یکشنبه 27 شهریور 1401 - 10:32:42

بهترین رنگ کار مو تهران

 

بهترین رنگ کار مو تهران

اکثر خانم ها با شروع فصل و سال جدید علاوه بر تغییرات اساسی در محیط خانه به دنبال تحول و تیپ جدید و متفاوت در استایل خود نیز هستند. برای داشتن ظاهر جذاب و منحصر به فرد مهم ترین چیز تغییر رنگ موها است. رنگ و مش زیبا و جذاب باعث می شود فرد خوش تیپ و شیک پوش تر به نظر برسد. به همین دلیل به معرفی بهترین رنگ کار مو تهران و خدمات ایشان می پردازیم.

 

فهرست مطالب:

 آموزش انواع تکنیک های رنگ مو توسط بهترین رنگ کار مو تهران

 معرفی بهترین رنگ کار مو تهران

 سوالات متداول

 
 

بهترین رنگ کار مو تهران

 

آموزش انواع تکنیک های رنگ مو توسط بهترین رنگ کار مو تهران

رنگ و مش یکی از اصلی ترین شاخه های آرایش و زیبایی است و هر روز در حال تغییر و بروزرسانی می باشد. امروزه برخلاف گذشته که اغلب مردم از تکنیک دکلره کامل یا مش کلاهی استفاده می کردند، رنگ و مش ساختار تکامل یافته ای به خود دیده و هر روز متدهای جدیدتری روانه بازار آرایشی می شود.  در ادامه به آموزش انواع تکنیک های رنگ مو که توسط بهترین رنگ کار مو تهران انجام می شود میپردازیم:

 

 

آموزش تکنیک آمبره توسط بهترین رنگ کار مو تهران

تقسیم بندی موها در روش آمبره انجل بسیار حائز اهمیت است. ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید تنها از متد آمبره استفاده کنید باید از فویل استفاده کنید و می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.
در این متد آمبره که نام دارد و توسط 
بهترین رنگ کار مو تهران انجام می شود، می توان از فویل یا سوییت مش استفاده نکرد. در این روش نیازی به پوش دادن موها نیست. مواد شما باید حالت سفت داشته باشد تا نشت پیدا نکنید. مواد گذاری آمبره انجل را از پایین به سمت بالا انجام می دهیم. باید موها را در دست پخش و مواد را روی آن به خوبی فید کرد. از تکنیک پرتابی برای کناره های لایه مو استفاده می کنیم و آن را رو به سمت بالا انجام می دهیم.

 

آموزش تکنیک آمبره توسط بهترین رنگ کار مو تهران

در تکنیک آمبره که توسط بهترین رنگ کار مو تهران انجام میشود، زاویه دست ها باید صفر درجه باشد. فید کردن موها در لایه های کنار هم باید به طور قرینه انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. لایه های بعدی را نیز به همین ترتیب جدا کرده و موادگذاری انجام می دهیم. توجه داشته باشید که موادگذاری اصلی در پایین مو انجام می شود و باید به طور کامل صورت بگیرد. قسمت های کناری لایه مو را نیز به صورت پرتابی موادگذاری می کنیم.
متد آمبره یا بالیاژ که از فویل یا سوییت مش استفاده نمی شود، اصطلاحا مش در هوای آزاد گفته می شود. در این سبک رنگ و مش، موها به پایه دکلره نمی رسد. اگر موها به رنگ نچرال باشد، خیلی راحت می توان از انواع رنگ موها با پایه 6، 7 و 8 استفاده کرد. اما اگر قبلا از رنگ تیره روی موها استفاده شده باشد، حتما باید از دکلره برای به پایه رساندن موها استفاده کنیم.

 

آموزش تکنیک بالیاژ توسط بهترین رنگ کار مو تهران

در تکنیک بالیاژ باید قسمت پشت موها را به دو دسته تقسیم کنیم. دسته بندی موها به صورت مایل و زیگزاگی می باشد. موادگذاری در متد بالیاژ باید در زاویه صفر درجه انجام شود. در این تکنیک باید قلمو را رو به سمت بالا روی موها بکشیم و خوب مواد را روی مو فید کنیم. فید کردن رنگ مو در متدهای بالیاژ و آمبره به دو روش انجام می شود. یک مدل فید با استفاده از مواد دکلره و مدل دیگر فید با استفاده از مواد رنگ مو انجام می شود.

توصیه بهترین رنگ کار مو تهران انجام  تکنیک های فید کردن با رنگ مو است. به دلیل اینکه زردی و نارنجی کمتری را برای موها به دنبال دارد. فید کردن مو از پایین به بالا باعث می شود از مواد کمتری در متد بالیاژ استفاده شود. اینکه فید کردن را تا چه حد به ریشه موها نزدیک کنیم، به سلیقه مشتری و بیس رنگ موهای وی بستگی دارد. پس از اینکه قسمت پایین موها کاملا موادگذاری شد، روی موها را با یک ورق سوییت مش می پوشانیم.


پس از اینکه لایه اول مو را موادگذاری کردیم، لایه دوم را از قسمت صدفی مو کمی ضخیم تر جدا می کنیم. لایه ها را از قسمت افقی و عمودی به دو قسمت تقسیم کرده و لایه بالا را به ترتیب روش قبل موادگذاری می کنیم. موادگذاری را از پایین مو به سمت بالا انجام داده و قبل از اینکه به ریشه موها برسیم آن را خوب فید می کنیم. پس از پایان موادگذاری، یک لایه سوییت مش زیر و یک لایه روی موهایی که موادگذاری کردیم، قرار می دهیم. بالیاژ قسمت های کناری مو را به صورت مایل انجام داده و آن را تا نیمه های سر ادامه می دهیم. باید توجه داشته باشیم که لایه ها حتما به طور قرینه انجام شوند تا پایان کار تمیز از آب در بیاید. تکنیک بالیاژ برای افرادی مناسب است که تمایل ندارند موهایشان خیلی بلوند شود. برا انجام این تکنیک می توانید به بهترین رنگ و مش کار تهران مراجعه نمایید.

 

 

بهترین رنگ کار مو تهران

 

معرفی بهترین رنگ کار مو تهران

همانطور که میدانید برای بهتر شدن کیفیت کار، علاوه بر کیفیت مواد، آرایشگر خوب نیز تاثیر دارد. خانم شیما ابراهیمی  متخصص رنگ و لایت و احیا مو، به عنوان بهترین رنگ کار مو تهران شناخته می شود. ایشان 15 سال سابقه کاری دارند و در دوره های امره آیاکسیند ، آبد و منیر در دبی شرکت داشته اند. همچنان میتوانید در کلاس های آموزشی ایشان نیز شرکت کنید و از خدمات ایشان بهره مند شوید.

 

 

نکات مهم مراقبت از مو، به گفته بهترین رنگ کار مو تهران

در ادامه به 3 نکته مهم که توسط بهترین رنگ کار مو تهران برای مراقبت از موها توصیه میشود می پردازیم:

 

1) عوارض رنگ مو

هر کدام از ما نگرانی هایی در برابر مو و مراقبت از آن داریم. همه افراد نیاز دارند که از‌ رنگ مویشان محافظت کنند، مو را تقویت کنند و به آن رنگ و شکل خاصی ببخشند. نوع شامپو و نرم کننده ای که دارید، نقش مهمی در مراقبت از موهایتان دارد. بسته به نوع مویی که دارید، شما  باید یک یا دو بار در هفته از شامپو استفاده کنید. این نوع از درمان کمک میکند که مواد مغذی به موی شما برسد. پیشنهاد میکنیم حتما از توصیه های بهترین رنگ کار مو تهران استفاده کنید.

 

2) شستشوی موها

حمام کردن، بدون استفاده از شامپو، نرم کننده و تقویت کننده حمام واقعی محسوب نمی شود. یک روز به دنبال موهای پرحجم هستید و یک روز دیگر موهای فر و طبیعی خودتان را میخواهید. برای دسترسی به این خواسته ها شما باید از محصولات درستی استفاده کنید. در این مرحله شما باید تحقیق کنید و تمام محصولات مناسب برای نوع موی خود را پیدا کنید. همچنین به دنبال راهی برای حفاظت مو از گرما باشید.

 

3) بررسی نکات کلی

پس از پیدا کردن بهترین محصول و درجه بندی آن، تقویت موی رنگ شده، بهترین کار برای حالت دادن و مدل دادن به موهاست. سعی کنید، مدل مناسب موی خود را پیدا کنید. چرا که برخی روزها دوست دارید از حالت طبیعی و موهای خودتان دور باشید و استایل خاص خودتان که قیافه شما را کامل می کند داشته باشید.برای اینکه در این تست راحت تر به نتیجه برسید، دانستن نوع و جنس موهایتان واجب است.

 

 

بهترین رنگ کار مو تهران

 

سوالات متداول


 چگونه میتوانم در کلاس های آموزشی بهترین رنگ کار مو تهران شرکت کنم؟
- میتوانید با تماس گرفتن از زمان کلاس های آموزشی بهترین رنگ و مش کار تهران آگاه شوید.

 برای مراجعه به بهترین رنگ کار مو تهران باید چه کاری انجام بدم؟
- همچنان با گرفتن تماس از بهترین رنگ مو کار تهران، میتوانید از ایشان وقت بگیرید.

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس رنگ و مش و کارشناس کراتین و احیاء مو می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

دوشنبه 28 شهریور 1401 - 09:14:45
بی نظیر
شنبه 07 خرداد 1401 - 22:20:42
بسیار عالی
دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 08:51:25
وای کار ایشون عالیه 👍🏻
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: