شنبه 30 مهر 1401 - 17:26:42

هاشور ابرو

 

هاشور ابرو

هاشور ابرو یکی از روش های مرتب سازی و قرینه سازی ابرو است. که یکی از جدید ترین متد های قرینه سازی ابرو هاست که طرفداران بسیاری در بین بانوان و خانم های جوان ایرانی دارد. و باعث اعتماد به نفس زیادی در خانم هایی که با کم پشتی ابرو مواجه بودند میشود. همچنین به طور کلی به دو روش میکرو پیگمنتیشن و میکروبلیدینگ صورت میپذیرد. این دو روش شاید از لحاظ ظاهری مشابه به نظر برسند اما قطعا تفاوت های ریزی دارند که ما به اختصار توضیح خواهیم داد.

 

فهرست مطالب:

هاشور ابرو چیست؟
مزایای هاشور ابرو
معایب هاشور ابرو
نکات مهم قبل و بعد از انجام هاشور ابرو
سوالات متداول در مورد هاشور ابرو

خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص با سابقه کار و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pcms استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد

 

 

تکنیک هاشور ابرو

هاشور ابرو چیست؟

به تکنیکی که از شبیه سازی مو برای رفع کم پشتی ابرو استفاده شود، هاشور ابرو می گوییم. انجام این عمل به وسیله دستگاه که در انتهای آن سوزن نازکی وجود دارد، امکان پذیر است. در ابتدا، پیگمنت کار جهت کاهش درد، کرمی بی حس کننده روی ابروها می مالد. پس از گذشت 15 دقیقه، با به کارگیری ابزاری قلمی شکل که دارای 15 سوزن ریز در انتهای خود است، عمل هاشور زنی شروع می شود. در پایان کار نیز جهت رفع التهاب به وجود آمده، از پماد ویتامین آ استفاده می شود. معمولا پس از گذشت سه ماه، می بایست نسبت به ترمیم مجدد تاتو اقدام کنیم. بهتر است در این مدت زمان از حمام آفتاب، سونا و بخار اجتناب کرد.

پیش از انجام تاتوی موقت یا هاشور ابرو بهتر است دقت بالایی نسبت به انتخاب طرح آن به خرج دهید. از آنجایی که هماهنگی مدل ابرو با سایر اجزای صورت از اهمیت بالایی برخوردار است، بیش از هر چیز به این نکته توجه داشته باشید تا بعد از آن با پشیمانی مواجه نشوید.

 

 

تکنیک هاشور ابرو

 

مزایای هاشور ابرو

یکی از وقت گیر ترین کارها در فرآیند آرایش صورت پر کردن ابرو و همچنین قرینه در آمدن ابرو هاست. با این روش می توانید در مصرف وقت برای آرایش کردن روزانه صرفه جویی کنید و وقت خود را صرف سایر کار ها کنید. اگر شما هم جزو آن دسته از بانوانی هستید که از فرم ابرو های خود ناراضی هستید و قصد تغییر در فرم ابرو ها را دارید پیشنهاد ما برای شما انجام هاشور ابرو دائمی است؛ زیرا در این روش میتوانید ابرو های خود را متناسب با صورت خود طراحی و اجرا کنید و تغییر زیادی در زیبایی چهره و حتی فرم چشم های خود ایجاد کنید. اگر چشمانی ریز دارید و از آن ناراضی هستید با این روش می توانید کاری کنید چشمان شما درشت تر از قبل نشان داده شود.

 

 خانم لیلا نعمتی متخصص قرینه سازی و اصلاح ابرو در شمال تهران زعفرانیه

 

اگر از بانوانی که هاشور ابرو را انجام داده اند سوال کنید بسیاری از آن ها بر این عقیده هستند که نگهداری و مراقب از ابرو هایی که هاشور شده خیلی راحت تر از ابرو های ساده و طبیعی می باشد. این مورد را نیز می توان یکی از بزرگترین مزایای هاشور ابرو دانست. آن دسته از بانوانی که دارای بیماری ریزش مو های بدن هستند که آلوپسی نام دارد. همچنین کسانی که دوره ی شیمی درمانی خود را به پایان رسانده باشند و ابرو های آن ها ریخته باشد. می توان برای برگرداندن ابرو ها و چهره ی زیبای خود از هاشور ابرو استفاده نمایند.

 

 

تکنیک هاشور ابرو

 

معایب هاشور ابرو

درست همان زمان که با خود می گویید هاشور ابرو به روش های جدید عاری از هر گونه عوارض است، باید به خدمتتان عارض شویم که حتی این جدیدترین متدهای روز دنیا نیز بدون عارضه نیستند. در ادامه شما را با انواع عوارض تاتو ابرو به روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ آشنا خواهیم کرد.

 

احتمال ابتلا به سرطان

این روزها تقاضا برای انجام هاشور ابرو به نحوی افزایش یافته است که روز به روز به تعداد پیگمنت آرتیست ها نیز افزوده می شود. از آن جایی که احتمال استفاده از رنگ های غیر مجاز در برخی کیلینیک ها و سالن های زیبایی نامعتبر بسیار است؛ احتمال ابتلا به سرطان با مصرف این رنگ های غیر استاندارد نیز افزایش می یابد. از آن جایی که به دلیل ازدیاد تعداد سالن ها و مراکز زیبایی، احتمال نظارت مداوم بسیار کاهش یافته است، توصیه می شود حتما با مراکز و کلینیک های معتبر مراجعه کنید.


احتمال ابتلا به ایدز و هپاتیت

در هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن از سوزن و کارتریج های یکبار مصرف استفاده می شود. اما اگر سالن آرایشی یا مرکز زیبایی معتبری را برای انجام این کار انتخاب نکنید، احتمال تعویض این وسایل یکبار مصرف بسیار کاهش یافته و در مقابل احتمال ابتلا به بیماری عفونی جبران ناپذیری از جمله ایدز و هپاتیت افزایش می یابد.

 

👇جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

احتمال بروز حساسیت

برخی افراد بلافاصله پس از انجام هاشور ابرو دچار عفونت در زخم می شوند. حتی برخی دیگر نیز در دراز مدت به حساسیت دچار می شوند که درمان آن بسیار دشوارتر خواهد بود. به عبارت دیگر، ممکن است پس از گذشت چند سال، قسمتی از بدن به حساسیت دچار شود. که خارش و تورم نیز از عوارض بعدی آن هستند.

 

آسیب به فولیکول مو

به دلیل آن که سوزن در سطح عمیقی از پوست قرار می گیرد، احتمال ایجاد خونریزی وجود دارد. که این مسئله پس از گذشت مدت زمانی موجب گسترش رنگدانه ها و جوهر در پوست می شود. این موضوع باعث بد نشان دادن ظاهر ابرو شده و آسیب جدی به فولیکول های مو وارد خواهد کرد.

 

احتمال از دست دادن ناحیه ای از پوست

همان طور که می دانید، آرایش دائمی پس از گذشت مدت زمانی محو یا کمرنگ می شود؛ به همین دلیل ملزم به ترمیم های مداوم خواهیم بود. تزریق های مکرر و خراش هایی که به واسطه میکروپیگمنتیشن ایجاد می شوند، اغلب باعث به وجود آمدت گوشت اضافه می شوند. علاوه بر این، افرادی که بدن آن ها کلوئید ساز است، احتمال دارد انجام هاشور ابرو موجب بروز این عارضه شود. در این صورت از بین بردن گوشت اضافه بسیار دشوار خواهد بود.

 

 

تاتو ابرو

 

نکات مهم قبل و بعد از انجام هاشور ابرو

ادامه از این مطلب، به نکات مهمی که باید حتما قبل و بعد از انجام هاشور انجام دهیم، اشاره خواهیم داشت. توجه کنید که حتما این نکات را رعایت کنید چون بسیار مهم است:

 

نکاتی وجود دارند که هر شخص قبل از اقدام به هرگونه تاتو ابرو باید به آن ها توجه کنند:

سعی کنید قبل از انجام هاشور ابرو یا تاتو ابرو در معرض تابش اشعه ماورا بنفش قرار نگیرید. بهتر است تا چند ساعت پیش از انجام هاشور، از مواد حاوی کافئین استفاده نکنید. انجام لایه برداری یا میکرودرم نیز پیش از انجام این کار توصیه نمی شود. قبل از تاتو ابرو از داروهایی که پوست را دچار تحریک می کنند، پرهیز کنید. همچنین می توانید در صورت داشتن هر گونه حساسیت، از قرص های ضد حساسیت استفاده کنید.

 

نکاتی وجود دارند که هر شخص بعد از اقدام به هرگونه تاتو ابرو باید به آن ها توجه کنند:

+ تا 3 روز به ابروهایتان آب نزنید.
هرروز به ابروهایتان پماد ویتامین آ بزنید.
تا یک هفته به شنا نروید.
تا پس از بهبودی کامل، از اصلاح صورت دوری کنید.
سعی کنید صورتتان با بالش، برخورد نکند.
به هیچ وجه، زخم هایتان را دستکاری نکنید.
روزانه از پماد هیدروکورتیزن به محل هاشور بزنید.

 

 

هاشور ابرو

 

سوالات متداول در مورد هاشور ابرو

رنگ هاشور ابرو پس از چه زمانی طبیعی می‌شود؟

در این مورد هم رنگ پوست شما و هم تخصص آرایشگر مطرح است. هرچه حفظ سلامت پوست پیش و در حین هاشور ابرو بیشتر رعایت شود، این روند طبیعی شدن کمتر طول می‌کشد. معمولا یک الی دو هفته زمان لازم است تا رنگ زیر پوست اکسید شود، نقاط زخم شده ترمیم شوند و پوسته‌ها بریزند. پس از طی این مراحل رنگ اصلی هاشور مشخص می‌شود.

 

آیا تغییر رنگ هاشور ابرو امکان‌پذیر است؟

رنگ نهایی هاشور، ممکن است درجاتی روشن‌تر شود. این تغییر رنگ از 20 تا 80 درصد متغیر است به همین دلیل آرایشگران معمولا زمانی حدود 3 هفته بعد را در نظر می‌گیرند تا رنگ ابرو را در صورت نیاز اصلاح و ترمیم‌های لازم را انجام دهند. در موارد دارای پوست‌ چرب، بر تعیین یک مرحله ترمیم تأکید بیشتری می‌شود. از دیگر دلایلی که ممکن است رنگ هاشور ابرو را متفاوت از رنگ مورد انتظار کند، خروج زیاد آب میان بافتی است که ممکن است بخشی از رنگ‌های تزریقی را خارج نماید.

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد غرب تهران


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: