری
  • استریل و پاک سازی کامل پوست در ناحیه ایی که تاتو روی آن انجام می گیرد

و بسیاری از نکات اصولی بهداشتی دیگر در هاشور ابرو نیاوران به طور دقیق و با نظارت کامل انجام می پذیرد. مطمئنا رعایت نکردن هر یک از این نکات توسط تاتو کاران غیر متخصص در دیگر مراکز خدمات تاتو، می تواند خساراتی جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.

توجه داشته باشید که رعایت اصول بهداشتی پس از انجام تاتو در مرکز تخصصی هاشور ابرو نیاوران نیز بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند از بروز مشکلات پوستی یا خراب شدن رنگ تاتو بر روی پوست جلوگیری کند. بعضی از این نکات عبارتند از:

  • نگه داشتن بانداژ بر روی پوست تا دو ساعت پس از انجام تاتو
  • شستشو ندادن پوست تا هر زمان که متخصص پیگمنتر سفارش کرده است
  • استفاده از پماد ضدعفونی کننده طبق سفارش متخصص تاتو کار
  • پرهیز از شنا کردن در آب دریا و استخر و استفاده از سونا تا از بین رفتن کامل زخم
  • استفاده از ضد آفتاب بر روی قسمت هاشور زده شده
  • خودداری از خارش محل تاتو شده تا دو هفته

میکروپیگمنتیشن نیاوران

 

شرحی بر هر یک از تکنیک های جدید و به روز خدمات تاتو نیاوران

میکروپیگمنتیشن: در روش میکروپیگمنتیشن، عمق نفوذ سوزن دستگاه در پوست کمتر از تاتوهای سنتی و ظرافت کار بسیار بیشتر است. به دلیل نفوذ کم سوزن، عوض کردن مدل و فرم و رنگ در این تکنیک آسان تر است. هدف تکنیک میکروپیگمنتیشن ماندگاری کم تر و ظرافت بیشتر تاتو بر روی پوست است چرا که در روش های سنتی قدیمی هاشور، عمق کاشت و نفوذ رنگ در پوست بسیار زیاد است و در نتیجه ماندگاری رنگ بر روی پوست بسیار طولانی و عموما همیشگی است. بنابراین، روش سنتی برای کسانی که مایلند پس از تاتو، فرم و مدل و رنگ ابرویشان را تغییر دهند مناسب نیست و پیشنهاد ما به این افراد، استفاده از تجربه و تخصص تاتو کاران هاشور ابرو نیاوران و مشاوره جهت انجام میکروشیدینگ یا میکروپیگمنتیشن در این مرکز است.

میکروشیدینگ: یکی از تکنیک های بسیار طبیعی و شکیل ِمیکروپیگمنتیشن ابرو، روش میکروشیدینگ است. در این روش فضای خالی ابرو با ترسیم نقاطی ریز پر شده و عملا در ابرو سایه زده می شود. این روش برای افرادی مناسب است که:

  1.  پوست ضخیم و یا چربی دارند و همین امر باعث ریزش رنگدانه ی تاتو بر روی پوستشان می شود
  2. پوست حساس یا نازکی دارند. چرا که با روش نقطه گذاری، سوزن با برد حرکتی کمتری وارد پوست می شود و پوست را کمتر تحرک می کند
  3. تمایل دارند فقط قسمت های ریخته و خالی ابروان شان را ترمیم نمایند و طرفداری ظاهر طبیعی ابرو هستند
  4. فرم و طرح اصلی ابروهایشان بدون ایراد است و نیاز به طراحی کامل از صفر تا صد ندارد و فقط ایراداتی اندک دارد که با سایه زدن و نقطه گذاری مختصر در روش میکروشیدینگ مرتفع می گردد.

میکرونیدلینگ: انجام خدمات مختلف مربوط به تاتو و پوست در سالن هاشور ابرو نیاوران، شامل خدمتی به نام میکرونیدلینگ نیاوران نیز می گردد.

اما میکرونیدلینگ به چه معناست؟ به تحریک بافت های پوست با استفاده از تکنیک های تحریک مکانیکال، میکرونیدلینگ می گویند. روش کار به این صورت است که سوزن های بسیار ریز توسط دستگاه حرفه ای و مخصوص، تعداد زیادی میکرو کانال یا حفره های بسیار کوچک و سطحی در پوست ایجاد می کنند. هدف از انجام این کار، تحریک سیستم ایمنی بدن و در نتیجه افزایش ترشح کلاژن و الاستین که هورمون های مهم در جوانسازی پوست هستند، می باشد. در واقع میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای جای جوش و یا اسکار بر روی پوست شان هستند و یا افرادی که علاقمند به جوانسازی پوست صورت خود هستند، روش مناسبی است. این تکنیک جدید، تخریبی بر روی پوست ایجاد نمی کند و پس از گذشت مدتی، باعث شادابی و درخشندگی پوست صورت تان می گردد.

 

زیبایی تاتو نیاوران

کلام آخر؛ تنوع و تخصص در خدمات تاتو نیاوران

همان گونه که پیش تر گفتیم، تمام روش های مختلف زیبا سازی و تاتوی ابرو از جمله فیبروز، میکروپیگمنتیشن و ... زیر مجموعه ی روش تاتوی قدیمی هستند که به روز شده و رنگ و روی مدرن به خود گرفته و به دلیل نیمه دائمی بودن، امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. افرادی که طرفدار انجام تاتوی ابروی دائم یا نیمه دائم هستند و یا معایبی در شکل ظاهری ابروهایشان می بینند اما به هر دلیل، تردید و یا سوالی در این خصوص دارند، می توانند همواره بر مشاوره های صحیح مشاوران و پیگمنتر های مجموعه ی هاشور ابرو نیاوران حساب کرده و بهترین خدمات و مشاوره ها را از ما دریافت کنند.

تخصص و مهارت کافی، ظرافت بالای کار، مهارت و تخصص فوق العاده، استفاده از دستگاه های حرفه ای و رعایت کامل بهداشت محیط و بهداشت فردی، برخی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه ماست که موجب حسن نظر و برآورده شدن انتظارات مشتریان محترم مان نسبت به خدمات تخصصی تاتو نیاوران شده است.

 

اگر به دنبال یک مرکز حرفه ای برای کار در لاین ناخن  در شمال تهران محدوده نیاوران هستید، وب سایت رژلب سالن زیبایی نسترن خورشیدی  را به شما پیشنهاد می کند. همچنین شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی خانم نسترن خورشیدی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص با سابقه کار و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pcms استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام لطفا یک مرکز در استان رضوی معرفی کنید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: