چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 16:40:57

دستگاه آکوا فیشیال هفت کاره

 

دستگاه لایه بردار صورت

جوانسازی پوست با دستگاه آکوا فیشیال

 

دستگاه آکوا فیشیال صورت


دستگاه آکوا فیشیال یک همه فن حریف به تمام عیار است و می تواند اغلب نیازهای یک سالن آرایشی یا کلینیک های زیبایی را برطرف کند. در واقع، سالن داران، انستیتوهای زیبایی و حتی علاقه مندان به زیبایی پوست می توانند از این دستگاه برای زیبایی هر چه بیشتر پوست خود و برطرف نمودن مشکلات پوستی به صورت یکجا بهره ببرند. با وب سایت رژلب همراه باشید تا شرح کاملی از دستگاه آکوا فیشیال را خدمتتان ارائه دهیم.


جوانسازی و زیبایی پوست


دستگاه آکوا فیشیال با قابلیت آبرسانی و هیدرادرمی، از ترکیب آب و اکسیژن جهت لایه برداری همزمان فیزیکی و شیمیایی استفاده می کند. دسته هیدرودرمی این دستگاه علاوه بر به کار بردن از آب، از سایر محصولات مایع نیز برای سلامت و زیبایی پوست استفاده می کند تا تاثیر جذب مواد داخل پوست چند برابر شود.


دسته اسپری


با استفاده از دسته اسپری می توان مواد را قبل از استفاده روی پوست اکسیژنه کرد تا قدرت جذب و تاثیرگذاری آن روی پوست چند برابر شود. در واقع، دسته اسپری دستگاه آکوا فیشیال یک ترکیب کننده اکسیژن با مواد مایع مانند آب یا سایر محصولات زیبایی است که جهت تسکین التهاب، قرمزی و همچنین جلوگیری از بروز جوش و آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.


RF Bio


این دستگیره که به صورت سینوسی کار می کند، وظیفه تقویت کننده و تشکین دهندگی منافذ پوست را بر عهده دارد. از جمله مزایای این بخش می توان به کاهش تورم توسط فرآیند متابولیسم و جلوگیری از پیری پوست، جوانسازی و کلاژن سازی پوست اشاره کرد.

 

دستگاه آکوا فیشیال صورت


دسته RF


دسته آر.اف وظیفه زنده سازی بافت های مرده سطح پوست و همچنین ایجاد گرما در محل زیرین پوست است که به کلاژن سازی منجر می شود. در نتیجه، پوست جوان تر و سفت تر خواهد شد.


التراسونیک


از بخش التراسونیک جهت ارسال مواد به لایه های زیرین پوست، جلوگیری از تجمیع چربی و عفونت در لایه های زیرین پوست، محو کردن جای جوش و ... استفاده می شود.


ماسک LED


ماسک LED دارای نورهای مختلفی است که هر کدام را می توان بدون نگرانی از عوارض خاص، برای درمان یک مشکل پوستی استفاده کرد. از جمله خواص نورهای مختلف این دستگاه می توان به از بین بردن حساسیت های پوستی، تیرگی پوست، جوانسازی، کلاژن سازی، سفت کنندگی پوست، تسکین دهندگی و ... اشاره کرد. استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارضی را برای شما به دنبال نخواهد داشت.


سرد و گرم کننده پوست


از این دسته نیز می توان جهت جذب سریع مواد به داخل پوست، کاهش درد و التهاب های پوستی استفاده کرد.


شما می توانید جهت تهیه دستگاه هفت کاره آکوا فیشیال با شرکت اکسین طب که شماره های آن در پایین درج شده است، تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: