سه شنبه 28 تیر 1401 - 16:30:31

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

رنگ مو را می توان جزو بهترین برند های رنگ مو خارجی دانست. این نوع رنگ مو یکی از شگفت‌انگیزترین و بهترین رنگ موهای موجود در بازار جهانی است که در ایتالیا تولید می شود. این رنگ مو محصولی است که به ما احساس جوان‌تر، اعتماد به نفس و هیجان‌انگیزتر می‌دهد.

 

فهرست مطالب:

 آشنایی با بهترین برند های رنگ مو خارجی

 بهترین برند رنگ مو خارجی برای من کدام است؟

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

آشنایی با بهترین برند های رنگ مو خارجی

آیا به دنبال بهترین برند های رنگ مو خارجی در بازار هستید تا زیبایی موهای خود را دو چندان کنید و موهای خود را از آسیب های موجود در امان نگه دارید، نگران نباشید ما تصمیم گرفته ایم در این متن شما را با مناسب ترین برند رنگ مو خارجی آشنا کنیم، توصیه می کنم برای بالا بردن اطلاعات عمومی خود و شناخت رنگ مو مناسب متن زیر را بخوانید.

 

کسانی که به دنبال بهترین برند های رنگ مو خارجی هستند و با مشکلات زیر روبرو هستند بهتر است این مقاله را بخوانند:

 کسانی که به آمونیاک یا PPD حساس هستند
 کسانی که موهای آنها تازه شروع به سفید شدن کرده
 افرادی که هیچ تعهدی به رنگ مو دائمی ندارند
 کسانی که به دنبال تغییر رنگ مو سر خود هستند
 کسانی که به دنبال درخشش افسانه ای هستند
 افرادی که موهای آسیب دیده، متخلخل و سفید شده دارند
 کسانی که اغلب در آفتاب، استخر یا دریا هستند
 مردانی که موهای خاکستری دارند
 کسانی که روزانه موهای خود را اتو می کنند
 کسانی که از شل کننده های شیمیایی یا سیستم صاف کننده استفاده می کنند
 افرادی که به یک تونر یا نور کم نیاز دارند
 کسانی که نیاز به تعادل رنگ دارند
 کسانی که به پوشش 80 الی 100 درصدی خاکستری نیاز دارند

و ...

 

 

بهترین برند رنگ مو خارجی

 

رنگ مو را می توان جزو بهترین برند های رنگ مو خارجی دانست. این نوع رنگ مو یکی از شگفت‌انگیزترین و بهترین رنگ موهای موجود در بازار جهانی است که در ایتالیا تولید می شود. این رنگ مو محصولی است که به ما احساس جوان‌تر، اعتماد به نفس و هیجان‌انگیزتر می‌دهد. به طور طبیعی، بهترین راه برای خلاص شدن از شر موهای زشت و ناخواسته، رنگ مو است. البته اگر سعی می‌کنید سبک زندگی خود را تغییر دهید و از ترکیبات غیر سمی برای موهای خود استفاده کنید این نوع رنگ مو می تواند برای موهای شما ایده آل باشد.

 

 فرمول‌های رنگ مو در بیشتر موارد دارای ترکیبی سمی از مواد شیمیایی هستند که ناایمن هستند و در برخی موارد ممکن است با استفاده زیاد بسیار مضر باشند. شما به رنگ مو اعتماد کرده‌اید تا ایمنی موهای خود را همواره حفظ کنید تا آسیبی به آنها وارد نشود، حال ما می خواهیم شما را با بهترین برند های رنگ مو خارجی بیشتر آشنا کنیم.

ما می دانیم که شما زمان لازم برای بررسی صنعت رنگ مو را ندارید، بنابراین در این متن این کار را برای شما انجام داده ایم، برای اینکه شما در کوتاه ترین زمان به بهترین برند رنگ مو خارجی آشنا شوید، ما به صورت کلی و خلاصه در متن زیر آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

بهترین برند رنگ مو خارجی برای من کدام است؟

فاکتورهای زیادی برای انتخاب رنگ مو وجود دارد که باید قبل از خرید رنگ مو با آنها آشنا شوید. البته مسئله مهمتری وجود دارد که بهتر است از آن باخبر باشید.

سرطان بد است هیچ چیز خوشحال کننده ای در مورد آن وجود ندارد؛ اما وقتی صحبت از زنانی می شود که به طور مرتب از رنگ مو نامناسب استفاده می کنند، اعداد مبتلا به سرطان شروع به افزایش می کند. در حالی که بسیاری در مورد خطر کلی سرطان های مختلف و اینکه آیا آنها توسط رنگ مو و مواد تشکیل دهنده آنها ایجاد می شوند بحث می کنند، به نظر می رسد که این خطر وجود دارد.

همانطوری که اطلاع دارید خیلی از برند های خارجی رنگ مو کیفیت خوب و قابل قبولی ندارند و حتی تاییدیه های مورد نیاز را نیز از نهاد های مربوطه نتوانسته اند دریافت کنند، بنابراین بسیاری از افراد سودجو به صورت قاچاق آنها را وارد بازار می کنند.

شما قبل از بهترین برند های رنگ مو خارجی باید کاملا برند مورد نظر را بشناسید و از کیفیت خوب آن مطمئن باشید.

 

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

 

با توجه به موارد گفته شده، رنگ مو می تواند ایده آل ترین گزینه برای انتخاب شما باشد. برند ایتالیایی رنگ مو که در سال 1945 تأسیس شد، به دلیل عملکرد عالی و ماندگاری رنگ مشهور است. البته به دلیل کیفیت خوب، محصولات این شرکت به بیش از 75 کشور از جمله ایران صادر می شود.

اولین تولید کننده در جهان که از عصاره های گیاهی و گیاهی در رنگ مو استفاده کرد. رنگ مو با اسیدهای میوه غنی شده است که محافظت و نتایج طولانی مدت را فراهم می کند. پروتئین های شیر بخشی از دوتایی پویا هستند که برای نفوذ آسان به مو و بازسازی آن در طول فرآیند رنگ کردن و همچنین یک ضد تحریک عالی برای پوست سر استفاده می شود.

پروتئین های ابریشم، بخش دوم دوتایی این برند است که در واقع مو را بازسازی کرده و درخشندگی شگفت انگیزی به آن می بخشد. عصاره هسته انگور، قوی تر از ویتامین E و C، دارای خواص حساسیت زا و آنتی اکسیدانی است که در محیط های کنترل شده اکسیداسیون برای عملکرد رنگ ایمن، یکنواخت و قابل اطمینان کمک می کند.

در واقع اگر به دنبال بهترین برند های رنگ مو خارجی با تاثیر گذاری فوق العاده خوب درخشندگی عالی و قیمت مناسب هستید، حتما برند را در اولویت های خود قرار دهید.

 

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

بهترین برند های رنگ مو خارجی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که دیدید، رنگ مو را می توان مناسب ترین رنگ مو خارجی دانست، زیار مزیت های فوق العاده خوبی ارائه می دهد. این نوع رنگ مو در 3 مدل زیر ارائه می شود که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوصی دارند.

 

1. رنگ مو 2001:

در طیف گسترده ای تولید می شود و با توجه به ویژگی های مختلف برای مصارف شخصی و سالن مناسب است. از ویژگی های مهم رنگ مو 2001 می توان به نفوذ پذیری به عمق موهای سر اشاره کرد. با نفوذ پذیری بالا قطعا ماندری رنگ بالاتر خواهد رفت.

علاوه بر این روغن نارگیل و روغن گل همیشه بهار از ترکیبات مهم رنگ مو 2001 است که سبب درخشانی، سلامتی و حفاظت کامل از پوست سر می شود و خطر ابتلا به سرطان از طریق رنگ مو را تا حد زیادی کاهش می دهد. با این ویژگی می تواند گفت رنگ مو 2001 جزو بهترین برند های رنگ مو خارجی است.

از دیگر ویژگی های بارز رنگ مو 2001 می توان به درخشندگی فوق العاده خوب آنها برای موهای سفید و خاکستری سر اشاره کرد که به دلیل ترکیبات خاص به کار برده شده در آن است. رنگ مو 2001 می تواند تا 5 درجه مو را روشن تر کند که می توان آن را یک خصوصیت منحصر به فرد دانست. در حال حاضر این مدل از رنگ مو از 105 طیف رنگی مختلف و 25 سری رنگ تشکیل شده است که شما می توانید از ترکیب آنها نیز استفاده کنید. حجم رنگ مو 2001 60 میلی لیتر بوده که در بسته های تیوپی شکل ساخته شده و برای فروش به بازار جهانی ارسال می شود.

 

 

سری طبیعی (NATURAL PERFECT) رنگ مو مدل 2001

شماره

سری

رنگ

11

NP

رنگ مشکی

22

NP

رنگ قهوه ای

33

NP

رنگ شاه بلوطی تیره

44

NP

رنگ شاه بلوطی متوسط

55

NP

رنگ شاه بلوطی روشن

66

NP

رنگ بلوند تیره

77

NP

رنگ بلوند متوسط

88

NP

رنگ بلوند روشن

99

NP

رنگ بلوند خیلی روشن

1010

NP

رنگ بلوند بسیار روشن

 

 

 

سری بسیار طبیعی (EXTREME NATURAL) رنگ مو مدل 2001

شماره

سری

رنگ

4.0

4EXN 

 رنگ شاه بلوطی متوسط بسیار طبیعی

5.0

 5EXN

رنگ شاه بلوطی روشن بسیار طبیعی

6.0

6EXN 

 رنگ بلوند تیره بسیار طبیعی

7.0

7EXN 

رنگ بلوند متوسط بسیار طبیعی

8.0

8EXN 

 رنگ بلوند روشن بسیار طبیعی

 

بهترین برند های رنگ مو خارجی را می توانید از میان مدل های مو 2001 متناسب با مو سر خود پیدا کنید.

 

 

2. رنگ مو مدل فانتزی بولد:

مدل دیگر رنگ مو مدل فانتزی بولد است که طرفداران زیادی را توانسته به خود در بازارهای جهانی جلب کند. این نوع رنگ مو با کمک بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود، آنها کیفیت فوق العاده خوب و بی نظیری دارند و قابلیت آن را دارند تا روی پیگمنت های مو سر به صورت مستقیم تاثیر بگذارند. این نوع مو سر را می توان در زمره بهترین برند های رنگ مو خارجی دانست، برای ساخت رنگ مو مدل فانتزی بولد از فناوری HCDP TECHNOLOGY استفاده می شود.

 

از ویژگی های مهم رنگ مو مدل فانتزی بولد می توان به عدم نیاز به ترکیب با اکسیدان اشاره کرد همچنین این نوع رنگ باعث آبرسانی بیشتر به کوتیکول مو شده و نیز باعث درخشانی موها می شود. معمولا برای موهایی با پایه 6 به بالا کاربرد دارد، شما می توانید رنگ مو مدل فانتزی بولد را در 20 طیف رنگی مختلف خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم که باعث فروش بیشتر رنگ مو مدل فانتزی بولد می شود، قابلیت ترکیب با سایر رنگ موها و نیز حداکثر زمان برای رنگ آمیزی مو است که معمولا 20 دقیقه طول می کشد تا کار رنگ کردن موهای شما با این مدل از رنگ مو تمام شود.اگر علاقه مند به خرید رنگ مو مدل فانتزی بولد هستید می توانید آن را در حجم 60 میلی لیتر با بسته بندی تیوپی خریداری کنید.

 

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

3. رنگ مو مدل گلامور:

جزو رنگ موهای ترکیبی در بازار است که برای سلیقه ها مختلف و کسانی که به دنبال مد روز هستند مناسب است. از ویژگی های خوب آن می توان به حفاظت ساقه مو و پوست سر اشاره کرد. مدل گلامور از ترکیبات منحصر به فرد مانند، امگا و کندر و نیز ویتامین های E ساخته شده است. معمولا برای تولید رنگ مو مدل گلامور از کمترین مقدار آمونیاک استفاده شده است تا میزان آسیب احتمالی مو سر و ساقه مو را کاهش دهد.

 

اگر دوست دارید تا مقدار روشنی مو سر شما 5 درجه باشد، رنگ مو مدل گلامور می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. علاوه بر این این قابلیت را دارد نتا با 3 شماره به صورت 100 درصدی سفیدی مو شما را برطرف کند. با استفاده از این مدل رنگ مو انتهای مو شما مو و همینطور ساقه مو به صورت کامل تیره نمی شود. اگر می خواهید یکی از بهترین برند های رنگ مو خارجی را برای خود انتخاب کنید، رنگ مو مدل گلامور می تواند گزینه خوبی باشد.

 

 

سری (NATURAL) رنگ مو مدل گلامور

شماره

سری

رنگ

1

NATURAL

رنگ مشکی

2

NATURAL

رنگ بلوطی متوسط

3

NATURAL

رنگ بلوطی روشن

4

NATURAL

رنگ بلوند تیره

5

NATURAL

رنگ بلوند متوسط

6

NATURAL

رنگ بلوند روشن

7

NATURAL

رنگ بلوند خیلی روشن

8

NATURAL

رنگ بلوند پلاتینه

9

NATURAL

رنگ بلوطی متوسط

10

NATURAL

رنگ بلوطی روشن

 

 

آشنایی بیشتر با رنگ مو

رنگ مو مدل بولد جزو رنگدانه نسل جدید است که در هنگام رنگ کردن موها آنها را بازسازی می کند. فرمول ویژه آن، کوتیکول های ساقه مو را ترمیم می کند و در حالی که رنگ آمیزی به خوبی انجام می شود، موها را براق تر و صاف تر می کند تا بهترین عملکرد زیبایی ممکن را داشته باشد.

 

معمولا برای ساخت این نوع رنگ از پایه کرم روغن نارگیل گیاهی غنی با رایحه گلی زیبا استفاده شده که موها را در رطوبت غوطه ور می کند و مولکول های رنگ را عمیقاً به لایه میانی مو می رساند تا نتیجه ای قوی، حالت دهنده، طولانی مدت و یکنواخت داشته باشد. با این ویژگی واقعا باید گفت رنگ مو مدل بولد یکی از بهترین برند های رنگ مو خارجی است. همچنین ترکیباتی مانند روغن آمارانتوس باعث افزایش کیفیت رنگ، افزایش درخشندگی رنگ مو و تشدید انعکاس نور در موها می شود.

در حال حاضر این شرکت رنگ هایی مانند سبز، زرد، صورتی، آبی برقی، بنفش، تیتانیوم را برای بازی با مو و تبدیل آن به یک اکسسوری مد روز و شخصی‌تر تولید و به بازار عرضه کرده است. اگر می خواهید با مزایا و ویژگی های رنگ مو مدل بولد آشنا شوید، ما در زیر به چندین ویژگی رنگ مو مدل بولد اشاره کرده ایم:

 

  • پررنگ و 100% ماندگاری بیشتر
  • داشتن رنگ زنده بدون توجه به تن باقیمانده زیرین
  • حداکثر قابلیت پخش رنگ
  • درخشش باور نکردنی
  • بدون آسیب، بدون آمونیاک، بدون گلوتن، بدون سولفات
  • فوق العاده زیبا و جذاب
  • تنوع زیاد در طیف رنگ ها

 

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

سوالات متداول در خصوص رنگ مو

1) آیا رنگ مو دائمی است برند ؟

نمی توان به صورت قطعی گفت محصولی دائمی در بازار رنگ مو وجود دارد، اما در میان تمام بهترین برند های رنگ مو خارجی می توان گفت برند مو ماندگاری بسیار زیادی دارد. شرکت از پیشرفته ترین مواد گیاهی موجود استفاده می کند که از نظر علمی ثابت شده است که برای مو، پوست سر و پوست مفید است.

محصولات همواره با تاییدیه نهاد های بهداشتی ایتالیا روبرو بوده اند، آنها از پیشرفته ترین مواد گیاهی موجود و همچنین اسانس های خالص برای معطر کردن همه رنگ موهای خود استفاده می کنند. در واقع هیچ پرکننده ای استفاده نمی شود، همه مواد 100٪ فعال هستند. محصولات این شرکت فاقد سولفات است و از روغن‌های ضروری خالص برای معطر کردن همه محصولات استفاده می‌کند تا یک تجربه رایحه ‌درمانی داشته باشید.

 ترکیبات منحصر به فرد مانند انواع ویتامین و سایر مواد غیر سرطان زا عملکردی را ارائه می دهد که بالاتر از حد انتظار شما خواهد بود. باید گفت حدود 60 الی 80 درصد رنگ موهای شرکت ماندگاری دارد.

در حال حاضر برند پیشرفته ترین راه حل را برای موهای آسیب دیده، کدر، شکننده و وز ارائه می کند. رنگ مو از محو شدن موهای شما محافظت می کند و بیشتر از همیشه باعث سرزندگی موهای شما می شود. یک برند فوق العاده محبوب، معتبر است که با فناوری های نوآورانه و منحصر به فرد برای موهای آسیب دیده، رنگ مو مناسب تهیه می کند.

 

 

معرفی بهترین برند های رنگ مو خارجی

 

2) مهمترین ترکیبات رنگ مو چیست؟

ترکیبات رنگ مو به دل آن بستگی دارد، اما این شرکت معتبر برای تولید رنگ مو مناسب از اکسیرهای زیبایی زیر استفاده می کنند:

  • رایحه های مصنوعی
  • رنگ ها
  • سولفات ها
  • کلرید سدیم
  • پارابن ها
  • فتالات ها
  • گلوتن
  • روغن معدنی
  • پترولاتوم
  • پروپیلن گلیکول
  • فرمالدئید

 

شما باید هنگام انتخاب بهترین برند های رنگ مو خارجی به ترکیبات مواد آنها دقت کنید تا فرمول رنگ مو 100% فعال و بدون آسیب باشد. توجه داشته باشید هر ماده ای هدفی دارد و شما باید محصولی را انتخاب کنید تا به موهای شما آسیب وارد نشود. اساس موهای سالم، داشتن پوست سر سالم است. رنگ مو مواد نامطلوبی را که می توانند باعث انسداد فولیکول های مو، پوست سر و بیماری های پوستی شوند را از بین می برد و خود محصول نیز حاوی مواد آسیب زا و یا سرطان زا نیست. رنگ مو محیطی بهینه برای رشد مو سالم ایجاد می کند و به مهار تولید آلفا ردوکتاز، آنزیمی که به ریزش زودرس مو کمک می کند، کمک می کند.

 

 

آشنایی با مزایا و مشخصات رنگ مو

 

ویژگی ها

مزیت ها

 استفاده از فناوری کپسولاسیون

سیستم تحویل فعال

مواد تشکیل دهنده که عبارتند از:

  • رنگدانه های رنگی
  • حالت دهنده ها
  • محافظ ها
  • به عمق فیبر مو نفوذ می کند و به طور موثر فعال می و تاثیر گذاری فوق العاده خوبی دارد
  • یک سپر مقاوم در برابر آب و حرارت روی مو ایجاد می کند
  • پوشش عمیق عالی و نتایج طولانی مدت با
  • درخشش شگفت انگیز ایجاد می کند

بهره گیری از مواد طبیعی

جذب مواد فعال برای کارآمدتر و موثرتر بودن رنگ مو

ترکیبات

برای رطوبت رسانی عمیق

برای محافظت از مو در برابر آلودگی، عوامل جوی

و رادیکال های آزاد و برای کاهش رنگ پریدگی

برای نرم کردن مو و افزایش جذب ویتامین E

تجدید ساختار

کمک به کراتینه شدن

از نواحی آسیب دیده مو برای نتایج یکنواخت رنگ محافظت می کند

به رنگ درخشش خیره کننده و شدت سه بعدی می بخشد

رنگ مو طبیعی را بلند نمی کند

بدون بو

راحتی استفاده برای تمامی موها

مناسب برای مشتریانی که به رنگ های اکسیداتیو حساسیت دارند

ماندگاری بسیار بالایی دارد

مخلوط کردن آن بسیار سریع و آسان است

سهولت فرمولاسیون با خلاقیت نامحدود

نتایج قابل پیش بینی

اقتصادی ترین رنگ نیمه دائمی

 

 

 

حالا که با بهترین برند های رنگ مو خارجی در این مقاله آشنا شدید و دانستید که رنگ مو مزیت های فراوانی در مقایسه با سایر برندها خارجی در بازار دارد، حالا نوبت انتخاب مرکز فروش معتبر و قابل اطمینان رسیده است تا بتوانید با قیمت مناسب، این محصول ارزشمند را خریداری کنید. البته نباید نگران این موضوع باشید، شما در مکان مناسبی حضور دارید و می توانید با کمترین قیمت محصول اصل و درجه یک رنگ مو را از این فروشگاه به شکل حضوری و یا آنلاین سفارش دهید. توصیه می کنم برای آشنایی با مزیت های رنگ مو این متن را بخوانید، شما می توانید در حالت های مختلف از رنگ مو که جزو بهترین برند های رنگ مو خارجی در بازار است استفاده کنید.

 
 
مطالب مرتبط:

 رنگ مو ایتالیایی + معرفی بهترین برند برای خرید
 آشنایی با بهترین برند رنگ مو

 
 
 
 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: