شنبه 11 اسفند 1397 - 14:40:02

تکنیک های آرایش چشم

آرایش چشم اسموکی

آموزش چند مل سایه چشم

 

تکنیک های آرایش چشم

 


واضح است که آرایش چشم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ تا جایی که می تواند کل ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار دهد. آرایش چشم دارای اصول مختلفی است که حالت چشم و چهره در آن موثر می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با تکنیک های آرایش چشم آشنا کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


روش صحیح آرایش چشم


در مرحله نخست، برای آن که نتیجه خوبی از آرایش چشم عایدتان شود، بهتر است به پوست خود رسیدگی کنید. سعی کنید به اندازه کافی آب بنوشید و خواب کافی داشته باشید تا دچار پیری زودرس نشوید. مصرف انواع میوه و سبزیجات را نیز در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید تا پوست همیشه سالم و سرحال باشد.
برای آرایش چشم، در مرحله اول از کانسیلر استفاده می کنیم. بهتر است برای پنهان کردن پف زیر چشم، کانسیلر را به صورت دایره ای نزنید. این کار تنها سیاهی دور چشم را می پوشاند ولی هنور پف آن مشخص است. ترجیحا کانسیلر را به شکل یک مثلث که رأس آن به طرف پایین است، به زیر چشم بکشید و سپس به آرامی فید کنید.
حال که کانسیلر را در پایه آرایش چشم به کار بردید، نوبت به زدن سایه چشم می رسد. برای زدن سایه چشم بهتر است ابتدا از یک رنگ ملایم برای مشخص کردن خط اصلی سایه استفاده کنید و سپس قسمت انتهایی چشم را با یک رنگ تیره تر حالت دهید. همیشه برای قسمت ابتدایی چشم از یک سایه به رنگ ملایم و شاین استفاده کنید. می توانید رنگ های به کار رفته در بالای پلک را برای پلک پایین نیز استفاده کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود.
در مرحله بعد مژه مصنوعی را بچسبانید. مژه مصنوعی بهتر است متناسب با حالت چشم مدل و از مرغوب ترین برندها انتخاب شود. مژه مصنوعی را روی مژه های اصلی نچسبانید، بلکه بهتر است روی پلک به گونه ای بچسبانید که مرز بین پلک و مژه ها به خوبی همپوشانی شوند. حال با استفاده از خط چشم، روی خط مژه را بپوشانید و ریمل بزنید. برای درشت تر نشان دادن چشم ها می توانید با استفاده از یک مداد چشم به رنگ سفید، داخل پلک پایین را به این رنگ درآورید.
آرایش چشم به همین راحتی که توضیح دادیم است؛ اما برای آنکه بتوانید یک آرایش چشم حرفه ای را تجربه کنید، توصیه می کنیم ادامه مقاله زیر را از سری آموزش های محصولات آرایشی گریماس از دست ندهید.


آموزش نحوه صحیح سایه زدن


ابتدا سطح پوست را به وسیله مولتی ریموور و کلیزینگ لوشن گریماس آماده سازی کنید. سپس نوبت به زیرسازی سایه چشم می رسد که به وسیله کاور کرم شماره G1 یا هر شماره دیگری که همرنگ با پوست باشد، انجام می شود. با استفاده از واتر میکاپ در انواع رنگ ها می توان سایه چشم را پیاده سازی کرد و برای ایجاد حالت تنالیته از پالت RZ همین برند استفاده کرد. سپس با استفاده از آیشدو رژ مشکی و کلیزینگ لوشن گریماس، خط چشم را می کشیم و مژه مصنوعی را می چسبانیم. خط چشم نهایی را می توان با استفاده از تند لاک مشکی پیاده سازی کرد.
توجه داشته باشید که مژه های شرکت گریماس بسیار طبیعی و سبک می باشند و به دلیل داشتن تنوع در سایز و مدل های مختلف برای هر نوع سلیقه و هر تکنیک میکاپی قابل استفاده هستند. برای استفاده از مژه های گریماس می توانید از چسب لاتکس استفاده نمایید و یا از چسب مژه گریماس در سایز های کوچکتر بهره مند شوید. برای مژه های تک گریماس از چسب واتر سلوبل مستیکس برای استفاده روزانه و از چسب مستیکس اکسترا برای مدت طولانی تر می توانید استفاده نمایید.

 

نحوه صحیح آرایش چشم


آموزش تکنیک زیرساز سایه چشم


١. کاور کرم گریماس بوسیله قلم موی M8
٢. طراحی سایه بوسیله کاموفلاژ مشکی شماره 101گریماس
٣. استفاده از پرل آی شدو و آی شدو رژ گریماس با رنگ بندی دلخواه (سایه مات و براق گریماس)
٤. کشیدن خط چشم با ای شدو رژ مشکی101 ( بهتر است قلم به کلیزینگ لوسیون طلایی اغشته شود)
٥. طراحی ابرو با مداد های گریماس
٦. هاشور ابرو بوسیله ایبرو فیکسر گریماس و تند لاک طلایی


تکنیک سایه فشن مسی از برند گریماس


• ترکیب کرم میکاپ B1 با کاموفلاژ 001 برای زیر سازی سایه چشم باقلم M8 یا M10 و گرفتن چربی زیر ساز با پد لاتکس گریماس
• طراحی سایه به وسیله قلموی آغشته به آب و پالت A واتر میکاپ برای طرح اصلی و از پرل واتر میکاپ برای گوشه داخلی چشم استفاده می کنیم.
• استفاده از پالت پرل آی شدورژ اسپشیال، پالت FM از سایه های مات و پرلایت 756 گریماس با قلم PR1یا V10 گریماس به صورت خشک و ضربه ای روی زیر ساز استفاده می کنیم.
• کشیدن خط چشم بوسیله آی شدو رژ گریماس+ کلیزینگ لوشن
• زدن ریمل و چسباندن مژه و در نهایت تمدید خط چشم


تکنیک سایه ساتنی از برند گریماس


• ترکیب کاور کرم J3 با کاموفلاژ G0 برای زیر سازی سایه چشم،گرفتن چربی زیر ساز با پد لاتکس
• استفاده از پالت Rz سایه های تنالیته مات گریماس با قلم PR1یا V10 گریماس به صورت خشک و ضربه ای
• استفاده از ترکیب زیر ساز سایه برای گوشه داخلی چشم با قلم M8 و سپس استفاده از ترکیب پرلایت صدفی (٧٠٢) و بژ (٧٥٣) روی زیر ساز سایه در قسمت ابتدایی چشم
• کشیدن خط چشم بوسیله آی شدو رژ قهوه ای گریماس + کلیزینگ لوشن
• زدن ریمل و چسباندن مژه
• ترکیب پرلایت صدفی و بژ با کلیزینگ لوشن برای براقیت بیشتر و ایجاد حالت ساتنی سایه

 

آموزش سایه اسموکی سورمه ای از برند گریماس


• زیر سازی سایه بوسیله ترکیب کاموفلاژ IV5+ کرم میکاپ G0 که بوسیله قلموی M8 زده می شود، چربی زیر ساز را بوسیله پد لاتکس می گیریم.
• استفاده از پرل آی شدو رژ ٧٢٢ با قلموی V10
• استفاده از آی شدو رژ ٥١٩ برای گوشه داخلی و خارجی چشم بوسیله قلم PR1.
• استفاده از آی شدو رژ ٥٢١ از پالت RH روی خط سوم چشم.
• استفاده از آی شدو رژ ٣٨٥ از پالت UX روی پلک چشم.
• بوسیله قلموی IMR14 مرز بین دو رنگ آی شدو رو فید می کنیم.
• استفاده از آی شدو رژ ٨٨٢ برای زیر چشم.
• استفاده از آی شدو رژ ٣٨٥ + کلیزینگ لوشن گریماس به عنوان خط چشم بوسیله قلم MR2

 

آرایش چشم با محصولات گریماس


• استفاده از ریمل مشکی گریماس
• برش زیر چشم بوسیله گوش پاک کن و مولتی ریموور گریماس
• چسباندن مژه ١٠٣ بوسیله چسب کرلینگ
• برای ایجاد اوج تیرگی از آی شدو رژ مشکی گریماس + کلیزینگ لوشن استفاده می نماییم. از ترکیب کرم میکاپ زرد + کرم میکاپ قرمز + PF برای روشنیها و از ترکیب کرم میکاپ J7 + کاموفلاژ D12 برای تیرگی ها استفاده می نماییم. و برای گرمتر نشان دادن چهره از ترکیب کرم میکاپ B4 + کرم میکاپ قرمز بین روشنی و تیرگی گونه استفاده می نماییم وبوسیله پد لاتکس آنها را فید می کنیم.
• از کامپکت ١٣ برای فیکس روشنیها و از کامپکت ٠٦ برای فیکس تیرگیها استفاده می نماییم.
• از آی شدو رژ ٥٢١ با قلموی P6 به عنوان رژ گونه استفاده می کنیم.
• از پالت لیپ استیک گریماس شماره ٢٢-٥ با قلموی SL6 برای لب مدل استفاده می نماییم.

 

آموزش استفاده از سایه های رنگی گریماس


در ابتدا از کرم میکاپ گریماس به عنوان زیر ساز سایه استفاده کرده  و با روش انتخاب رنگ های آی شدو رژ (سایه مات) با یک تنالیته سایه را با قلموی دسته سفید (V) گریماس طراحی می کنیم و در پایان از پرل آی شدو رژ (سایه براق) به عنوان سایه براق نهایی با همان تنالیته استفاده می نماییم.


آموزش تکنیک هاشور ابرو و خط چشم


برای پوستهای چرب یا نرمال از کیک میکاپ گریماس با شناخت پیگمنت های پوست استفاده کرده و روی آن از فیکسینگ پادر یا کالر پودرهای مات گریماس می زنیم. برای هاشور روی ابروهای تیره تند لاک طلایی بهترین گزینه می باشد و برای تثبیت خط چشم های واضح بعد از کلیزینگ لوشن و ایشدو رژ مشکی می توانید از تند لاک مشکی گریماس استفاده نمایید.


آموزش کالر فول میکاپ


• در این تکنیک رنگهای خنثی را در کنار تنالیته ای از رنگهای گرم یا سرد استفاده می کنیم این تنالیته را از اوج روشنی از گوشه داخلی چشم تا گوشه خارجی چشم به اوج تیرگی رسانده و رنگها را داخل هم فید می کنیم.

•  از آیشدورژ و کلیزینگ لوشن برای کشیدن خط لب و طراحی لب استفاده می کنیم و روی آن را لیپ استیک گریماس می زنیم.

 

لوازم آرایش مختص آرایش چشم گریماس

 

طرز استفاده از پرلایت گریماس


پرلایت ها، سایه های پودری براقی هستند که به عنوان هایلایتر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. روش استفاده از این محصول بدین صورت است که هم با قلم خشک و هم با قلم آغشته به کلیزینگ لوشن زده می شود. اگر تمایل دارید سایه چشم تان جذاب تر نشان داده شود، می توانید آن را با کلیزینگ لوشن یا انواع اکلیل ها ترکیب کنید. این سایه ها اصلا ریزش ندارند و سطح پوست شما را رنگی نخواهند کرد.


آموزش استفاده از پالت آیشدو رژ RZ گریماس


آیشدو رژها سایه هستند و از آن جایی که دارای پیگمنت قوی و پودر فیکس می باشند، از ماندگاری بالایی برخوردارند. این پالت برای کانتور نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ به صورتی که کانتور خشک را می توان با آیشدو رژها زد. نحوه استفاده از این پالت برای سایه ابرو نیز به وسیله کلیزینگ لوشن گریماس است.

 

نحوه خرید و سفارشات لوازم آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: