دوشنبه 06 اسفند 1397 - 16:30:05

روش های پاک کردن آرایش صورت

ساخت پاک کننده آرایش برای پوست چرب و خشک

معرفی بهترین پاک کننده های آرایشی 

 

بهترین روش های پاک کردن آرایش


بعد از یک روز کاری سخت، خسته و خواب آلود به خانه می رسید و دلتان می خواهد هر چه سریع تر یک چرت کوتاه بزنید اما پیش از آن باید به فکر پاک کردن آرایش خود باشید. آن هم چه آرایشی؛ انگار که ریمل ضد آب اصلا قصد پاک شدن ندارد و کرم پودر هنوز روی پوست خودنمایی می کند. اگر به فکر سلامتی پوست خود باشید، پس باید بدانید که پاک کردن صحیح آرایش از اهمیت بالایی برخوردار است. البته روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که در مقاله روش های پاک کردن آرایش صورت به آن ها اشاره خواهیم کرد.


پد پاک کننده آرایش


پدهای آرایشی یکی از راحت ترین روش ها برای پاک کردن آرایش از روی پوست هستند. فقط کافیست آن را از بسته خود درآورده و روی سطح پوست بمالید. اما بزرگترین عیب این محصول، خشکی بیش از حد پوست است. اگر قصد دارید با استفاده از پد آرایشی نسبت به پاک کردن آرایش خود اقدام کنید، بعد از آن حتما صورت خود را با آب بشویید و مرطوب کننده بزنید.


دستمال مرطوب


بهترین روش برای پاک کردن آرایش که دردسر زیادی هم نداشته باشد، از طرفی برای پوست هم ضرری نداشته باشد، دستمال مرطوب کودک است. این محصول علاوه بر پاک کردن آرایش شما، پوست را نیز مرطوب نگاه می دارد. از آن جایی که این دستمال ها برای پوست نرم و لطیف نوزادان ساخته شده است، با پوست شما نیز سازگار خواهد بود.


شیر پاک کن


از گذشته تاکنون، شیر پاک کن بسیار مورد توجه خانم ها بوده است. این محصول قادر است علاوه بر آرایش، گرد و غبار را نیز از روی پوست پاکسازی کند. همچنین، موجب باز شدن منافذ پوست که به وسیله مواد آرایشی بسته شده بودند، می شود. بعد از مصرف شیر پاک کن، صورت خود را با آب شستشو دهید.

 

کلنزینگ میلک گریماس


استفاده از انواع تونرها


امروزه استفاده از تونرها برای پاکسازی پوست بسیار رواج یافته است. تونرها قادر هستند هر گونه آلودگی و چربی را به راحتی از روی پوست برطرف کنند. البته به خاطر داشته باشید که این محصول چربی طبیعی صورت را نیز از بین برده و موجب خشکی پوست می شود. پس اگر قصد مصرف تونر را دارید، حتما بعد از آن کرم مرطوب کننده مصرف نمایید.


پاک کننده دوفاز


پاک کننده های دو فاز در بازار موجود هستند که هم پاک کردن آرایش چشم و هم پاک کردن صورت را بر عهده دارند. تنها کاری که باید بکنید این است که پیش از مصرف، محصول را به خوبی تکان دهید و با استفاده از یک تکه پنبه تمیز روی پوست بزنید.


فوم های پاک کننده


فوم های پاک کننده آرایش فاقد مواد صابونی هستند و می توانند از بروز خشکی جلوگیری به عمل آورند. این محصولات حاوی کف هستند که آرایش شما را به خوبی از سطح پوست پاک سازی می کنند.


انواع پاک کننده های مخصوص آرایش چشم و لب


از آن جایی که چشم و لب جزء نواحی حساس بدن هستند، بهتر است از پاک کننده های مخصوص برای از بین بردن آرایش این مناطق استفاده نمایید.


روغن نارگیل


اگر یک مرتبه از روغن نارگیل استفاده کنید، مطمئنا مشتری همیشگی این محصول خواهید بود. روغن نارگیل قادر است سخت ترین و ضد آب ترین مواد آرایشی را از روی پوست پاک کند. نیازی هم نیست که برای پاک کردن آن به زور واصل شوید، تنها یک تکه پنبه و چند قطره روغن نارگیل و ماساژ آن روی پوست صورت کافیست تا مواد آرایشی به آرامی پاک شوند. علاوه بر پاک کردن محصولات آرایشی، پوست شما رطوبت خود را نیز حفظ خواهد کرد.
جهت کسب نتیجه بهتر از روغن نارگیل، ابتدا این ماده را روی کف دست خود ریخته و به آرامی روی پوست بمالید. می توانید این کار را با استفاده از تکه ای پنبه نیز انجام دهید. بعد از پاک شدن آرایش با استفاده از روغن نارگیل، صورت خود را با استفاده از صابون ملایم بشویید. بدین ترتیب تمام مواد آرایشی به خوبی از روی پوست شما پاک خواهند شد. اگر در مناطق آب و هوایی گرم و مرطوب زندگی می کنید، روغن نارگیل در طول روز ذوب شده و شب ها بهتر جذب پوست می شود. این در حالی است که روغن نارگیل در مناطق آب و هوایی سرد معمولا به صورت جامد قرار دارد. البته این روغن به حالت جامد نیز به همان اندازه مایع کاربردی است.

 

پاک کننده آرایش صورت کلنزینگ لوشن

 

خیار


خیار فقط برای این نیست که حلقه های آن را روی چشم قرار دهید و شاهد طراوت آن ها باشید. این ماده غذایی می تواند آرایش شما را نیز پاک کند. بله، درست متوجه شدید؛ خیار نه تنها آرایش را از روی پوست بر می دارد، بلکه با مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان که دارد، موجب کاهش التهاب و به تعویق انداختن پیری پوست نیز می شود. خیار را در مخلوط کن بریزید تا به حالت خمیری در بیاید. سپس کمی روغن زیتون یا هر روغن دلخواه دیگر به آن اضافه کرده و روی صورت ماساژ دهید. خیار یکی از بهترین درمان ها برای پوست های دارای جوش و آکنه نیز می باشد.


بخور صورت


پوست شما پس از استفاده مداوم از لوازم آرایشی، بسیار حساس شده و مستعد هر گونه آسیب و آکنه قرار می گیرد. بخور صورت یکی از بهترین راهکارها برای باز کردن منافذ بسته پوست است که ناشی از مصرف بی رویه کرم پودر هستند. ابتدا با استفاده از روغن نارگیل یا هر گونه محصول پاک کننده دیگری، نسبت به پاک کردن آرایش خود اقدام کنید. سپس به مدت 10 دقیقه بخور آب داغ بدهید. البته راهکار دیگری نیز وجود دارد؛ دستمالی را در آب داغ خیس دهید و اجازه دهید کمی از میزان داغی آن کاسته شود. آن را روی صورت خود قرار دهید و پس از 10 دقیقه که برداشتید، خواهید دید که تمام آلودگی های روی سطح پوست تان به دستمال منتقل شده است.


شیر


شاید باور آن سخت باشد؛ اما شیر می تواند تاثیر به سزایی در پاک کردن آرایش صورت شما داشته باشد. کمی شیر از یخچال بردارید و مقداری روغن بادام شیرین به آن اضافه کنید. محلول شیر را با استفاده از یک تکه پنبه به پوست خود بمالید و سپس آبکشی کنید. این روش علاوه بر پاکسازی پوست شما، موجب رطوبت رسانی به آن نیز می شود.


روغن بچه


سالیان سال است که متخصصان زیبایی از روغن بچه به عنوان بهترین پاک کننده آرایش یاد می کنند. از آن جایی که این روغن مختص نوزادان و کودکان است، هیچ ضرری برای پوست شما به همراه نخواهد داشت. روغن بچه مانند روغن نارگیل می تواند سخت ترین مواد آرایشی را نیز از بین ببرد. علاوه بر این، هزینه بسیار پایینی نیز دارد.


ساخت پاک کننده آرایش مخصوص پوست خشک


اگر دارای پوست خشکی هستید، استفاده از صابون بدترین کاری است که می توانید در حق خود انجام دهید. توصیه ما به شما این است که به جای صابون از یک پاک کننده ملایم و دست ساز برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید. برای انجام این کار شامپو بچه، آب و گلیسیرین هر یک به مقدار 2 قاشق غذاخوری را با نصف فنجان روغن زیتون ترکیب کنید. مواد را در مخلوط کن ریخته و حسابی با هم ترکیب کنید تا حالت کرمی شکل پیدا کند.
زمانی که خواستید از این محصول استفاده کنید، حدود یک چهارم از آن را کف دست ریخته و آرام روی پوست صورت و گردن، پلک ها و مژه ها به مدت یک دقیقه ماساژ دهید. حال یک لیف بردارید و آن را زیر آب گرم نگه دارید. سپس روی صورت بکشید تا تمام مواد آرایشی و آلودگی ها از سطح آن پاک شوند.


ساخت پاک کننده آرایش مخصوص پوست چرب


مقدار مساوی از شیر، عسل و کنجد را در مخلوط کن ریخته و ترکیب کنید تا فرم خمیری پیدا کند. سپس مواد را روی پوست بمالید و ماساژ دهید. پس از شستشوی صورت خود می توانید از یک صابون ملایم برای پاک کردن کامل آرایش خود استفاده کنید.

 

پاک کننده آرایش گریماس


کلنزینگ کرم گریماس


کرم تمیز کننده کلنزینگ کرم از برند گریماس، طبیعی و ارگانیک بوده که با مواد منحصر به فرد خود در یک بافت لطیف فرموله شده و به راحتی قادر به پاک کردن آرایش های واترپروف است. روش استفاده از این محصول بدین صورت است که یک پد آرایشی یا اسپاچولا را به این ماده آغشته کرده و به سرعت هر نوع آرایشی حتی گریم های سنگین را نیز از روی پوست پاک کنید.
کلنزینگ کرم گریماس، حلال مناسب برای پاک کردن و نرم کردن انواع موم از جمله آیبروپلاستیک، درماوکس و ... نیز می باشد. علاوه بر این، برای بازیگرانی که گریم های اسپیشال طولانی مدت روی چهره خود دارند نیز بسیار مفید واقع می شود. یکی دیگر از کاربردهای مفید این محصول، تمیز کردن انواع قلم موها است.


کلنزینگ لوشن گریماس


کلنزینگ لوشن که با نام لوسیون طلایی گریماس نیز مشهور است، فاقد چربی بوده و PH پوست را به خوبی تنظیم می کند تا در مقابل هر گونه عوامل اکسیداتیو، پوست را محافظت کند. این محصول، مکملی برای پاکسازی پوست محسوب می شود. جهت بهره برداری از کلنزینگ لوشن گریماس می توانید چند قطره از آن را روی پنبه یا پد آرایشی بریزید و روی پوست بمالید.
اگر به دنبال یک پاک کننده مناسب برای پاک کردن آرایش چشم هستید، کلنزینگ لوشن گریماس یکی از بهترین گزینه ها است. این محصول هیچ گونه حساسیتی را به دنبال نخواهد داشت. علاوه بر این، حلال آیشدورژ و پرلایت گریماس، ایجاد خطوط با دوام مانند طراحی ابرو، خط چشم و زیرساز رژلب نیز است. می توانید از لوسیون طلایی گریماس در مرحله نهایی پاکسازی استفاده نمایید.


مولتی ریموور گریماس


مولتی ریموور، محلولی دو فاز با بافتی لطیف و رطوبت رسانی قوی برای آماده سازی پوست و همچنین تمیز کننده پوست از هر نوع آلودگی محیطی است. روش استفاده از این محصول به وسیله پنبه یا پد آرایشی است. این محصول علاوه بر پاک کردن آرایش، چروک های سطحی پوست را از بین برده و حس مخملی به آن می بخشد. بعد از مولتی ریموور گریماس، حتما از کلنزینگ لوشن استفاده کنید.


کلنزینگ میلک گریماس


کلنزینگ میلک گریماس حاوی ترکیباتی بسیار غنی و فاقد چربی است که گزینه مناسبی برای پاک کردن آرایش محسوب می شود. این محصول را می توانید روی کمی پنبه یا انگشتان ریخته و روی پوست ماساژ دهید. کلنزینگ لوشن علاوه بر پاک کردن آرایش، در پاک کردن آلودگی پوست گردن نیز مفید است. شب ها قبل از خواب ابتدا پوست صورت و گردن خود را با استفاده از کلنزینگ میلک تمیز کرده و پس از شستشو با آب، از اسکین کرم گریماس استفاده نمایید تا رطوبت پوست همچنان محفوظ باشد.


میکاپ ریموور گریماس


فرمولاسیون مبتکرانه میکاپ ریموور گریماس سرشار از مواد مغذی و محافظت کننده است و محلول چربی رسان قوی مناسب برای پوست های خشک می باشد. این محصول را نیز می توانید به وسیله پنبه یا پد آرایشی به پوست صورت خود بزنید.
در اثر کاهش ترشح چربی در غدد سطح پوست و یا تاثیرات نامطلوب آب و هوایی، پوست خشک شده و پس از استحمام به خصوص در نواحی لب و گونه ها حالت کشیدگی پیدا می کند. جهت برطرف سازی این مشکل، میکاپ ریموور را روی سطح پوست بزنید تا لایه های شاخی شکل پوست را نرم و جدا کند. سپس با استفاده از مولتی ریموور، چربی را از سطح آن بردارید. مدت زمان مکث برای این عمل 10 دقیقه است.

 

نحوه خرید محصولات گریماس

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد.

محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11

همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: