شنبه 12 مرداد 1398 - 16:33:21

لایه برداری پوست با دستگاه Diamond Dermabrasion

 

لایه برداری پوست با دستگاه الماسه

بهترین شرکت فروش دستگاه های پزشکی و زیبایی سلامت پوست

 

دستگاه لایه بردار پوست دایموند 


 

میکرودرم ابریژن الماسه یا Diamond Dermabrasion یکی از محبوب ترین روش های درمان و مراقبت از پوست است که توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. در این دستگاه از هیچ مواد شیمیایی استفاده نشده و مصرف آن هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. از آن جایی که میکرودرم ابریژن هیچ تاثیر تهاجمی روی پوست ندارد، برای انواع پوست ها مناسب بوده و در برطرف سازی چین و چروک ها، آکنه ها، لکه های ناشی از پیری پوست، کشیدگی و افتادگی پوست بسیار موثر واقع می شود.

 

در میکرودرم ابریژن از سری ها یا هندپیس های حاوی تراشه های الماس برای لایه برداری پوست استفاده می شود. این سری ها به گونه ای طراحی شده اند که حدود یک سال ماندگاری داشته و پس از این مدت باید تعویض شوند. برای رسیدن به بهترین نتیجه، توصیه می کنیم این دستگاه را 2 تا 5 بار در هفته استفاده کنید. هندپیس های میکرودرم ابریژن الماسه قابلیت شستشو را نیز دارند؛ یعنی می توان آن ها را پس از هر بار استفاده با آب و صابون خوب شستشو داد. با انجام این کار، سری دستگاه عاری از هر گونه میکروب و سلول های مرده شده و آماده استفاده در مراحل بعدی شود. همچنین می توان هندپیس ها را پس از سه ماه مصرف، با پاک کننده های مخصوص جواهرات شستشو داد تا مثل روز اول تمیز و نو شوند.
امروزه سایر دستگاه های خانگی میکرودرم ابریژم از دیسک های دارای کریستال اکسید آلومینیوم برای لایه برداری پوست استفاده می کنند. البته این روش کمتر مورد استقبال عموم قرار گرفته است؛ چرا که تاثیرپذیری آن ها بیشتر از میکرودرم الماسه نخواهد بود. از آن جایی که دیسک های این دستگاه ها پس از 4 بار استفاده نیاز به تعویض پیدا می کنند، باید نسبت به خرید دیسک جدید اقدام کرد. به همین دلیل، این دستگاه ها نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به دستگاه Diamond خواهند داشت. علاوه بر این، سری های این دستگاه قابلیت پاکسازی نداشته و پس از مدتی به یک محل مناسب برای رشد باکتری ها تبدیل خواهد شد.

 

لایه برداری پوست با دستگاه میکرو درم ابریژن دایموند


روش کار میکرودرم ابریژن الماسه


درم ابریژن الماسه از یک سر استیل ضد زنگ برای از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی های سطح پوست استفاده می کند. به همین ترتیب، با پاکسازی منافذ باز پوست، سلول های مرده را از بین می برد. اغلب اوقات، برای اطمینان از باقی نماندن هیچ زوائد پوستی، دو بار درمان انجام می شود. از آن جایی که ابریژن دایموند قادر است تمامی نواحی صورت مانند نواحی اطراف منحنی های صورت را عمیقا لایه برداری کند، دوره درمان را تکمیل خواهد کرد. از دیگر مزایای این شیوه لایه برداری می توان به افزایش گردش خون در لایه هاب عمیق پوست اشاره کرد. این موضوع در کاهش خطوط نازک چین و چروک و تولید کلاژن بسیار موثر است. هندپیس های الماسه از مکش بسیار قوی برخوردار است که یک لایه برداری بسیار کامل تری را ارائه می دهد. علاوه بر این، دستگاه دارای قابلیت تنظیم شدت مکش است که موجب افزایش جریان خون در پوست و تولید کلاژن می شود.


دستگاه لایه بردار Diamond Dermabrasion برای از بین بردن زخم ها، لکه ها، جای جوش و آکنه، خطوط ناشی از بارداری و ... نیز بسیار موثر است. اگر شما هم به دنبال روشی مطمئن برای درمان انواع مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک، جای جوش و آکنه هستید، پیشنهاد می کنیم دستگاه Diamond Dermabrasion را مورد استفاده قرار دهید. شرکت اکسین طب یکی از بهترین گزینه ها جهت تهیه این دستگاه است که از خدمات پس از فروش نیز برخوردار می باشد. جهت خرید محصولات می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: