دوشنبه 09 دی 1398 - 20:51:50

ماشین اصلاح وال مدل بالدینگ Balding Clipper

برای خرید این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09145171651 عزیزی
09373734083 خضرزاده


معرفی ماشین اصلاح وال مدل بالدینگ Balding Clipper
در جهان روز به روز در حال پیشرفت علم و فناوری کمپانی های بزرگ رو تولیدات محصولات بی نظیری کرده اند که همواره به بازار های جهای معرفی می کنند و با اولین عرضه خود در سراسر جهان تقاضا برای محصولات خود دارند کمپانی وال یکی از بزرگترین برند های تولید کننده محصولات اصلاح سر و صورت در دسته تجهیزات برقی و آرایشگاهی جهان می باشد و همواره با محصولات جدید در بازار نقش آفرینی می کند .
انتخاب درست در ماشین اصلاح سر صورت می تواند کیفیت کار شما را افزایش دهد و همواره هنر و حرفه شما را رو به رشد و نمودار صعودی بالا ببرد . ماشین اصلاح سر و صورت جدید برند وال به نام بالدینگ (Balding Clipper) یکی از قدرت مند ترین ماشین اصلاح های سالن های آرایشگاهی آرایشگران حرفه ای است و همواره با بهترین تقاضا ها روبه رو شده است .
آنالیز ماشین اصلاح وال مدل بالدینگ :
ماشین اصلاح سر و صورت بالدینگ برند وال یکی از بهترین ماشین اصلاح های خط زن می باشد که می تواند بهترین اصلاح را برای شما به ارمغان بیاورد این ماشین اصلاح یک ماشین خوش دست و بسیار مقاومی است که با دسته آرگونومیک که دارد عمل اصلاح را راحتر می کند .
ماشین اصلاح بالدینگ وال دارای موتور V6000 با تکنولوژی اصلاح برش مستقیم می تواند در اصلاح سر و صورت بهترین عملکرد را داشته باشد تیغه های این ماشین اصلاح از استیل ضد زنگ با کروم پوشانده شده است و عرض تیغه های آن 40 میلی لیتر با اندازه اصلاح 0٫4 میلی متر کوتاه کرد همچنین دارای دو عدد شانه با اندازه برش 1٫5 ٬ 4٫5 میلی‌متر و یک شانه اصلاح که می توان دور مو را بسیار قشنگ و زیبا اصلاح کرد و سایه حرفه ای ایجاد کرد همچنین در دو طرف تیغه ها دو پیچ چهارسو وجود دارد که با تنظیم فاصله تیغه‌ی پایین و بالا کاربرد دارد .
این دستگاه ماشین اصلاح مناسب برای آرایشگران حرفه ای ٬ مبتدی و استفاده خانگی نیز تولید شده است در بسته بندی این محصول دو عدد برس تمیز کننده سایز بزرگ و کوچک قرارداده شده همراه با روغن روان کننده تیغه که بعد از استفاده برای برای دوام بیشتر و طولانی مدت تیغه ها آن را تمیز و روغن کاری نمایید توجه داشته باشید از روغن های دیگر همانند گریس ٬ روغن مو هر نوع روغن دیگر برای روغن کاری تیغه استفاده نشود زیرا با تبخیر شدن ماده حلال آنها لایه بین تیغه ایجاد شده و عملکرد تیغه ها را بسیار کاهش می دهند .
ویژگی های ماشین اصلاح وال مدل Balding Clipper
o دارای موتور پر قدرت V6000
o اندازه اصلاح 0٫4 میلی متر
o تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
o عرض تیغه های آن 40 میلی لیتر
o خط زن
o مناسب برای اصلاح سر و صورت
o دارای دو پیچ چهارسو برای بالا پایین کردن تیغه ها
o سیم دار
o منبع استفاده برق شهری

اقلام همراه ماشین اصلاح وال مدل Balding Clipper
1. برس تمیز کننده سایز کوچک
2. برس تمیز کننده سایز بزرگ
3. روغن روان کننده مخصوص
4. دو عدد شانه با شماره های 1٫5 ٬ 4٫5 میلی‌متر
5. شانه اصلاح
6. سیم برق


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: